Whehehe, dat zit er ook in...quote:Op maandag 9 juni 2008 20:34 schreef De_Hertog het volgende:
3G is leuk, maar ze zijn wel akelig stil over GPS...
Damn. Dan maar geen vakantie.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:38 schreef Blaxje het volgende:
GPS!!!
7 uur video zonder onderbrekingen en zonder bijsturing van volume/skippen?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:40 schreef Tijn het volgende:
Hmm... 7 uur video. Dan is de gametijd misschien ook nog wel aardig.
Volgens Engadget wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:41 schreef Blaxje het volgende:
Zit Nederland erbij?
Ze zullen de software niet voor niks naar Dutch vertaald hebben hequote:Op maandag 9 juni 2008 20:41 schreef Blaxje het volgende:
Zit Nederland erbij?
Maar zelfs als je 5 uur kan gamen, is het nog best goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:41 schreef magnifor het volgende:
Batterij tijd neem ik korrel met zout.
Vlaanderen....quote:Op maandag 9 juni 2008 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zullen de software niet voor niks naar Dutch vertaald hebben he
[ afbeelding ]
Kut, daar gaat m'n geld.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:45 schreef Geqxon het volgende:
199 dollar? Sold!
Ik gok op 399 euroquote:Op maandag 9 juni 2008 20:47 schreef magnifor het volgende:
Ik eet mijn sokken op als de iphone hier 200 euro gaat kosten.
ah weer een foto reportagequote:Op maandag 9 juni 2008 20:47 schreef magnifor het volgende:
Deze bewaren we even.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:47 schreef magnifor het volgende:
Bereid je maar voor...quote:Op maandag 9 juni 2008 20:47 schreef magnifor het volgende:
Dan zit ik toch aardig in de buurt?quote:((126 * 1,19) * 1,09) + 30 = 193,4346
Waarschijnlijk wel, maar als dat ook inclusief onbeperkte databundel is, is dat zo gek nog niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:48 schreef mrbox het volgende:
199 dollar maar is dat incl. verplicht abbo ?
Ik zou dunne sokken gaan inslaan. Voor de zekerheid.quote:The maximum price around the world is $199 USD
Ik denk dat het niet meer zonder abbo kan.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef Geqxon het volgende:
126 euro ex BTW ex invoerkosten.
Ik ga hem zooooo importeren.
His Steveness just said it.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:49 schreef magnifor het volgende:
200 euro is gewoon te cheap, kan ik mij niet voorstellen.
dat dus.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:49 schreef Dementor het volgende:
September 2008 loopt dus iedereen met een iPhone 3G.
Nu niet meer neequote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is wel verdomd goedkoop tov de huidige iphone. Die zijn tweedehands gelijk geen fuck meer waard
Dat zal wel meevallen, niet iedereen valt voor de plastic fantastic look.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is wel verdomd goedkoop tov de huidige iphone. Die zijn tweedehands gelijk geen fuck meer waard
Vergeet ook niet dat je de 2.0 software gewoon op je oude iPhone kunt draaien. De enige echte verbeteringen zijn dus accutijd, GPS en 3G. Als je geen navigatie nodig hebt en voornamelijk wifi-internet gebruikt, zit je prima met een oude iPhone.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, niet iedereen valt voor de plastic fantastic look.
ja en? die bieden hem dus niet te koop aan.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, niet iedereen valt voor de plastic fantastic look.
Daarom en ik vind GPRS snel zat, ik bekijk toch text based sites als ik buiten de deur ben.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat je de 2.0 software gewoon op je oude iPhone kunt draaien. De enige echte verbeteringen zijn dus accutijd, GPS en 3G. Als je geen navigatie nodig hebt en voornamelijk wifi-internet gebruikt, zit je prima met een oude iPhone.
In het afgelopen uur zijn er ongeveer 10 iPhone advertenties bijgekomen.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:52 schreef Kantar het volgende:
Ik zie het echt al gebeuren dat Marktplaats nu bedolven zal worden onder alle wanhopige iPhone bezitters die hun G1 versie nog snel voor een leuk prijsje van de hand willen doen...
Er zijn ook potentiele kopers die niet van full plastic houden.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ja en? die bieden hem dus niet te koop aan.
Draai jij de zandloper even om wil je?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:57 schreef magnifor het volgende:
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_iphone/family/iphone
Of de dollar zakt gewoon nog een beetje.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
yesyeysyesyse goedkope iphone + september loopt mijn abbo af
En je kunt in december trouwens tot 120 euro importeren.. dus die 6 euro lul je je vast wel omheen
de voorkeur van individuen heeft er toch niets mee te makenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn ook potentiele kopers die niet van full plastic houden.
Ja, echt waar.
Ik ben benieuwd naar de grip van de iPhone 3G op een warme zomerdag.
Ah, dat zei je al.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of de dollar zakt gewoon nog een beetje.
Ze zullen dalen maar ze blijven nog echt wel wat waard.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de voorkeur van individuen heeft er toch niets mee te maken![]()
Het is heel simpel, je kan er vanuit gaan dat er zat iphone bezitters graag willen upgraden naar een iphone 3G. Die zullen proberen hun oude te verkopen. Ergo, het aanbod neemt toe, de prijs neemt dus sowieso al af. En je bent natuurlijk wel erg stupide als je voor een tweedehands product MEER gaat betalen terwijl hij MINDER kan dan een nieuwe.
Het lijkt me simpele basis micro economie hoor. 2e hands iphones zullen sterk in prijs dalen.
ze zullen in ieder geval (veel) goedkoper dan 200 dollar moeten worden als blijkt dat importeren vanuit de US kan.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze zullen dalen maar ze blijven nog echt wel wat waard.
Maar goed wie wil er nou van zijn iPhone af
Bij mij werkt hij hoor?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draai jij de zandloper even om wil je?
Als wij ze zonder problemen (extra tax en shipping costs) uit de VS kunnen halen wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ze zullen in ieder geval (veel) goedkoper dan 200 dollar moeten worden als blijkt dat importeren vanuit de US kan.
What's new, Italie speelt geen voetbal tegen Nederlandquote:Op maandag 9 juni 2008 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Die Italianen blijven wel erg op hun eigen helft hangen trouwens...
dat riep ik in het vorige topic alquote:Op maandag 9 juni 2008 21:03 schreef JoMo0 het volgende:
http://www.apple.com/nl/iphone/buy/
T mobile dus toch. Helaas.
Nauwelijks, bijna..quote:Op maandag 9 juni 2008 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op het moment van spelen stond hij nauwelijks buitenspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |