lol, iedereen heeft dat wel vertragingquote:Op maandag 9 juni 2008 19:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
oh ja.... + 3 maanden verwerkingtijd.
Mijn Berlijnfotos liggen er ook nog van februari
Dat zal nu wel veel erger zijn als Nederland speelt jaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:39 schreef Ynske het volgende:
tis overigens nog lekker rustig buiten, zal vanavond wel minder worden met dat voetballen
gister kon je precies horen wanneer er een goal viel
Dan ga je gewoon verder met je werkquote:Op maandag 9 juni 2008 19:54 schreef An24 het volgende:![]()
tvptje![]()
Twijfel of ik straks ga kijken of niet. Stiekum wil ik een bruiloft lekker voor de deadline af hebben
hoe wat gaat?quote:
dat ze maar meteen alles verliezenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
VoetbalItalië is een moeilijke tegenstander
Mjah, maar dan is er ook al weer 932022 keer over geluldquote:Op maandag 9 juni 2008 20:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon verder met je werkkomen toch nog 932023 herhalingen.
Was ie positief of negatief?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
HoiVandaag mijn jaarlijkse evaluatie gehad. Weet wat de insteek is, maar ben benieuwd of het daadwerkelijk gaat gebeuren EN wat daar de financiele consequentie van is of dat het alleen voor de eer is
Ik heb niet zoveel met voetbalquote:Op maandag 9 juni 2008 20:41 schreef loehoes het volgende:
Rare topic naam, die codes werken niet![]()
Iedereen voor de tv, en ik druk bezig met school![]()
Morgen herkansing!
Dat is waar!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef loehoes het volgende:
Jullie zijn wel die hard fokkers! Ondertussen ook nog online haha!
& Xil: Ik zou denk ik ook niet echt kijken, maar toch, beter dan studeren![]()
Ik heb toch 2 ogen, handen en hersenhelften?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef loehoes het volgende:
Jullie zijn wel die hard fokkers! Ondertussen ook nog online haha!
& Xil: Ik zou denk ik ook niet echt kijken, maar toch, beter dan studeren![]()
Mijn held!quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb niet zoveel met voetbaldus ik zit niet voor de TV
Bovengemiddeld positief ... duhquote:
Ik zit hier foto's te bewerkenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met voetbaldus ik zit niet voor de TV
Zou je denken jaquote:
Schaaltje omhoog dan maar?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou je denken jaMaar helaas............zo werkt dat niet bij ons. Iets met salarisschalen, percentages icm beoordelingsrating en tegen grens van schaal aanzitten
Meer dan de normale inflatiecorrectie (
) zal het niet worden.
Wordt aan gewerktquote:
Kijk dat is goed, je moet uiteraard wel belonen naar prestatie hequote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt aan gewerktMijn teamleider was aan het kijken naar de mogelijkheden.
Heb je een goede gevonden, ik heb radio 1 op de livestream nu.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef Marc H het volgende:
* Marc H kijkt de live stream onder het fokken
http://ek2008.nos.nl/live/indexquote:Op maandag 9 juni 2008 22:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb je een goede gevonden, ik heb radio 1 op de livestream nu.
Wauw mooi!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef prupke het volgende:
het had eigenlijk 4-0 moeten zijn (jammer mr van nistelrooy)
zo we zijn weer wat verder
[ afbeelding ]
Super mooi strak!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef prupke het volgende:
[ afbeelding ]
De sb-600 zal gewoon werken op de D40quote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
damnn what a game!! WOOT!!!! echt mooi!!
maar nu weer ff over tot de orde van de dag
Ik vroeg me af of de SB-600 flitser ook op een D40 gaat...
En is de BS-400 wat voor een beginner zoals ik...
(scheelt wel meer dan 100 euro, en dat voor een flitser... wat een prijzen zeg...)
ik wil er volgende maand een aanschaffen, misschien hebben jullie wat tips!
thnx alvast!
Trouwens echt vette wastafels Prup
Lekker strakquote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef prupke het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt mooiquote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef prupke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:09 schreef Erasmo het volgende:
Koffie inschenkt aan alle fotters die op het werk zitten
Wat doe je met die dingen dan manquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef HMaster-II het volgende:
Fotoshoots zijn altijd leuk, om er achter te komen dat je achtergrond rollen echt naar hun grootje zijn. Tijd voor nieuwe.
Toch wel echte he?quote:
Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef HMaster-II het volgende:Het is weer dinsdag
Fotoshoots zijn altijd leuk, om er achter te komen dat je achtergrond rollen echt naar hun grootje zijn. Tijd voor nieuwe.
Wat heb je gezegd??? "Dan moeten ze ook echt bier schenken ipv Heineken Import:+" ? Dan hoef je het ook niet weg te gooienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:49 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Mijn zwitserse collega is gisteren de nederlandse oranjefans tegengekomen..... "The sun was shining over BernCity but the streets were wet. All beer
I've never seen that before
"
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd??? "Dan moeten ze ook echt bier schenken ipv Heineken Import:+" ? Dan hoef je het ook niet weg te gooien
Kan je er niet een metalen gordijn stang ding tussen frummelen? Volgens mij zijn die niet echt duur bij de Gamma-Praxis-Karwij...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef HMaster-II het volgende:
Rollen zijn krom getrokken
Dat is erg niet prettig met het op- en afrollen er van. kreukt het papier.
Zal er toch eens met metalen buizen moeten gaan werken.
Mijn witte rol is al redelijk dood, maar ik heb nog 2 shoots er voor in de planning staanEn dan nieuwe rollen.
heyquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:29 schreef prupke het volgende:
Voor de genen die mijn wastafels mooi vonden : dank je weleen goede avond allemaal
Jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Hey
tis wel erg rustig de laatse tijd in de sc vind je niet?
ik ben alleen maar savonds present ...omdat ik overdag moet werken en ik kan niet fokken tijdens werk.quote:
ja okquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:00 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ben alleen maar savonds present ...omdat ik overdag moet werken en ik kan niet fokken tijdens werk.
en dat is maar goed ook
daar kom ik nooit....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja okik smiddags ook wel op me stage. maar meestal vergeet ik het dan
dan kom k meestal niet verder dan fobo
Ja kom ik juist dus veel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
daar kom ik nooit....
ik krijg daar wel een melding van in mijn gmail account...
dat jij de laatste bent die ff kwam spieken
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:26 schreef HMaster-II het volgende:ook weer aanwezig
Van mij mag het weer winter worden
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:26 schreef HMaster-II het volgende:ook weer aanwezig
Van mij mag het weer winter worden
tis niet te hopen dat ik teveel afvalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:29 schreef prupke het volgende:
[..]
nou winter hoeft van mij niet perse...maar iets minder warm wel....
1 voordeel van warm weer... je valt er veel van af
ach joh, je bent nog jong...naarmate je ouder word kom je genoeg aanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
tis niet te hopen dat ik teveel afvaldan blijft er niks meer van me over
Ja okquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:32 schreef prupke het volgende:
[..]
ach joh, je bent nog jong...naarmate je ouder word kom je genoeg aan
ik ben geestelijk jongerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja okdaar wil ik nog even niet aan denken
Ben wel 1 van de jongste geloof ik in deze sc
Langquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Fijne werkdag gehad??
en een goede avond ook voor jou
lekker idd een biertjequote:
*spiekt fobo* Ik ben ook van 88quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja okdaar wil ik nog even niet aan denken
Ben wel 1 van de jongste geloof ik in deze sc
Van supermarkt wisselenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:38 schreef prupke het volgende:
[..]
lekker idd een biertje
ik wilde maandag bier halen bij de super...maar het was op (behalve het bocht wat niet weg te krijgen is )
Geboortedatum 03-02-1988quote:
normaal drinken we altijd bier van de c1000...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Van supermarkt wisselen
Ik ben ook van 88
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:43 schreef prupke het volgende:
[..]
normaal drinken we altijd bier van de c1000...
maar bij de jl hebben ze dat niet en dacht ik dus bavaria te halen , maar dank zij dat voetbal.....
ik voel me nu wel oud ff met mijn bouwjaar 76
Bavariaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:43 schreef prupke het volgende:
[..]
normaal drinken we altijd bier van de c1000...
maar bij de jl hebben ze dat niet en dacht ik dus bavaria te halen , maar dank zij dat voetbal.....
ik voel me nu wel oud ff met mijn bouwjaar 76
goeie muziek maakten ze toenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:01 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske gaat de oudjeshoek opzoeken
mompelt iets van '67
ja jaeger is het lekkerstequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:04 schreef prupke het volgende:
[..]
ja jaeger is het lekkerste
maar ik ga geen krat op mijn fiets zetten (omdat ik 2 lekke banden heb en geen ruk zin heb om die te plakken )
daar krijg ik dus werkelijk kabouters van in mijn hoofd met een mokerquote:
dat was een goed bouwjaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:01 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske gaat de oudjeshoek opzoeken
mompelt iets van '67
Foto-filmpjes?quote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Erasmo het volgende:
MorgenOver als in naar de volgende klas?
Mijn god, ik ben al de hle ochtend op zoek naar filmpjes maar niemand heeft ze
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:26 schreef Erasmo het volgende:
MorgenOver als in naar de volgende klas?
Mijn god, ik ben al de hle ochtend op zoek naar filmpjes maar niemand heeft ze
Heb ze nog nergens kunnen vindenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Foto-filmpjes?
Die moeten toch nog wel te krijgen zijn?!
zoek je dan ?quote:
Ik heb al 12 'betere fotozaken' in Amsterdam afgebeld maar geen een heeft het..quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:33 schreef Xilantof het volgende:
@Erasmo: dan moet je naar de betere fotozaak
In den haag weet ik er nog wel 1 denk ik...
@Loehoes: Gefeliciteerd!Echt super om zo'n reis te kunnen maken!
Grafisch lyceum utrecht. multimedia vormgeven. ga naar het 3e jaarquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb ze nog nergens kunnen vinden
@Mash: waarvan?
gut GL heb ik in Eindhoven gedaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Grafisch lyceum utrecht. multimedia vormgeven. ga naar het 3e jaar
Jepquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:15 schreef Kamermans het volgende:
[..]
je zit op Grafisch Lyceum Utrecht? is dat daar op de vondellaan?
ahaquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:36 schreef Kamermans het volgende:
[..]
dan zit is er dus vlak naast op school, zit in m;n laatste jaar microbiologie.
aaah okquote:
ja leuk is dat he, maargoed ik loop er nog maar paar weekjes rond, dan voor de 3rde en laatste keer stage lopen. daarna naar de HBO life sciencequote:Op woensdag 11 juni 2008 20:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
aaah okJa dat is wel in de buurt
altijd die albert heijn die zo vol is omdat onze scholen dan pauze hebben
Espresso is toch italiaans? Maakt mij verder niet uit hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:52 schreef laBaguette het volgende:
Goedemorgen, een frans ontbijtje dan maar?
* laBaguette Croissants, pain chocolat, espresso's en baguetteje kaas klaarzet
Ik niet hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:46 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag al ruim een liter koffie op maar ik voel me nog steeds
Ik heb het gewoon te druk gehad om koffie te kunnen drinkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet hoorIk heb er hier vier op
thnx dude!quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:43 schreef Marc H het volgende:
mrSPLIFFY:
Als canon gebruiker kan ik niet oordelen over de flitsers, Ik heb zelf de Metz 54 MZ3 voor canon gehad, en op mijn 10D was het een redelijk fijn ding, niet perfect, maar ik wist de goede instellingen redelijk uit mijn hoofd.
Toen kocht ik een 30D, en mijn dure flitser werkte niet fijn meer. Last van regelmatig onder/overbelichting. Van de nieuwe ETTL-II standaard begreep de flitser weinig. ik stond voor de keuze, of een adapter (de 54 heeft een losse flits voetje, waarin de aansturing zit) vervangen, of een andere flitser ervoor in de plaats.
Uiteindelijk heb ik een Canon 580 EX II ervoor in de plaats gekocht.
Licht eraan, doe je veel aan low light zonder flits?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:04 schreef elzhhw het volgende:
Vraagje: 50mm f1.8 of 50mm f1.4 ..... is het prijsverschil gerechtvaardigd?
dus is de f1/1.4 een stuk beter dan de f1/1.8?
Het is lichtsterker en je creëert er een kortere scherptediepte mee. Ik heb een 50mm f/1.4 van Nikon en kan daar prima concertfotootjes mee maken zonder flits.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:04 schreef elzhhw het volgende:
Vraagje: 50mm f1.8 of 50mm f1.4 ..... is het prijsverschil gerechtvaardigd?
dus is de f1/1.4 een stuk beter dan de f1/1.8?
Ik dacht hem te gaan gebruiken voor portret foto of party/concert foto's.{zoals doodkapje hem dus gebruikt}quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Licht eraan, doe je veel aan low light zonder flits?
Damn... sommige mensen zijn echt TE vertrouwd geraakt met die clone stampquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:17 schreef Kamermans het volgende:
dan naai je toch gewoon een nieuw oor aan?
[ afbeelding ]
Voor portret heeft een 1.8 zat scherptedieptequote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef elzhhw het volgende:
[..]
Ik dacht hem te gaan gebruiken voor portret foto of party/concert foto's.{zoals doodkapje hem dus gebruikt}
maar ik vraag me af of ik nu een f1.4 of f1.8 moet nemen.
Dunno, ik zou in de range 18-70 oid kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:24 schreef elzhhw het volgende:
ok .. bedankt ... dan wordt het een f1.8 en een andere voor de party/concert .... 28mm of 24mm???
smakellijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Loop net een bak chinees weg te werken
Ik zit lekker aan een kanonquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
smakellijk![]()
ik trek een biertje open... proost
dat spul heb ik 1 keer in mijn leven gedronken en ben daar zo ziek van geweest ...quote:
1 keer (enkele) gedronken en daarna na de bioscoop...quote:
Mensen vergeten nog wel eens dat het 11.6% isquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:55 schreef kvdv het volgende:
[..]
1 keer (enkele) gedronken en daarna na de bioscoop...
Weet niets meer van de film... maar je kunt wel prettig slapen in biosstoelen
dankjequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:58 schreef prupke het volgende:evening to you too
@kvdv: weet je nog wel welke film het was of dat ook niet meer?
oeh dat is lekker met een schijfje limoen/citroen als het 30 graden is en dan in het zonnetje op het balkonquote:
Hmmm lekker witbiertjequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
oeh dat is lekker met een schijfje limoen/citroen als het 30 graden is en dan in het zonnetje op het balkon
ook proost voor jou
zal wel mee vallenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef prupke het volgende:
ben ik nu alweer degene die het topic dood maakt?
het zal niet de eerste keer zijn hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
zal wel mee vallenals je hier nou zo posten zou het nog veel stiller zijn
Is cola ook goedquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
het zal niet de eerste keer zijn hoor
game on
bier...fotos fotos van bier en gezelligheid en verder geen nijd
cola is ook prima hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is cola ook goedzit nog beetje te smsen en dan zo weer slapen
morgen weer vroeg op voor stage
Ok danquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
cola is ook prima hoor
welke stage doe/deed je ook al weer?
* prupke morgen mag uitslapen en maar 5 uurtjes hoeft te werken
reclamebureau...lijkt me wel heel interessantquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ok dan![]()
bij een reclame bureaunog 2 weekjes dan heb ik vakantie
En dat heb je goed geregeld dan
mja... was best een kut stagequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:47 schreef prupke het volgende:
[..]
reclamebureau...lijkt me wel heel interessant
lekker ideeen er uitgooien
hoezo leerde je niets?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja... was best een kut stageLeerde er echt totaal niks, maarja daar in tegen waren de mensen wel super aardig
Ik hoefde alleen maar dingen tedoen die ik al goed konquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:50 schreef prupke het volgende:
[..]
hoezo leerde je niets?
ze hebben je toch niet als Gopher gebruikt he.....
iemand die de Kut klusjes mag doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen maar dingen tedoen die ik al goed konen van die kut klusjes.
en wat is een Gopher?
aah okquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:59 schreef prupke het volgende:
[..]
iemand die de Kut klusjes mag doen
go for....
Nee, is illustrator. de tekening zelf krijg je al. alleen ik moet ze inkleuren. alleen is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kutter dan het lijkt. omdat je 500+ lagen hebt per huisjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:10 schreef prupke het volgende:
dat valt toch onder technisch tekenenen...?
Ja dank je!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
oeh dat is lekker met een schijfje limoen/citroen als het 30 graden is en dan in het zonnetje op het balkon
ook proost voor jou
Feli Robbedoesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:23 schreef -Robbedoes- het volgende:![]()
![]()
Goedemorgen
![]()
![]()
![]()
Meteen maar even een doos gebak de SC in slingeren.
FOK bedankt voor het kado.
Zat in mijn PM de mededeling dat ik weer een jaar lang gratis op FOK mag.![]()
quote:
Uit wat voor automaat trek jij eigenlijk je koffie?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Concert was ontzettend gaaf
Alleen...ik sliep pas om half 3
Nu aan de eerste dubbele espresso van vandaag
Woeiquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:40 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd
En goedemorgen. Ik heb gisteren een sigma 70-300 apo geadopteerd
Ze hebben hier diverse apparatenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:44 schreef Erasmo het volgende:
Uit wat voor automaat trek jij eigenlijk je koffie?
Gefeliquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:23 schreef -Robbedoes- het volgende:![]()
![]()
Goedemorgen
![]()
![]()
![]()
Meteen maar even een doos gebak de SC in slingeren.
FOK bedankt voor het kado.
Zat in mijn PM de mededeling dat ik weer een jaar lang gratis op FOK mag.![]()
DE, jaloers!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiFeli
En nu maar spelen he
Binnenkort een rondje Blijdorp
ergens na je vakantie
[..]
Ze hebben hier diverse apparatenAllemaal Douwe Egberts. Het apparaat op onze verdieping levert baggerkoffie op. Veel te slappe zooi
Eén verdieping omlaag hebben ze een ander apparaat van DE waar ook een ander soort koffie in gaat. Die is beter
Plus dat daar ook een uitermate gezellige afdeling zit
Met een grote snoeppot
Wordt applicatiebeheerder en kom bij ons werkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
DE, jaloers!Hier is het van die uitermate ranzige selecta-troep
![]()
Gelukkig heb ik hier op kantoor mijn eigen koffiezettert met DE roodmerk
Mag ik dan ook schieten en motoren reviseren onder werktijd?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt applicatiebeheerder en kom bij ons werkenKrijg je ook goeie koffie
Uhm nee, maar ik zou bijna denken dat jouw baantje ook wel tof is eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mag ik dan ook schieten en motoren reviseren onder werktijd?
Mijn baantje is zeker tofquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm nee, maar ik zou bijna denken dat jouw baantje ook wel tof is eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mijn baantje is zeker tof![]()
Behalve nu, ik sta startklaar om met weekend te gaan maar ik moet hier wachten tot een of andere snuiterd een wapen hier aflevert
Moet telefonisch bereikbaar blijvenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ga je ondertussen zelf toch nog ff schieten
quote:
En dat is dus de reden waarom ik tegenwoordig alleen foto's in een kleine resolutie met watermerk online gooi.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:47 schreef Sugar het volgende:
Oké, dat is goed om te weten. Ik verwacht alleen niet dat ik de foto mag gebruiken als ik het zo ga vragen... Dus dat maar even afwegen op de afdeling hier.
Onze faculteitsvereniging had ook een foto zonder toestemming gebruikt voor een agenda voor de leden. Resultaat... schikking van ik meen over de 4000,- Eurquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:47 schreef Sugar het volgende:
Oké, dat is goed om te weten. Ik verwacht alleen niet dat ik de foto mag gebruiken als ik het zo ga vragen... Dus dat maar even afwegen op de afdeling hier.
nope ...quote:
Mogguh (kater incluis) indeedquote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:59 schreef Chanty het volgende:
mogguh
Zo buikdanspresentatie... wat doe ik mezelf weer aanzenuw zenuw
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:59 schreef Chanty het volgende:
mogguh
Zo buikdanspresentatie... wat doe ik mezelf weer aanzenuw zenuw
quote:
dat soort dingen zijn pas tof als ze voorbij zijn en goed gegaan zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
[..]
Nou blijkbaar doe je je zelf wat tofs aan
Lijkt me best eens leuk om mee te makenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat soort dingen zijn pas tof als ze voorbij zijn en goed gegaan zijn
Was idd tofquote:
<-- leef je uitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Lijkt me best eens leuk om mee te maken![]()
Weer thuis trouwens. Moe en voldaan van een hele toffe bruiloft
Tofquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
<-- leef je uit
Het idee van dat silhouet was van mij en hebben met z'n viertjes het dansje helemaal bedacht. Opname is erg donker ja maar ik ben de kleinste die eerst achter het doek staatBen wel trots op ons
en nu maar op zoek naar een nieuwe buikdansgroep in Den Haag
Wanneer komt je showcase?
ookal niks tedoenquote:
luidrusgtig feest hier tegenover... bloedirritantquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
ookal niks tedoen
echt iedereen moet of morgen ochtend vroeg werken. of is bij zijn/haar geliefde. of woont ver weg :p
en me itunes is ook overleden en de tv is ook saai
Het is nooit te koud om foto's te makenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:58 schreef prupke het volgende:
[..]
luidrusgtig feest hier tegenover... bloedirritant
tv is idd ruk en het is te koud om buiten fotos te maken ...
Dat is ook wel irritant jaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:58 schreef prupke het volgende:
[..]
luidrusgtig feest hier tegenover... bloedirritant
tv is idd ruk en het is te koud om buiten fotos te maken ...
voor mij welquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is nooit te koud om foto's te maken
Daar heb je toch een statief voorquote:Op zondag 15 juni 2008 00:02 schreef prupke het volgende:
[..]
voor mij wel
ik zit nu al met een dikke trui aan in de kamer bij 23 graden
nope wel in bier en iets met een buks ...maar dat kan je niet etenquote:Op zondag 15 juni 2008 00:07 schreef Erasmo het volgende:
En stiekem heb je zin gekregen in bitterballen
Myat komt aardig overeen met fotquote:Op zondag 15 juni 2008 00:11 schreef prupke het volgende:
[..]
nope wel in bier en iets met een buks ...maar dat kan je niet eten
zorg dan ook dat je genoeg mosterd in huis hebt
ps voor degenen die dit bovenstaande niet begrijpen: klik eens een keer buiten FOT op de active topics
sterkte daarquote:Op zondag 15 juni 2008 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo maar mijn tas eens in gaan pakken en kijken of ik nog ergens een oranje welppie vandaan kan scoren......altijd leuk om die in Duitsland op mijn laptop te plakken
ICE?quote:Op zondag 15 juni 2008 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo maar mijn tas eens in gaan pakken en kijken of ik nog ergens een oranje welppie vandaan kan scoren......altijd leuk om die in Duitsland op mijn laptop te plakken
quote:
Thanks babequote:
Oww dat zijn zulke heerlijke treinenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Eerste klas
3u15 vanaf Utrecht naar Frankfurt
Laptopje aan, filmpje kijken. Ik zie geen problemen
(behalve dan dat ik mijn voeding vergeten ben
Morgen in Duitsland de IT-afdeling maar ff plunderen
)
[..]
Thanks babe
Ik weet niet hoor, maar volgens mij ligt dat metaal redelijk zwaar op de maagquote:
De ingebouwde bar is goed te doen hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 13:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij ligt dat metaal redelijk zwaar op de maag
In de trein zelf?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
't zijn idd heerlijke treinen, alleen ik had vandaag dus een uur en een kwartier vertragingEerst door haperende baanvakbeveiligingen tussen Utrecht en Arnhem en vervolgens nog omdat er een duitse dame op het punt stond zelfmoord te plegen en waardoor we op de politie moesten wachten.
Slik, das een druk weekend zeg! Nu al weer beetje opgeknapt?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:35 schreef loehoes het volgende:
Joehoee! Ben ik weer!![]()
Vrijdag naar Guus Meeuwis in het Philips Stadion geweest, wat een feest, wat een wedstrijd, wat een optreden. Perfect![]()
Volgende ochtend moest ik alleen om 06.00 al op kantoor zijn, om vervolgens de hele dag te werken op Defqon1. Dullig werk, beetje munten verkoop, maar wel grappig om al die mensen te zien. Ruim 80 % stond zwaar strak van de pillen, bizar.
Hoe was jullie weekend?
Ja, ben weer redelijk de oude haha. Morgen ook lekker uitslapen. Heb vakantie! Vrijdag ook nog schouw gehad, ( eindbeoordeling) van mijn opleiding en heb gelukkig alles gehaald! Heerlijk!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Slik, das een druk weekend zeg! Nu al weer beetje opgeknapt?
Hier zaterdag bruiloft gedaan en vandaag een kleine porttretshoot! Was leuk, zowel voor de hobby als de bankrekening
Ohwww, uitslapen is lekker. Gefeli met je eindbeoordeling ook!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:49 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ja, ben weer redelijk de oude haha. Morgen ook lekker uitslapen. Heb vakantie! Vrijdag ook nog schouw gehad, ( eindbeoordeling) van mijn opleiding en heb gelukkig alles gehaald! Heerlijk!
Tof, ging het goed? Ik heb over twee weken een bruiloft en ben nu al zenuwachtig
heb je ook al mosterd ?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb alweer bitterballen hier
Oh en btw![]()
Fotografische Aankopen Meldtopic 15
Ja en jaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef prupke het volgende:
[..]
heb je ook al mosterd ?
ik zag iets met bladgoud?
badkamer kastjes gemaakt met vriend en ik moest door ijzer zagen en borenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
niet veel eigelijk. beetje gebasketbalt en nu beetje te pokerenen jij??
haha okquote:Op zondag 15 juni 2008 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
badkamer kastjes gemaakt met vriend en ik moest door ijzer zagen en boren
heb nu spierpijn zeg maar
en ramen gelapt... eten gekookt , vuile was naar moeders gebracht (omdat ik zelf nu niet kan wassen ivm maken van de badkamer)
en nu beetje relaxen
voor een zondag redelijk jaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
haha okgoede training dan
Drukke dag gehad dus
Ja weekend gaat altijd zo snelquote:Op zondag 15 juni 2008 23:47 schreef prupke het volgende:
[..]
voor een zondag redelijk ja
morgen weer werken en savonds verder klussen.....
nog 1 week en dan is de badkamer af met wat geluk
en dan kan ik aan het toilet beginnen en het washok(wat nu nog oude badkamer is )
* prupke nu al geen zin heeft maar : HET MOET!!
dit hoort eigenlijk in klussen thuis maar goed daar kom ik nooitquote:Op maandag 16 juni 2008 00:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja weekend gaat altijd zo snelik moet ook weer naar me stage
maar nog 2 weken dan heb ik vakantie
moet je alleen de badkamer?? of heel het huis?krijgen wel fotos te zien he
He gadver, das vervelend. Sterkte.quote:Op maandag 16 juni 2008 07:54 schreef AirwiN het volgende:
Bleh, m'n tweede nacht met oorpijn. Dat is niet leuk om de week te beginnen. Meteen maar ff de dokter lastigvallen straks. Bah...
Gedeelde smart...quote:Op maandag 16 juni 2008 08:25 schreef An24 het volgende:
He gadver, das vervelend. Sterkte.
Zullen we elkaars handje dan maar vasthouden naar de dokter?Ik moet ook
![]()
Praten over foto's/ mri voor schouder en heup en over pijnbestrijding
sowieso TOP winkel!quote:Op maandag 16 juni 2008 13:17 schreef kwiebuske het volgende:
kamera-express.nl
capelle a/d ijssel
ook veul nieuw, maar in winkel ook best wel aardig wat 2ehands
krijgen wij het ook te zien of moet het eerst geplubliceerd worden ?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:39 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
* Erasmo is moemaar voldaan
![]()
Heb vandaag geschoten voor de nieuwe Landmacht campagne en ik heb met een Contax met Hasselblad achterwand mogen spelen
ziet er netjes uitquote:Op maandag 16 juni 2008 22:11 schreef prupke het volgende:
* prupke met een gashoorn binnen komt huppelen en vrolijk de boel ff komt wakker schudden met herrie![]()
En we zijn weer wat opgeschoten
[ afbeelding ]
Dat moet ik nog overleggenquote:Op maandag 16 juni 2008 22:49 schreef prupke het volgende:
[..]
krijgen wij het ook te zien of moet het eerst geplubliceerd worden ?
contax?
hasselblad dat ken ik wel...
nog duurder dan een hasselblad?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat moet ik nog overleggen
Veels te duur merk
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:58 schreef prupke het volgende:
[..]
nog duurder dan een hasselblad?
btw dit hangt op de deur van de badkamer :
[ afbeelding ]
is makkelijk voor als er bezoek komt .... we hebben 10 deuren in de gang en ga dan maar eens een ruimte zoeken
ik heb er ook een voor de wc en washok en de keuken
Ligt er aan wat voor lens er aan hangt, dit was een of andere gare 1.2 van zeissquote:Op maandag 16 juni 2008 23:06 schreef prupke het volgende:
dat is deze ook
[ afbeelding ]
is jouw begingcijfer hoger of lager dan deze??
euhmmm geen ideequote:Op maandag 16 juni 2008 23:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor lens er aan hangt, dit was een of andere gare 1.2 van zeiss
Het was iig veel waard, hij had ook als backup een 1D bij zichquote:Op maandag 16 juni 2008 23:15 schreef prupke het volgende:
[..]
euhmmm geen idee
maar ik zal er een keer op terugkomen
Ik mertke het toen opeens van de 5mensen met wie ik praten er 3 op het zelfde moment opeens off warenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |