lol, iedereen heeft dat wel vertragingquote:Op maandag 9 juni 2008 19:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
oh ja.... + 3 maanden verwerkingtijd.
Mijn Berlijnfotos liggen er ook nog van februari
Dat zal nu wel veel erger zijn als Nederland speelt jaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:39 schreef Ynske het volgende:
tis overigens nog lekker rustig buiten, zal vanavond wel minder worden met dat voetballen
gister kon je precies horen wanneer er een goal viel
Dan ga je gewoon verder met je werkquote:Op maandag 9 juni 2008 19:54 schreef An24 het volgende:![]()
tvptje![]()
Twijfel of ik straks ga kijken of niet. Stiekum wil ik een bruiloft lekker voor de deadline af hebben
hoe wat gaat?quote:
dat ze maar meteen alles verliezenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
VoetbalItalië is een moeilijke tegenstander
Mjah, maar dan is er ook al weer 932022 keer over geluldquote:Op maandag 9 juni 2008 20:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon verder met je werkkomen toch nog 932023 herhalingen.
Was ie positief of negatief?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:32 schreef PdeHoog het volgende:
HoiVandaag mijn jaarlijkse evaluatie gehad. Weet wat de insteek is, maar ben benieuwd of het daadwerkelijk gaat gebeuren EN wat daar de financiele consequentie van is of dat het alleen voor de eer is
Ik heb niet zoveel met voetbalquote:Op maandag 9 juni 2008 20:41 schreef loehoes het volgende:
Rare topic naam, die codes werken niet![]()
Iedereen voor de tv, en ik druk bezig met school![]()
Morgen herkansing!
Dat is waar!quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef loehoes het volgende:
Jullie zijn wel die hard fokkers! Ondertussen ook nog online haha!
& Xil: Ik zou denk ik ook niet echt kijken, maar toch, beter dan studeren![]()
Ik heb toch 2 ogen, handen en hersenhelften?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef loehoes het volgende:
Jullie zijn wel die hard fokkers! Ondertussen ook nog online haha!
& Xil: Ik zou denk ik ook niet echt kijken, maar toch, beter dan studeren![]()
Mijn held!quote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb niet zoveel met voetbaldus ik zit niet voor de TV
Bovengemiddeld positief ... duhquote:
Ik zit hier foto's te bewerkenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met voetbaldus ik zit niet voor de TV
Zou je denken jaquote:
Schaaltje omhoog dan maar?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou je denken jaMaar helaas............zo werkt dat niet bij ons. Iets met salarisschalen, percentages icm beoordelingsrating en tegen grens van schaal aanzitten
Meer dan de normale inflatiecorrectie (
) zal het niet worden.
Wordt aan gewerktquote:
Kijk dat is goed, je moet uiteraard wel belonen naar prestatie hequote:Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wordt aan gewerktMijn teamleider was aan het kijken naar de mogelijkheden.
Heb je een goede gevonden, ik heb radio 1 op de livestream nu.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:22 schreef Marc H het volgende:
* Marc H kijkt de live stream onder het fokken
http://ek2008.nos.nl/live/indexquote:Op maandag 9 juni 2008 22:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb je een goede gevonden, ik heb radio 1 op de livestream nu.
Wauw mooi!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef prupke het volgende:
het had eigenlijk 4-0 moeten zijn (jammer mr van nistelrooy)
zo we zijn weer wat verder
[ afbeelding ]
Super mooi strak!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef prupke het volgende:
[ afbeelding ]
De sb-600 zal gewoon werken op de D40quote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
damnn what a game!! WOOT!!!! echt mooi!!
maar nu weer ff over tot de orde van de dag
Ik vroeg me af of de SB-600 flitser ook op een D40 gaat...
En is de BS-400 wat voor een beginner zoals ik...
(scheelt wel meer dan 100 euro, en dat voor een flitser... wat een prijzen zeg...)
ik wil er volgende maand een aanschaffen, misschien hebben jullie wat tips!
thnx alvast!
Trouwens echt vette wastafels Prup
Lekker strakquote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef prupke het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt mooiquote:Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef prupke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:09 schreef Erasmo het volgende:
Koffie inschenkt aan alle fotters die op het werk zitten
Wat doe je met die dingen dan manquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef HMaster-II het volgende:
Fotoshoots zijn altijd leuk, om er achter te komen dat je achtergrond rollen echt naar hun grootje zijn. Tijd voor nieuwe.
Toch wel echte he?quote:
Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:13 schreef HMaster-II het volgende:Het is weer dinsdag
Fotoshoots zijn altijd leuk, om er achter te komen dat je achtergrond rollen echt naar hun grootje zijn. Tijd voor nieuwe.
Wat heb je gezegd??? "Dan moeten ze ook echt bier schenken ipv Heineken Import:+" ? Dan hoef je het ook niet weg te gooienquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:49 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Mijn zwitserse collega is gisteren de nederlandse oranjefans tegengekomen..... "The sun was shining over BernCity but the streets were wet. All beer
I've never seen that before
"
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd??? "Dan moeten ze ook echt bier schenken ipv Heineken Import:+" ? Dan hoef je het ook niet weg te gooien
Kan je er niet een metalen gordijn stang ding tussen frummelen? Volgens mij zijn die niet echt duur bij de Gamma-Praxis-Karwij...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:46 schreef HMaster-II het volgende:
Rollen zijn krom getrokken
Dat is erg niet prettig met het op- en afrollen er van. kreukt het papier.
Zal er toch eens met metalen buizen moeten gaan werken.
Mijn witte rol is al redelijk dood, maar ik heb nog 2 shoots er voor in de planning staanEn dan nieuwe rollen.
heyquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:29 schreef prupke het volgende:
Voor de genen die mijn wastafels mooi vonden : dank je weleen goede avond allemaal
Jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Hey
tis wel erg rustig de laatse tijd in de sc vind je niet?
ik ben alleen maar savonds present ...omdat ik overdag moet werken en ik kan niet fokken tijdens werk.quote:
ja okquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:00 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ben alleen maar savonds present ...omdat ik overdag moet werken en ik kan niet fokken tijdens werk.
en dat is maar goed ook
daar kom ik nooit....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja okik smiddags ook wel op me stage. maar meestal vergeet ik het dan
dan kom k meestal niet verder dan fobo
Ja kom ik juist dus veel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:13 schreef prupke het volgende:
[..]
daar kom ik nooit....
ik krijg daar wel een melding van in mijn gmail account...
dat jij de laatste bent die ff kwam spieken
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:26 schreef HMaster-II het volgende:ook weer aanwezig
Van mij mag het weer winter worden
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:26 schreef HMaster-II het volgende:ook weer aanwezig
Van mij mag het weer winter worden
tis niet te hopen dat ik teveel afvalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:29 schreef prupke het volgende:
[..]
nou winter hoeft van mij niet perse...maar iets minder warm wel....
1 voordeel van warm weer... je valt er veel van af
ach joh, je bent nog jong...naarmate je ouder word kom je genoeg aanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:30 schreef mash_ het volgende:
[..]
tis niet te hopen dat ik teveel afvaldan blijft er niks meer van me over
Ja okquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:32 schreef prupke het volgende:
[..]
ach joh, je bent nog jong...naarmate je ouder word kom je genoeg aan
ik ben geestelijk jongerquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja okdaar wil ik nog even niet aan denken
Ben wel 1 van de jongste geloof ik in deze sc
Langquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Fijne werkdag gehad??
en een goede avond ook voor jou
lekker idd een biertjequote:
*spiekt fobo* Ik ben ook van 88quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja okdaar wil ik nog even niet aan denken
Ben wel 1 van de jongste geloof ik in deze sc
Van supermarkt wisselenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:38 schreef prupke het volgende:
[..]
lekker idd een biertje
ik wilde maandag bier halen bij de super...maar het was op (behalve het bocht wat niet weg te krijgen is )
Geboortedatum 03-02-1988quote:
normaal drinken we altijd bier van de c1000...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Van supermarkt wisselen
Ik ben ook van 88
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:43 schreef prupke het volgende:
[..]
normaal drinken we altijd bier van de c1000...
maar bij de jl hebben ze dat niet en dacht ik dus bavaria te halen , maar dank zij dat voetbal.....
ik voel me nu wel oud ff met mijn bouwjaar 76
Bavariaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:43 schreef prupke het volgende:
[..]
normaal drinken we altijd bier van de c1000...
maar bij de jl hebben ze dat niet en dacht ik dus bavaria te halen , maar dank zij dat voetbal.....
ik voel me nu wel oud ff met mijn bouwjaar 76
goeie muziek maakten ze toenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:01 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske gaat de oudjeshoek opzoeken
mompelt iets van '67
ja jaeger is het lekkerstequote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:04 schreef prupke het volgende:
[..]
ja jaeger is het lekkerste
maar ik ga geen krat op mijn fiets zetten (omdat ik 2 lekke banden heb en geen ruk zin heb om die te plakken )
daar krijg ik dus werkelijk kabouters van in mijn hoofd met een mokerquote:
dat was een goed bouwjaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:01 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske gaat de oudjeshoek opzoeken
mompelt iets van '67
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |