wacht ff lees dit :quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:25 schreef Cerubo het volgende:
Ohja, had het inmiddels al gevonden idd. Ik ben positiespel gaan trainen, omdat ik middenveld wel belangrijk vind. Denk dat ik dan ook middenvelder ga kopen met minimaal redelijk. Wat voor budget zal ik max uittrekken voor aankoop eerste speler?
Algemeen (vorm) is geen reele optie. Als je geld wil gaan verdienen (in de lange duur) zal je verdedigen of positiespel moeten gaan trainen (zeker in t begin in mijn optie is 1 van deze 2 de beste keuze.)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:12 schreef Cerubo het volgende:
Algemeen (vorm) denk ik? Of wat bedoel je?
Als je opstellings vaardigheid van 3-5-2 naar goed of uitstekend is gegaan kan je dat op zondag ook spelen maar ik zou t niet eerder gebruiken omdat dat ervaring vergt om t goed uit te kunnen oefenen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:59 schreef Cerubo het volgende:
Wow, held, thx!! Ik had zelf deze opstelling verzonnen
:
Jan-Pieter Brugman
Abel Kraan - Simeon Schipperijn - Jürgen Nieuwenburg - Bart de Kam
Jernst van der Woerd - Reinout Counotte - Reinaart Vermeij - Turk Fudayl
Bobby van Gerven - Raymond Opstal
Had idd al een redelijk trainer aangeschaft. Bedankt voor je opstelling, zal 'm zeker gaan gebruiken!!
Als je dat kan betalen jah waarom niet t is 10x beter dan die keep die je nu hebt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:59 schreef Cerubo het volgende:
Edit:
1. Elwin van der Zanden 12 500 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: RKVV Messen
Leeftijd: 20 jaar
TSI: 1 820
Deadline: 17-06-2008 om 19:23
Conditie: redelijk Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Kopen?
Klopt en omdat ze t snelst stijgen in vaardigheden als ze jong zijn moet je dus zoeken naar 17 jarige. Dan stijgen ze in een week of 8 een niveau.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:15 schreef Cerubo het volgende:
Ja, ik weet nog niet echt of dit een goede prijs/kwaliteit verhouding is. Die trainees zijn dus spelers die je koopt om vervolgens beter te maken en dan duurder te verkopen?
Ja je koopt ze zo jong mogelijk in, dan trainen ze sneller naar een hoger niveau, en dan voor veel geld verkopen als je ze een paar niveau's op heb getrained.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:15 schreef Cerubo het volgende:
Ja, ik weet nog niet echt of dit een goede prijs/kwaliteit verhouding is. Die trainees zijn dus spelers die je koopt om vervolgens beter te maken en dan duurder te verkopen?
Hij begint net dus laat m nou eerst gaan voor kale mid's anders is ie straks in no time failiet. Niet te snel aan passen ed gaan denken. Al is t wel leuk als er zwak of hoger bij zit maar t is verlopig geen must.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:24 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Ja je koopt ze zo jong mogelijk in, dan trainen ze sneller naar een hoger niveau, en dan voor veel geld verkopen als je ze een paar niveau's op heb getrained.
Als ik jou was zo ik iig voor 6 trainees gaan voor op je middenveld met redelijk positiespel en met matig of evt. redelijk passen van 17-19 jaar. Volgens mij zijn die op de markt rond de 50k (afhankelijk van de leeftijd)
Dan van het geld dat je nog over hebt nog was vleugeltrainees kopen.
Klopt dat kan ook. Ik had m aan geraden om voor 5 te gaan en om die te laten spelen op woensdag tot ze beter zijn dan zn basis spelers maar dat is met deze metode natuurlijk nog veeeeel beter! Erg goede tip!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat betreft trainees, je kunt natuurlijk ook, zoals Ender_Wiggin (als ik me niet vergis) een stel 17jarigen (max 20dagen) kopen met zwak positiespel en redelijk passen. Daar betaal je niet zoveel voor en als het iets mee zit heb je ze op uitstekend/formidabel positiespel + redelijk/goed passen (trainen in tussenseizoen) voordat ze 19 jaar oud zijn![]()
Voor meer info (ook omtrent aanschafprijzen) verwijs ik naar eerdere pagina's/topics
Neuh, vond dat niet zo belangrijk.quote:
Heuj je gaat dus wel door ook al is t met een zooi grapjassen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neuh, vond dat niet zo belangrijk.
Bovendien zijn dat trainees![]()
Volgens mij heb ik nog wel geld.
Mwah, er zit weinig beleid achter.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuj je gaat dus wel door ook al is t met een zooi grapjassen.
toch wel minimaal een seizoen aangezien je je net hebt ingeschreven voor de nieuwe editie van de VJ/GL..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah, er zit weinig beleid achter.
Dit gaat niet lang door zo.
Hmm, heb net even op de TL gekeken en als je een 18y redelijk positiespel + matig passen koopt ben je echt al voor 10-20k klaar hoor, past nog ruim binnen zijn budget. Je moet natuurlijk dan geen 17 jarigen kopen, die zijn te duur en dus voor hem niet lucratief. En deze spelers verkoop je toch echt voor een stuk meer als ze straks formi of uitmuntend pm hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij begint net dus laat m nou eerst gaan voor kale mid's anders is ie straks in no time failiet. Niet te snel aan passen ed gaan denken. Al is t wel leuk als er zwak of hoger bij zit maar t is verlopig geen must.
Niet! Ga maar verder met de keep die je hebt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:27 schreef Cerubo het volgende:
Okeey, heb nu bod van 32.500 geplaatst. Denk dat dit mijn max. bod is...
Zucht... 34.000 geboden. Wat vinden jullie. M'n budget is 130.000 op dit moment, hoe ver moet ik gaan?
Ik vond DF zn tip beter. Zwak positiespel spelers en redelijk passsen die zijn goedkoop en kan je dan in een paar seizoenen optrainen tot leuke verkoopen om zo betere trainies te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:15 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Hmm, heb net even op de TL gekeken en als je een 18y redelijk positiespel + matig passen koopt ben je echt al voor 10-20k klaar hoor, past nog ruim binnen zijn budget. Je moet natuurlijk dan geen 17 jarigen kopen, die zijn te duur en dus voor hem niet lucratief. En deze spelers verkoop je toch echt voor een stuk meer als ze straks formi of uitmuntend pm hebben.
Voor 21.000 ?quote:Donny van Vollenhoven
TSI = 2 250, 25 jaar en 82 dagen, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: redelijk
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
Voor 2100?quote:Driek Hopmans
TSI = 290, 17 jaar en 30 dagen, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Wingbacks krijgen volledige deftrainingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:27 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb besloten wat heel anders te gaan doen, namelijk defs trainenVind wingers niet genoeg rendement en wil eens wat anders proberen.. dus probeer een goeie keep te kopen en verder veel jonge defs.. Ik neem aan dat de wingbacks halve training hebben dan
Leuke aankoop.. Als je ze nog iets jonger kunt krijgen is het helemaal super. Voor jou 'lastig' is nu misschien dat je een 1,5-2 seizoenen geduld moet hebben voordat ze echt geld waard gaan worden, maar als je hiervan een stuk of 6-7 trainees (1 reserve ingeval blessures/schorsingen) kunt vinden, dan kun je over 2 seizoenen cashen (voor bijna 750-1000k per stuk verkopen) en dus serieus je team versterkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:13 schreef Cerubo het volgende:
Deze keeper gekocht, hoop dat het goed bod is:
[..]
Voor 21.000 ?
[..]
Voor 2100?
17-06-2008 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
WTF :p
Ik train PM, maar ik mis de kwaliteit die nodig is om in V mee te kunnen. Hoewel mijn trainees niet slecht zijn raad ik je aan om defs te trainen icm een 5-3-2 opstelling. Makkelijk knaken makenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:25 schreef Cerubo het volgende:
Ohja, had het inmiddels al gevonden idd. Ik ben positiespel gaan trainen, omdat ik middenveld wel belangrijk vind. Denk dat ik dan ook middenvelder ga kopen met minimaal redelijk. Wat voor budget zal ik max uittrekken voor aankoop eerste speler?
Komend seizoen het passen maar eens opkrikkenquote:Camillo Turella
TSI = 34 070 , 25 years and 47 days, solid form
Has inadequate experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: world class
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set pieces: wretched
Nikos Mprinis
TSI = 11 350 , 31 years and 25 days, solid form
Has solid experience and solid leadership abilities
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: poor Defending: world class
Scoring: poor Set pieces: titanic
Lionel van Gorkum
TSI = 64 000 , 25 years and 20 days, passable form
Has inadequate experience and passable leadership abilities [Unpredictable]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: poor
Winger: weak Defending: titanic
Scoring: wretched Set pieces: wretched
Necdet Erinç
TSI = 27 190 , 27 years and 88 days, solid form
Has passable experience and inadequate leadership abilities [Head]
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: poor Defending: world class
Scoring: disastrous Set pieces: poor
Eef Visch
TSI = 93 770 , 27 years and 32 days, inadequate form
Has passable experience and passable leadership abilities
Playmaking: extra-terrestrial Passing: excellent
Winger: passable Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: solid
Miikka Teronen
TSI = 70 870 , 22 years and 89 days, solid form
Has weak experience and inadequate leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: titanic Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: poor
Tudor Dima
TSI = 55 730 , 26 years and 12 days, passable form
Has passable experience and poor leadership abilities
Playmaking: brilliant Passing: poor
Winger: world class Defending: wretched
Scoring: passable Set pieces: poor
Tom Haug
TSI = 24 830 , 20 years and 69 days, inadequate form
Has poor experience and weak leadership abilities [Powerful]
Playmaking: world class Passing: weak
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
Walter Paczosa
TSI = 21 480 , 28 years and 8 days, solid form
Has passable experience and wretched leadership abilities
Playmaking: inadequate Passing: poor
Winger: poor Defending: weak
Scoring: world class Set pieces: weak
Thimo van Stiphout
TSI = 30 760 , 22 years and 1 days, passable form
Has poor experience and weak leadership abilities [Technical]
Playmaking: wretched Passing: weak
Winger: weak Defending: poor
Scoring: world class Set pieces: inadequate
Ernst-Jan Otten
TSI = 89 000 , 24 years and 55 days, solid form
Has passable experience and weak leadership abilities
Playmaking: solid Passing: solid
Winger: extra-terrestrial Defending: poor
Scoring: weak Set pieces: solid
Voor ¤1000quote:Anthony
TSI = 420, 17 jaar en 41 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Cerubo start uiteraard in de IX.. Ik heb even snel gekeken, maar zijn Oranje Leeuwen zijn slechts tegen 2 tegenstanders volledig kansloos dit seizoen, SC CFS speelt sinds eind 2007 en is met 100+ HatStats uit VIII gedegradeerd, FC Zwijndrecht 078 zit rond de 90+ HatStats en is nu een kleine 2 maanden bezig.. Z'n overige 5 tegenstanders zijn allemaal ook net begonnen of hebben nog vrijwel niet ingelogd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:44 schreef 44pje het volgende:
Is het voor Cerubo geen idee om 3 wat oudere trainees te kopen voor zondags? Bv 22 jaar met redelijk/goed positiespel matig/redelijk passen ofzo? Die zijn ook niet zo duur en dan kan hij ook nog eens kampioen spelen. Met je zwak positiespel trainees haal je geen fatsoenlijk middenveld en als je af en toe nog eens wint blijft het spelletje leuk. Ik persoonlijk zou geen zin hebben om 2 seizoenen te gaan wachten op een trainee en ondertussen alles verliezen.
Zou ik weggegooid geld vinden, die speler heeft 'ie waarschijnlijk helemaal niet nodig en het kost 'm een dure trainingsplaats.. Voor extra middenveld kan 'ie altijd nog 3-5-2 met 2 vleugelspelers naar het midden gaan spelen. Dat komt allemaal wel goed.quote:Zoiets bijvoorbeeld:
Patrick Cull (154210025)
21 jaar en 65 dagen, redelijk in vorm, gezond
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatten: slecht
Transferprijs 50k ongeveer
Ik zag het, goede koop. Kleine tip nog: probeer ze nog iets jonger te krijgen.. Deze had 40 dagen, de vorige 30 dagen.. Als je ze onder de 20 krijgt, scheelt je toch weer 2-3 weken training voordat ze een jaar ouder worden!quote:
Waartoe ga je je bekeren? Islam?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:56 schreef AirRaid het volgende:
vanavond bekeren
Leuke specialities ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:33 schreef Cerubo het volgende:
Dirk Dumont
TSI = 570, 17 jaar en 5 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Technisch]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Tommi Boogers
TSI = 300, 17 jaar en 17 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Binnen, samen voor 4000![]()
Ja dat dacht ik ook al, lijkt me veel rendabeler dan dit, het voordeel vaneen 17 jarige zwak PM is natuurlijk wel dat ze snel optrainen naar een hoger niveau maar ik denk dat het alsnog minimaal 8/9 weken duurt voordat ze op redelijk/redelijk zitten. En dan pas begint elke pop winstgevend te worden.quote:Voor 20-50k (afhankelijk van hoogte skill en leeftijd), heb je ook al een 18-jarige redelijk PM+matig passen te pakken.
Ben er wel blij meequote:Sibrand Heide (206986951)
17 jaar en 33 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 05-09-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 150
Loon: 377 ¤/week
Eigenaar: Annooo
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig
Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk
Passen: redelijk
Vleugelspel: matig
Verdedigen: slecht
Scoren: zwak
Spelhervatting: goed
Conditie percentage moet goenoeg zijn lijkt me.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:13 schreef Cerubo het volgende:
Conditiepercentage heb ik 15% . Kan idd nog geen andere tactiek dan 442. Wil wel 3-5-2 gaan spelen.
Maar die trainies hè. Als er daar 2 van goed worden ofzo kan ik die dan niet beter houden ipv verkopen?
Klopt maar t is wel een goede keuze om als beginneling redelijk snel en goedkoop een aantal trainies binnen te halen die op een redelijk tempo toch leuk zijn om naar je A team te halen en dan verder te trainen om t geld op te laten leveren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:12 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al, lijkt me veel rendabeler dan dit, het voordeel vaneen 17 jarige zwak PM is natuurlijk wel dat ze snel optrainen naar een hoger niveau maar ik denk dat het alsnog minimaal 8/9 weken duurt voordat ze op redelijk/redelijk zitten. En dan pas begint elke pop winstgevend te worden.
Zou ik niet doen. Als er iemand gebleseerd of geschorst is heb je nog tijd genoeg om te handelen en kan je tzt altijd een daytraiding kopen. Daar kan je dan weer geld mee maken en een reserve trainie is all1 maar zonde van de speler en van t salaris wat je betaalen moet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Leuke aankoop.. Als je ze nog iets jonger kunt krijgen is het helemaal super. Voor jou 'lastig' is nu misschien dat je een 1,5-2 seizoenen geduld moet hebben voordat ze echt geld waard gaan worden, maar als je hiervan een stuk of 6-7 trainees (1 reserve ingeval blessures/schorsingen) kunt vinden, dan kun je over 2 seizoenen cashen (voor bijna 750-1000k per stuk verkopen) en dus serieus je team versterken![]()
En mocht je over een tijdje wat meer geld hebben (inkomsten uit kaartverkoop, etc.), dan kun je altijd nog een 'betere' trainee aanschaffen..
Wat moet die GM doen dan?? Daar heb ik nog nooit van gehoord of ze hebben t zo veranderd of je doet iets fout. Toen ik mn diploma haalde was dat niet ter sprake.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:20 schreef Cerubo het volgende:
Heb vandaag een oefenwedstrijd tegen SV Hubeas. Kan helaas nog geen 3-5-2 spelen, daarvoor moet ik nog verder gaan met diploma behalen. Ben nu blijven hangen bij stap 15, maar dan moet een GM ofzoiets mij verder laten gaan, wacht al een dag.
Wil jullie nog allemaal bedankt voor de hulp tot nu toe, superhandig allemaal die tips. Huisgenoot van me heeft me ook al redelijk op weg geholpen
.
Trainees die je nu hebt gekocht moet je minimaal aan houden tot ze uitstekend/formidabel positiespel hebben. Zodra je straks wat meer geld hebt, dan kun je overwegen om 1 van de mindere trainees op de vleugel te zetten (halve trainingsplaats) en een betere trainee (die al redelijk of goed positiespel heeft) terug te halen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:13 schreef Cerubo het volgende:
Conditiepercentage heb ik 15% . Kan idd nog geen andere tactiek dan 442. Wil wel 3-5-2 gaan spelen.
Maar die trainies hè. Als er daar 2 van goed worden ofzo kan ik die dan niet beter houden ipv verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |