Als jij 200 hatstats haalt, ga je met gemak door naar VI. En passen trainen kan ik van harte aanbevelen. Erg leuk om elke week stijgers te hebben! Ik heb de aanvallende variant (korte pass) en daardoor 14 trainbare plekken. En in één seizoen van goed naar briljant vleugel-/centrumaanvalvaardigheid gegaan.quote:Op zondag 15 juni 2008 om 19:16 schreef GeneraalUli het volgende:
Doelstellingen voor komend seizoen in de VIII ():
1. Kampioen worden.
Moet met gemak lukken, aangezien ik veruit de beste ratings heb van de divisie. Vorige seizoenen pech gehad met een nog iets sterker team in m'n competitie.
2. Doorgroeien naar de 200 hatstats.
Zodat ik in de VII gemakkelijk me kan handhaven, en misschien zelfs meteen doorstoten naar de VI.
3. Passen trainen (?).
Hier ben ik nog niet echt zeker over, aangezien dat inhoudt dat ik even van m'n def-training af moet stappen.
Stadion hoeft niet uitgebreid te worden. Verder best tevreden over het niveau van mijn spelers.
Zodra je uit de beker ligt kun je toch op woensdag lekker 2-5-3 gaan spelen? Of gebruik je dan een 3-4-3 om bijvoorbeeld eens te kunnen variëren op zondag?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als jij 200 hatstats haalt, ga je met gemak door naar VI. En passen trainen kan ik van harte aanbevelen. Erg leuk om elke week stijgers te hebben! Ik heb de aanvallende variant (korte pass) en daardoor 14 trainbare plekken. En in één seizoen van goed naar briljant vleugel-/centrumaanvalvaardigheid gegaan.
O, mijn doelstelling is er maar één: Handhaven in de V.
quote:
Fans
Supportersclub : 442 leden
Stemming supporters : dolgelukkig
Seizoensverwachting : elke dag in deze divisie is een bonus
Cerubo misschien? De rest zal allemaal wel zo ongeveer in de beker uitkomen woensdag a.s.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:28 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand die woensdag een oefenwedstrijd wil doen?
Gewoon je wedstrijdjes winnen, dan blijven ze gemakkelijk tevreden en krijg je er zo 20 per week bijquote:Voor mijn fans hoef ik vrij weinig moeite te doen trouwens
[..]
Ik win ze allemaal in IX ik heb momenteel gewoon het beste eftal in mijn competitiequote:Op zondag 15 juni 2008 21:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Cerubo misschien? De rest zal allemaal wel zo ongeveer in de beker uitkomen woensdag a.s.
[..]
Gewoon je wedstrijdjes winnen, dan blijven ze gemakkelijk tevreden en krijg je er zo 20 per week bij
Ik hanteer idd 352 en 343. 343 heb ik afgelopen seizoen niet veel gebruikt, maar wellicht dat ik het dit jaar vaker zal toepassen.quote:Op zondag 15 juni 2008 om 21:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zodra je uit de beker ligt kun je toch op woensdag lekker 2-5-3 gaan spelen? Of gebruik je dan een 3-4-3 om bijvoorbeeld eens te kunnen variëren op zondag?
200 HatStats in de VIIIKom ik met m'n +- 145 aanzetten
Denk dat ik ook maar een seizoen passen ga trainen, ik geef dan wel wat op qua verdediging. Maar de bonus die je uit passen-trainen krijgt is volgens mij erg hoog, aangezien die spelers altijd voor veel meer weggaan dan de spelers zonder bijstats.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als jij 200 hatstats haalt, ga je met gemak door naar VI. En passen trainen kan ik van harte aanbevelen. Erg leuk om elke week stijgers te hebben! Ik heb de aanvallende variant (korte pass) en daardoor 14 trainbare plekken. En in één seizoen van goed naar briljant vleugel-/centrumaanvalvaardigheid gegaan.
O, mijn doelstelling is er maar één: Handhaven in de V.
Gaat t dan toch nog wat opleveren al die koppers in mn team!!quote:16-06-2008 Indirecte vrije trappen
Vanaf nu zal je spelhervatter niet meer direct voor een goal gaan wanneer je team een kans op een spelhervatting heeft. Eens in de zoveel tijd zal hij een teamgenoot zoeken, en daarmee ontstaat de indirecte vrije trap! Indirecte vrije trappen worden vanaf nu realiteit in vriendschappelijke wedstrijden en vanaf volgend seizoen (oktober) in alle wedstrijden.
Je zult ook iets meer kansen op een spelhervatting krijgen dan nu het geval is, en ongeveer eenderde daarvan zal een indirecte vrije trap zijn. Lees hier om uit te vinden hoe het werkt.
Hieraan gerelateerd (en dit seizoen ook alleen geldend in vriendschappelijke wedstrijden) zal je keeper deels zijn eigen spelhervatten gebruiken bij het tegenhouden van een directe vrije trap of een strafschop. Keepers zonder spelhervatten zullen daardoor niet meer zo goed zijn als het gaat om het verdedigen van spelhervattingen. Bovendien kan je keeper niet meer je reguliere spelhervatter zijn.
Das nog eens fijn om te wetenquote:De boete is afgeschaft, maar iedere speler krijgt een soort 'bonus' op zijn skills die groter is naarmate je speler ouder is of langer in je jeugdopleiding heeft gezeten. De bonus is aan de hand van zijn max skill en zijn huidige niveau (hoe groter het verschil des te groter de bonus is)
Wat een prijzenquote:Arjo Duijker [Staat op de transferlijst] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=25 850, 24 jaar en 22 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Conditie: uitstekend Keepen: wonderbaarlijk
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatten: rampzalig
Leonardo Marcos Gómez [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transferlijst] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=8 870, 21 jaar en 98 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig. [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatten: zwak
Zit halverwege uitmuntend scorenquote:Serdar Basım
TSI = 4 860, 18 jaar en 103 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Heeft de volgende training Formi scoren. Hij maakt de grootste kans om verkocht te worden.quote:Reinard Van Steenbrugghe
TSI = 4 010, 18 jaar en 68 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Is m'n pareltje van de selectie. Zit halverwege Formidabel scoren.quote:Rainier Baerselman
TSI = 1 350, 17 jaar en 94 dagen, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Zal na volgende update 2x uitstekend hebben. Hij staat ook op de nominatie om verkocht te worden.quote:Mogens Frank
TSI = 2 330, 17 jaar en 103 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Hmmm... grote server downtime? Wanneer?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2,2 mln voor een bijna 22-jarige uitmuntend verdediger zonder ervaring en zonder passen?? WTF? Ik ga ook verdedigen trainen
Die keeper heb ik geen/weinig zicht op, maar lijkt me ook nogal wat.. 3,5mln.. Kennelijk wil jan-en-alleman vlak voor de grote server-downtime morgen en nog wel voor de bekerwedstrijden z'n team versterken.. Feli met de poen, al een idee waar je het in gaat investeren?
Ik wilde Serdar nog tot briljant doortrainen en dan als a-speler laten fungeren (als ik andere training ga doen).quote:Op maandag 16 juni 2008 18:51 schreef nicomart het volgende:
Ik zou gaan voor Serdar en Reinard.. Beide bijna 19 of in ieder geval aardig in de 18. Dat levert nu nog het meeste op denk ik.
Heeft helemaal geen passen. Denk daarom dat het maar beter is om 'm te verkopen.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:57 schreef maniack28 het volgende:
Waarom morgens frank verkopen? Spelers met veel bijstats zijn juist lucratief om door te trainen... zo'n FTW kan best veel waard worden!
De kans op de koop nemende dat ik nu finaal uitgelachen ga wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm... grote server downtime? Wanneer?
Doelstelling is wel om komend seizoen naar IV te promoveren? Of wil je nog wat seizoentjes doorsparen?quote:Ik ben mn team wat aan het hervormen, had 300k p/w salaris, kan je leuk 1e mee worden in V, maar schiet er geen reet mee op qua winstmarge. Dus ik ga terug naar 200k, mss zelfs minder p/w, maar dan wel het maximale haalbare...
Jij blijquote:Gelukkig ga ik de beker met mn resterende spelers nog wel redden..
En gekocht voor? Leuke winst neem ik aanquote:edit - ik heb die def trouwens 2 levels wing getrained
Ik weet niet welke divisie je zit dus... Het kan altijd beter he! Ik heb ze ook gehad, goed scoren, goed vleugel, goed passen, 17 jaar, onvoorspelbaar, maar de winstmarge daarop is klein omdat het inkoopbedrag hoog ligt. Juist bij deze denk ik dat je er op den duur best veel uit kan halen...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef Marcell0 het volgende:
[..]
Heeft helemaal geen passen. Denk daarom dat het maar beter is om 'm te verkopen.
Maar het kan op lange termijn wel een leuke FTW worden dus
maakt 2,95 mil. Nog even doorsparenquote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
16-06-2008 K.F.C. Minnertsg Clementes Futebo 300 000 ¤ 1 180
16-05-2008 atletico pierinh K.F.C. Minnertsg 150 000 ¤ 670
Kut en ik heb morgen ook spelers op de lijst staanquote:Op maandag 16 juni 2008 19:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De kans op de koop nemende dat ik nu finaal uitgelachen ga worden
STATUS SERVER
Systeeminformatie (1)
Geplande downtime in de komende twee weken:
17-06-2008 om 06:00 voor 540 minuten.
Dus voor hen die het nog niet wisten.., het ieder seizoen terugkerende server-/database-onderhoud komt er weer aan..
Ik ben erachter gekomen dat het geen zin heeft, zat maar op 228 hatstats gemiddeld, das niet hoog genoeg (imo) voor goed verloop in IV. Daarbij, ik heb niet echt veel funds en met wekelijks 300k salaris ga je dat niet snel krijgen ook.. ik maakte denk ik zonder transfers 2 wekelijks zelfs verlies...quote:[..]
Doelstelling is wel om komend seizoen naar IV te promoveren? Of wil je nog wat seizoentjes doorsparen?
Proberen, de meeste piccen tochquote:[..]
Jij blij![]()
Ik twijfel nog steeds tussen me kansloos overgeven icm PIC of toch een serieuze poging wagen het middenveld te pakken en er 1 meer in te schieten dan m'n tegenstander
16-06-2008 Kristiansund the red rozas 2 210 000 ¤ 8 870 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkersquote:[..]
En gekocht voor? Leuke winst neem ik aan
Ik zou de 1e 3 verkopen en 1x een verdediger met goed verdedigen kopen en een goed keep. Daarna een trainie met meer passen en evt een beetje vleugel.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:01 schreef Marcell0 het volgende:
[..]
Heeft helemaal geen passen. Denk daarom dat het maar beter is om 'm te verkopen.
Maar het kan op lange termijn wel een leuke FTW worden dus
Voor iedereen die t heeft dus niet vergeten de sms in te stellen want ze zullen wel weer geen contackt kunnen maken met de servers zo als altijd in de 1e (beker)wedstrijden.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De kans op de koop nemende dat ik nu finaal uitgelachen ga worden
STATUS SERVER
Systeeminformatie (1)
Geplande downtime in de komende twee weken:
17-06-2008 om 06:00 voor 540 minuten.
Dus voor hen die het nog niet wisten.., het ieder seizoen terugkerende server-/database-onderhoud komt er weer aan..
En nog maar eentjequote:Otta Hamouz [1 maal een kaart gekregen] [Staat op de transferlijst] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=52 740, 22 jaar en 9 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: reusachtig Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatten: waardeloos
Weer zo iemand die zich blind staart op hatstats. Zeker als je zoals jij weinig aan je verdediging doet zeggen die hatstats erg weinig. Ik ben rechtstreeks gepromoveerd naar IV met gemiddeld 205 hatstats. Wel een erg slechte V, maar toch. Met wat versterkingen kan ik wel meedraaien in IV.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat het geen zin heeft, zat maar op 228 hatstats gemiddeld, das niet hoog genoeg (imo) voor goed verloop in IV. Daarbij, ik heb niet echt veel funds en met wekelijks 300k salaris ga je dat niet snel krijgen ook.. ik maakte denk ik zonder transfers 2 wekelijks zelfs verlies...
[..]
Yep, iedereen heeft minimaal redelijk passen, de meeste goed of uitstekend.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:20 schreef Yurzinho het volgende:
44pje, veel multiskill spelers in je team zeker?
Ik staar me niet blind op hatstats, ik geef slechts een conclusie over de sterkte van mijn team en dat dat team zonder funds en met 300k loon p/w nooit sterker zal worden omdat er maar weinig geld in het laatje komtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:58 schreef 44pje het volgende:
[..]
Weer zo iemand die zich blind staart op hatstats. Zeker als je zoals jij weinig aan je verdediging doet zeggen die hatstats erg weinig. Ik ben rechtstreeks gepromoveerd naar IV met gemiddeld 205 hatstats. Wel een erg slechte V, maar toch. Met wat versterkingen kan ik wel meedraaien in IV.
Ik zit wel op 190k loon, dat wel. 1 buitenaardse mid erbij, (wonderbaarlijke mid gaat op de flank), fatsoenlijke aanvallende def erbij, klaar.
250k loon en ik kan meedraaien in de IV.
Lees het tussendoor wel mee, maar actief bezighouden, nee..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:27 schreef DSanka het volgende:
Zijn er hier nog mensen die zich bezig houden met de bondscoach verkiezing binnen Hattrick?
Gebeurt toch ieder seizoen? Die downtime voor serveronderhoud iig.. Dat het nu voor een totaal van 9 uur (540min) gepland staat, soit.. Laten ze het maar ruim plannen, mochten ze dan eerder klaar zijn, kunnen ze zelf nog wat testwerk doen ipv ons er op los laten. En wat betreft de verkiezingen, veelal is het toch een gelopen zaak voor kandidaten uit de Eredivisie of bekerwinnaars.. Pretty was daarop een positieve uitzondering, maar met veel Oranje-ervaring uiteraard..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:59 schreef DSanka het volgende:
Loop zelfs als assistent mee bij Damien79. Erg jammer dat ze precies tijdens de verkiezing een nieuwe server gaan plaatsen.
Waarom dat nieuwe team? We hadden je toch aardig op weg geholpen of had je dingen gedaan waar je financieel niet meer uit kon komen. Je weet dat je maar 1 team mag hebben he?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:14 schreef Cerubo het volgende:
Heb een nieuw teampje aangemaakt, wil natuurlijk wel goed beginnen haha. Goed begin, halve werk. Alleen jammer dat ik nu niet kan inloggen
Post met je nieuwe team je spelers eens hier dan dan kunnen we je goed op weg helpen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:06 schreef Cerubo het volgende:
Jah, maar die andere ben ik niet meer mee ingelogd geweest. Had inderdaad wat overhaast een paar spelers aangekocht.
O das best fijnquote:16-06-2008
Received mother club money for a player: 52 000 €.
Leuke jeugdspeler is ditquote:Robert Kooper (78249345) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
26 jaar en 27 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap matig.
Volgende verjaardag: 10-09-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 131 480
Loon: 70 616 ¤/week
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: buitenaards Passen: uitstekend
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatten: uitmuntend
Ik ben RIIIIIIJKquote:Sipke Leezer (206871817) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar en 61 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Snelheid
Volgende verjaardag: 07-08-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 120
Loon: 603 ¤/week
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatten: uitstekend
Als je vooruit wilt zou ik toch een andere training kiezen dan Algemeen. Voor een beginnend team kan het interresant zijn om bijvoorbeeld keepen te trainen. Je hebt daarbij een lage instap prijs indien je maar twee spelers traint. In dat geval koop je dus twee jonge keepers en traint die een aantal niveau's omhoog en verkoopt ze dan weer. Met de inkomsten daar van koop je dan weer twee nieuwe keepers en met de overgebleven winst versterk je de rest van je elftal.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:12 schreef Cerubo het volgende:
Algemeen (vorm) denk ik? Of wat bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |