Je zit in de buurt...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is volgens mij in WGM bij de ringvaart, naast de Linnaeusstraat... maar hoe de straat heet?
quote:
Omfg wat vind ik jouw avatar toch irritant, ik scroll altijd snel verder als ik het zie..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
oeps, dubbel
Dat is um...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:41 schreef computergirl het volgende:
Linnaeusdwarsstraat !
Google....http://www.watergraafsmee(...)aeusdwarsstraat.html
Ik verwijder em onmiddelijk beste manquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:27 schreef Manono het volgende:
[..]
Omfg wat vind ik jouw avatar toch irritant, ik scroll altijd snel verder als ik het zie..
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:48 schreef Maizena het volgende:
Burg. Tellegenstraat...Oud-Zuid
Ja, hè...en ik ben niet eens een Amsterdammerquote:
Tja, dit kan overal in de nieuwe wijken zijn, hint ofzo?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:48 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ja, hè...en ik ben niet eens een Amsterdammer![]()
Door de architectuur was hij snel op te sporen...
[ afbeelding ]
Dit heeft niks meer met raad de straat te makenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:11 schreef Maizena het volgende:
Okay, vette hint...
[ afbeelding ]
? In Amsterdam
Sorry ik was verkeerd geinformeerd...![]()
Dit is de juiste...
walvisstraat?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:11 schreef Maizena het volgende:
Okay, vette hint...
[ afbeelding ]
? In Amsterdam
Sorry ik was verkeerd geinformeerd...![]()
Dit is de juiste...
quote:Op maandag 23 juni 2008 14:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
Jezus christus... als we KNSM, Java eiland en alles daar in die omgeving mee gaan nemen dan kan dit spel nog jaren voort!
Daar kom je niet tenzij je er woont.
Hint is welkom
Het gebouw heet "The Whale"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:32 schreef computergirl het volgende:
Er bestaat een Bultrugpad in Adam Noord (in de buurt van de Potvis- en de Bruivisstraat), maar ik kan het plaatje van het hek er niet mee in verband brengen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:51 schreef Maizena het volgende:
[..]
Het gebouw heet "The Whale"
Baron G.A. Tindalplein...Zal nooit meer zo'n moeilijke doen...
Ik had aan het Van Limburg Stiemplein gedacht maar ik mis de tramlijn ...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:29 schreef Z het volgende:
Is dat niet in Westerpark, daar bij de Van Limburg Stirumstraat?
dat is goedquote:
Dan zeg ik het ook nog maar een keerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
dat is goedmaar iemand anders moet dat zeggen geloof ik
Ik snap wat je bedoelt maar dat is het niet. Je zit in de buurt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:23 schreef Maizena het volgende:
Amstelkerk, Amstelveld gezien vanaf de Reguliersgracht/Prinsengracht?
Dat is goed, vanaf de Weteringschans, je kijkt links naar de Fokke Simonszstraatquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:12 schreef Z het volgende:
Reguliersgracht?
Helemaal goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:36 schreef computergirl het volgende:
Heeft Z jouw suggestie nu wel of niet goedgekeurd????
Jouw straat: Willemsparkweg
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Fotoloog had het Kastanjeplein geraden, die moet dan ook een punt krijgen in de stand.
Nee!quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
mag ik eerst effe mn koffie inschenken?
Berrrry good. Kun jij de volgende plaatsen pls?quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:29 schreef computergirl het volgende:
maasstraat
Kloterig, depressief....maar minder nieuw dan IJburgquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
weer zo'n kloterige nieuwbouw buurt
Nieuw Sloten of Osdorp, een straat waar je niet dood gevonden wil worden, sprak het snobjequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:35 schreef computergirl het volgende:
Ok, doe je best allemaal:
[ afbeelding ]
Nieuw Sloten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:12 schreef Manono het volgende:
[..]
Nieuw Sloten of Osdorp, een straat waar je niet dood gevonden wil worden, sprak het snobje
Dat heb ik ook,quote:Op zondag 29 juni 2008 01:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
t wordt steeds gekker hier met die straten
Een steenworp van de Haarlemmerweg...quote:Op zondag 29 juni 2008 01:40 schreef vronie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook,![]()
Maar ik gok op Duivendrecht
Niet eens "zal" het is 'mquote:Op zondag 29 juni 2008 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht eerst dat het (in de buurt van) de Van der Madeweg was maar het zal dan wel de Transformatorweg zijn.
Yepquote:
Nee en nee.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:49 schreef Manono het volgende:
Parnassusweg? Of ergens op de Zuidas? Heb het wel eens gezien maar kan me niet herinneren waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |