Precies, en als 'ie het is is 'ie hetero en kun je het wel shacken.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:55 schreef Plots het volgende:
Vragen wat buitenspel is.
quote:
jouw vriendin!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:02 schreef Cahir het volgende:
[..]
Door jou vriendin ja. Die heeft me spontaan gay gemaakt.
Te laat. Het staat al in je AT. Over 2 dagen heb je aidsquote:Op maandag 9 juni 2008 15:05 schreef Plots het volgende:
Oh shit!
Gatver hij is homo, ik distantieer me van dit topic
Sterf!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Te laat. Het staat al in je AT. Over 2 dagen heb je aids. En dan duurt het niet lang meer voordat je homo word.
Zo is het wel vaker...of het moet je "vaste supermarkt" zijn..en de zijne, dan kan je kijken of je hem vaker ziet en dan zeggen: "Hé, heb ik jou hier niet vaker gezien?"quote:Op maandag 9 juni 2008 14:53 schreef Cahir het volgende:
Je kent het wel (of niet), je bent bezig met je dagelijkse boodschappen en opeens zie je daar een leuke jongen rondlopen. Je blijft wat kijken, dan loop je door, ziet hem misschien nog eens bij een ander schap of je staat achter hem in de rij bij de kassa. Dan ga je weg en zie je hem niet meer.
Tja...dat dus.quote:Zelf zou ik zo'n jongen niet zo snel aanspreken, want ik denk dat mensen in een supermarkt over het algemeen vooral met hun eigen ding bezig zijn (ben ik zelf meestal ook) en niet zitten te wachten op een gesprek met een wildvreemde.
Dan zal je toch diegene aan moeten spreken....ach gewoon vragen of hij je de zwarte peper aan kan wijzen...ofzow.quote:Toch komt de gedachte wel eens in me op, en verlaat ik dan lichtelijk teleurgesteld de winkel zonder het betreffende jongen te hebben aangesproken.
Iemand versieren in de supermarkt is volgens mij toch wel redelijk kansloos, behalve als je daar werkt en het is een collega.quote:Is het nu echt zo kansloos, rust er misschien een taboe op het aanspreken van wildvreemden (tenzij dit tijdens het uitgaan is)? En als het niet kansloos is, hoe zou je dit dan moeten aanpakken?
Zeg je nu, omdat je een niet single bent en waarschijnlijk monogaam bent.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:27 schreef Scandalous het volgende:-topic
ot: Niks, verder gaan met m'n boodschappen, afrekenen, naar huis gaan
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:30 schreef OldJeller het volgende:
Zeg je nu, omdat je een niet single bent en waarschijnlijk monogaam bent.
Wat betekent 100% hetero? Het was niet genoeg voor je om gewoon hetero te zijn ofzow?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Ikzelf zou er niet om staan te springen als een homo mij benaderd terwijl ik zelf 100% hetero ben.
En toen was het niet erg of zelfs wenselijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:41 schreef Scandalous het volgende:
[..]Maar voordat ik een relatie had liepen er ook al mannen los rond in de supermarkt
Nou, je hebt ook van die emo`s die dan bi zijn. Dat vind ik dan 50% hetero, 50% homo. Oftewel walletjes-eters.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat betekent 100% hetero? Het was niet genoeg voor je om gewoon hetero te zijn ofzow?
Of zijn er twijfels die je wilt verbloemen?![]()
![]()
Moet je niet doen joh, homo's jagen en reageren op bewegingen, je moet stokstijf blijven staan, dan zien ze je niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:35 schreef bhm het volgende:
En sowieso als jongen mij aan zou spreken in supermarkt zou ik hard weg rennen
Ah...en die noemen zich dat 50% hetero? Dus zo zit dat!! Cahir, je moet dus gewoon naar percentages vragen...alles onder de 100% is fair game.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook van die emo`s die dan bi zijn. Dat vind ik dan 50% hetero, 50% homo. Oftewel walletjes-eters.
Jij zou iets met ze gaan drinken en wellicht de avond afsluiten met een zwoele tongzoen.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je niet doen joh, homo's jagen en reageren op bewegingen, je moet stokstijf blijven staan, dan zien ze je niet.![]()
Dat Fok redelijk homofobisch is, wist ik al, maar dit is toch wel erg lachwekkend.![]()
Als ik single was ja...quote:Op maandag 9 juni 2008 15:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jij zou iets met ze gaan drinken en wellicht de avond afsluiten met een zwoele tongzoen.Het is immers algemeen geaccepteerd.
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je niet doen joh, homo's jagen en reageren op bewegingen, je moet stokstijf blijven staan, dan zien ze je niet.![]()
Dat Fok redelijk homofobisch is, wist ik al, maar dit is toch wel erg lachwekkend.![]()
Stokstijf...quote:Op maandag 9 juni 2008 15:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Boodschappen doen = uit de hoogte en ongeinteresseerd doen?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:46 schreef OldJeller het volgende:
Dan kunnen ze wel uit de hoogte en ongeïnteresseerd doen, maar als ze single waren geen enkele man keek naar ze om, lagen ze thuis op bed te janken en vroegen ze zichzelf af wat er mis met hen is en of ze lelijk zijn.
Nee. Ik snap werkelijk niet dat je zo'n slechte en foutieve conclusie kan trekken.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Boodschappen doen = uit de hoogte en ongeinteresseerd doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |