Lente met een graadje of 20 is goed!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoor jullie ook constant puffen over de hitte, en ik heb liever sneeuw dan drie maanden kutweer
Vind dit wel een heel sterk nummer van hun:quote:
Uhm neequote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zit je dan ook in de finance? Je deed toch iets met consultancy/advies?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Lente. Met de koude ochtendzon die in de dauwdruppels weerkaatst. Net te koud om zonder jas op pad te gaan. De geuren, de koude frisse geuren
.
latino´s mmmmmmmmm geef maar een gil als je wat wil weten. Welk hotel ben je ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:50 schreef samjustme het volgende:
Wat is het toch een gedoe vakantie in te plannen, terwijl maandafsluiting bij ieder net op een ander tijdstip valt pff. Maar het is gelukt voorlopig van 7 augustus tot 17 lekker vrij. Barcelona is difinitief van de lijst het wordt Lissabon. Ach ja Portugezen zijn ook lekker latin fever hehe.
Een uurtje later is het warm genoeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Maar dan met net warm genoeg om zonder jas buiten te kunnen zijn
Precies. En dat hebben we ook twee weken gehad en dat was heerlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lente met een graadje of 20 is goed!
dat bedoel ik eigenlijk ook, sochtens beetjed chill en smiddags 20 gradenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een uurtje later is het warm genoeg.
Kom je moi bezoeken danquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
latino´s mmmmmmmmm geef maar een gil als je wat wil weten. Welk hotel ben je ?
Ik speel alleen maar als de hoogste jackpot is en oudejaarsloterij maar dat is gewoon een gewoonte geworden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:02 schreef Cahir het volgende:
Zolang de kans geen 0% is blijven mensen meedoen.
Dat wel, volgend maand staat jackpot op 25 miljoen. Veels te veel geld ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wat ik met zoveel geld aan zou moeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch leuk om ergens in te geloven? Om ergens voor te kunnen hopen? Om te kunnen dromen wat je met al dat geld zou kunnen doen?
Dat doen users met ballen natuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef hierissieweer het volgende:
Foto's van het resultaat?
Ik zou wel een aantal dingen wetenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat wel, volgend maand staat jackpot op 25 miljoen. Veels te veel geld ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wat ik met zoveel geld aan zou moeten.
DIe doen dat juist wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat doen users met ballen natuurlijk niet
Discreet ?? wie weetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kom je moi bezoeken dan.
Holiday Inn Lisbon-Continental zeer waarschijnlijk
[ afbeelding ]
uhm, denk al dat ik het binnen een dag op heb...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat wel, volgend maand staat jackpot op 25 miljoen. Veels te veel geld ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wat ik met zoveel geld aan zou moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |