Fack jouquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vroeger! Toen kreeg ik tenminste nog respect
Heeft meer met het feit te maken dat ik geeneens de moeite wil nemen om op zo'n ludiek stukje tekst te reageren. Iedereen zo zijn ding hequote:Op maandag 9 juni 2008 19:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Fack jou
En gelukkig maar Beller dat ik mijn eigen mening mag hebben maar je het er niet mee eens ben, en dat voor de rest 3/4 wat ik geschreven heb niet beantwoord wordt![]()
Ik ga me eten maken
AAAAAAAAAAAAAAAAIGHTquote:Op maandag 9 juni 2008 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry opa! Moet ik nu vroeg naar bed zodat ik de EK kan missen?
Ouderdom he... nog maar een borreltje dan maar opa?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We hebben soms onze zwakke momentenIk weet het
je komt iedere dag in een station. in een stadion is wat andersquote:Op maandag 9 juni 2008 19:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ouderdom he... nog maar een borreltje dan maar opa?
ff wat anders, ZELFS IK (ALS GEEN VOETBALFAN) BEN NOG IN EEN STATION GEWEEST!
Nu jullie weer
(oja, heb er zelfs een foto van)
Heeul scherpquote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je komt iedere dag in een station. in een stadion is wat anders![]()
![]()
tijdens een voetbal wedstrijd... mierenneuker...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je komt iedere dag in een station. in een stadion is wat anders![]()
![]()
dus wat wil je daarmee vertellen dan ?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tijdens een voetbal wedstrijd... mierenneuker...
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 19:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tijdens een voetbal wedstrijd... mierenneuker...
leuke typo... ok!![]()
Dat ik wel "cool" kan zijn *YO*quote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus wat wil je daarmee vertellen dan ?
Zo vader, zo zoonquote:
Dat heb je mij nergens horen zeggenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ik wel "cool" kan zijn *YO*
Dat zelfs ik eens een voetbal wedstrijd heb mogen meemaken... en jullie niet
quote:
Kloptquote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat heb je mij ergens horen zeggen
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat dat betreft ben ik ook "cool" hoor!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een foto van mij op internet!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeweetz
![]()
Oke nu echt eten.. Oja TOK
Where's Waldo?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeweetz
![]()
Oke nu echt eten.. Oja TOK
Net als Beller ben je de opa van die topic.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dat betreft ben ik ook "cool" hoor!
[ afbeelding ]
wie drinkt er nou wiskey ??quote:Op maandag 9 juni 2008 19:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net als Beller ben je de opa van die topic.
Ik zie jou echt voor me als een oude man met een grote joint... een grote blik bier.. en een stok
*kijkt om zich heen*quote:
Hahahaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen*
het was een negert!
hahaquote:Op maandag 9 juni 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen*
het was een negert!
Heb ik in mijn eentje gedaan op de camping... was niet echt een succes moet ik zeggenquote:
dude! je hebt absoluut de verkeerde camping geboekt! je had er eentje met negerts moeten boekenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik in mijn eentje gedaan op de camping... was niet echt een succes moet ik zeggen
EN chicks... beide nergens te vinden daaro...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dude! je hebt absoluut de verkeerde camping geboekt! je had er eentje met negerts moeten boeken
nee dit danquote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
Als je echt niets te doen hebt: Dode na seks met slang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |