hahaquote:
Zoveel mogelijkquote:Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef tripack het volgende:
volgen jullie nu ook de andere wedstrijd?
Half, kan er uit een ooghoek op kijken, maar zit ook een beetje te zuipen, en de pizza moet niet aanbrandenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef tripack het volgende:
volgen jullie nu ook de andere wedstrijd?
Het feit dat je mijn Ajax had vervangen door een smilie zegt in mijn optiek genoeg.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Volgens mij ging het hier over het NL 'elftal'..
En waar zie jij mij schrijven dat ik het over die lui heb..? Ik mag volgens mij best de mening hebben dat zo ongeveer de helft van de complete selectie en dan 5 a 6 man vanavond keihard op hun flikker mogen krijgen van de Italianen.
En ik weet dat AZ een kut seizoen heeft gehad, daar hoor je me ook gewoon over..
Of AZ nou in de 1e divisie staat, 11e staat of 1e.. Het is mijn club en dat zal het ook altijd wezen..
In tegenstelling tot vele andere ben ik geen succes of teletekstsupporter.
Daar heb je nou een timer voorquote:Op maandag 9 juni 2008 19:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Half, kan er uit een ooghoek op kijken, maar zit ook een beetje te zuipen, en de pizza moet niet aanbranden
uh?....quote:
Ik vind deze wedstrijd ook niet zo boeiend neequote:Op maandag 9 juni 2008 19:16 schreef tripack het volgende:
frankrijk is zo sterk nog niet de 2e helft
nee idd. valt me tot dusver wel tegen eigelijk!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:16 schreef tripack het volgende:
frankrijk is zo sterk nog niet de 2e helft
dat is wel erg kinky ja!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh?....
Ik kijk sesamstraat, veel spannender!
Niet gelijk zo happen Beller...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het feit dat je mijn Ajax had vervangen door een smilie zegt in mijn optiek genoeg.
En toch moet je het nationale elftal als een algeheel iets zien. Maar dat is mijn mening.
En iedereen zo zijn club toch?
ik kook Nooit met timers, maar op gevoelquote:
Het is algemeen bekend dat ik NOOIT 020 voluit zal schrijven.. Waarom? Ook omdat ik dat een kutteam vind, ze ook een mentaliteit van lik me reet hebben, ze eens moeten SPELEN ipv continu janken etc etc..quote:Op maandag 9 juni 2008 19:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het feit dat je mijn Ajax had vervangen door een smilie zegt in mijn optiek genoeg.
En toch moet je het nationale elftal als een algeheel iets zien. Maar dat is mijn mening.
En iedereen zo zijn club toch?
Kinky!quote:
Op reukvermogenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kook Nooit met timers, maar op gevoel
Ik ga altijd koken DOOR gevoelquote:Op maandag 9 juni 2008 19:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kook Nooit met timers, maar op gevoel
damn dieees zoooo oudquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kinky!
Mijn "Home crew... jeweetz!"
[ afbeelding ]
Toen was beller al 30 ofzo hoorquote:
Volgens mij hapt Lynda toch echt wat meerquote:
Minstens 50 ja!quote:
Opzich doen jullie het allebij.... GA DOOR! GA DOOR! GA DOOR!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij hapt Lynda toch echt wat meer
Sorry opaquote:
in dit geval niet, want de deur vd oven zit dichtquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opzich doen jullie het allebij.... GA DOOR! GA DOOR! GA DOOR!
*FIGHT*
*bel klinkt*
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ik NOOIT AJAX voluit zal schrijven.. Waarom? Ook omdat ik dat een kutteam vind, ze ook een mentaliteit van lik me reet hebben, ze eens moeten SPELEN ipv continu janken etc etc..
Maaruh.. Wanneer is de laatste keer dat jij het stadion van binnen heb gezien?![]()
En ja het nationale elftal is een algeheel iets.. Maar dan hoef ik de halve selectie niet te aanbidden en elke wedstrijd te kijken..
Vroeger! Toen kreeg ik tenminste nog respectquote:
kunnen jullie niet even wachten op mijn pizza ?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Opzich doen jullie het allebij.... GA DOOR! GA DOOR! GA DOOR!
*FIGHT*
*bel klinkt*
Ik ben het er ook niet mee eens, maar sinds wanneer zijn we serieus hier?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lynda mag haar mening hebben over Ajax. Vind het wel grappig om die juist te horen
We hebben soms onze zwakke momentenquote:Op maandag 9 juni 2008 19:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens, maar sinds wanneer zijn we serieus hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |