Wat is de dagtekening van je brief? En welke bank heb je?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:55 schreef staticdata het volgende:
gisteren gestort
afgelopen vrijdag had ik de brief binnen.
Tnx! Ik zit al de hele dag mijn postbank te F5enquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:09 schreef staticdata het volgende:
Ik heb de postbank, en dagtekening weet ik niet uit me hoofd.
zal ik thuis eens voor je nazoeken
same here, nog geen brief of geld... en toch echt 31 maart opgestuurdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Tnx! Ik zit al de hele dag mijn postbank te F5en
Zou kunnen, je kan het ook later of eerder krijgen. Uiterlijk 14 dagen na dagtekening zou je het sowieso moeten hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:49 schreef Toeps het volgende:
Heb een brief gekregen enkele dagen geleden, met de 18e als dagtekening. Wordt het dan ook morgen gestort?
kans is idd aanwezig dat je het overmorgen hebt, anders binnen 14 dagen na dagtekening.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:36 schreef Moppie_1974 het volgende:
Zie net dat de dagtekening de 19e is dus waarschijnlijk is het er overmorgen wel.
(ik had de aangifte op 1 april ingestuurd.Wel netjes dat ik dan toch voor 1 juli alles binnen heb.)
Ze zijn tijdens kantooruren zelfs wakker! Ik kreeg mevr. Spijker weer aan de lijn. (En ja, ze kende mij ook nog.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
wakker worden bij de BD? Die zijn toch alleen buiten kantooruren wakker?
Zal dan aan de datum 5 maart liggen, toen is mijn aangifte ook binnen gekomen bij de BD. Aardige ex-collega wist mij ook te vertellen dat ik met dagtekening 24 of 27 juni bericht zal krijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:42 schreef becky27 het volgende:
hier nog steeds geen centen en geen brief, aangifte is op 5 maart binnen gekomen, heb even gebeld, en dat was gelukt. voorgaande drie jaar had ik het begin mei, nu lijkt het dat ik mag wachten tot eind juni, tttsssssssss, is toch ¤ 2.400
Mevrouw Spijker is best lief voor jou, dus inderdaad daar kun je niet boos op worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ze zijn tijdens kantooruren zelfs wakker! Ik kreeg mevr. Spijker weer aan de lijn. (En ja, ze kende mij ook nog.) Ze wist me te vertellen dat ik inderdaad nog een paar honderd euro tegoed heb, maar wanneer het systeem zover gereed is om een aanslag op te leggen en het geld uit te betalen kon ze niet vertellen. Dat het handmatig verwerkt moet worden, weet ze ook, maar toch blijft het aan het systeem liggen.
Omdat mevr. Spijker zo aardig is om mij terug te bellen en mij te woord te staan, kon ik niet boos op haar worden.
Ik ga dan maar weer op het wachtbankje zitten en stilletje wachten tot er nu een ambtenaar wakker wordt om de volgende stap te zetten.
12 juni gestort.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:13 schreef EvL. het volgende:
Brief is binnen, geld nog niet. Gelukkig kan ik ook zonder die ¤178 nog wel boodschappen doen.
Gesellie!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:07 schreef Wexy het volgende:
Ik kom wel samen met jou op het wachtbankje zitten hoor...... heul stilletjes.....
Kijk ff naar de dagtekening die er boven staat. Bij mij klopte dat precies.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren lag hij in de bus, die blauwe brief. Nu wachten tot het gestort wordt. Hoelang gaat dat duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |