brief partner binnen maar nog geen geld terugquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:48 schreef just me het volgende:
brief binnen, geld nog niet!
Mensen die "partner" zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 12:17 schreef just me het volgende:
[..]
brief partner binnen maar nog geen geld terug
Netjes toch.. zo blijft er wat te raden over voor de lezende partijquote:
Vragen kan altijdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:59 schreef ManAtWork het volgende:![]()
![]()
![]()
Eindelijk een blauwe enveloppe in de bus vandaag!!
Maar helaas geen aanslag inzake de heffingsrente H.71 of een voorlopige aanslag IB 2007.
Of ik weer een paar honderd euro voor de motorrijtuigenbelasting wil overmaken,...
![]()
![]()
![]()
(Ik ga eens even bedenken hoe ik een briefje opstel dat ze deze kunnen verrekenen met de aanslag inzake de heffingsrente waarvan ik vier maanden geleden al een uitspraak heb gehad.)
Ik heb gevraagd. En word niet vrolijk van de antwoorden. Of ik wel zeker weet dat ik een uitspraak heb gehad op mijn bezwaarschrift? Denken ze dat ik niet kan lezen?quote:
Ach, gosssieeee,....quote:nog steeds geen brief of geld hier....
wakker worden bij de BD? Die zijn toch alleen buiten kantooruren wakker?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd. En word niet vrolijk van de antwoorden. Of ik wel zeker weet dat ik een uitspraak heb gehad op mijn bezwaarschrift? Denken ze dat ik niet kan lezen?![]()
Na enig aandringen is er toch een terugbelnotitie aangemaakt. Nu maar hopen dat er binnen de gestelde 48 uur iemand wakker wordt om antwoord op de vraag te geven.
Ja ik begin me zelfs af te vragen of ik niet even een oud collega in moet schakelen om te kijken of er wel een aangifte is binnen gekomen... ik vind mezelf HEEL zielig!!quote:[..]
Ach, gosssieeee,....
Geen probleem. Ik ben ook buiten kantooruren gewoon te bereiken.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
wakker worden bij de BD? Die zijn toch alleen buiten kantooruren wakker?
mijn vriendje danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |