waarom ga je een film kijken waar nog maar 19 mensen op gestemd hebben ... dan vraag je om moeillijkheden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Rescued (2008)
Wat een ongelooflijk idiote film. Geen woorden voor. Mark, de hunk van het kantoor, gaat op een businesstrip naar Indonesie, samen met Megan (die hem wel heel erg ziet zitten) en Chris (die eigenlijk verliefd is op Megan). Het drietal stort neer en belandt op een onbewoond eiland. Daar zitten ze een hele tijd vast, lopen al die tijd in dezelfde kleren en praten heel erg veel over god, bidden en meer van dat soort zaken. Al die tijd blijven de mannen lekker gladgeschoren en gooien er de meest idiote teksten uit. Dit is echt een EO film, hoewel het misschien zelfs de EO te ver gaat. Chris neemt Megan kwalijk dat ze niet meer zo vaak naar de kerk gaat en wrijft dat ook regelmatig in. Megan voelt zich daar wel wat schuldig over, maar ze vindt het niet cool om zo gelovig te zijn. Intussen valt Megan op de vrouwengek Mark, terwijl onze goede gelovige Chris eenzaam en alleen achter blijft. Damn, wat oneerlijk allemaal. Zal Megan het geloof weer terug vinden en dankzij god ook haar weg naar Chris, die overduidelijk tweede keus is???
Echt skippen deze film. En ook gewoon deleten uit de IMDB
Die ga ik ook kijken!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Haha
Die moet ik echt zien, zo slecht dat het leuk is
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Rescued (2008)
Wat een ongelooflijk idiote film. Geen woorden voor. Mark, de hunk van het kantoor, gaat op een businesstrip naar Indonesie, samen met Megan (die hem wel heel erg ziet zitten) en Chris (die eigenlijk verliefd is op Megan). Het drietal stort neer en belandt op een onbewoond eiland. Daar zitten ze een hele tijd vast, lopen al die tijd in dezelfde kleren en praten heel erg veel over god, bidden en meer van dat soort zaken. Al die tijd blijven de mannen lekker gladgeschoren en gooien er de meest idiote teksten uit. Dit is echt een EO film, hoewel het misschien zelfs de EO te ver gaat. Chris neemt Megan kwalijk dat ze niet meer zo vaak naar de kerk gaat en wrijft dat ook regelmatig in. Megan voelt zich daar wel wat schuldig over, maar ze vindt het niet cool om zo gelovig te zijn. Intussen valt Megan op de vrouwengek Mark, terwijl onze goede gelovige Chris eenzaam en alleen achter blijft. Damn, wat oneerlijk allemaal. Zal Megan het geloof weer terug vinden en dankzij god ook haar weg naar Chris, die overduidelijk tweede keus is???
Echt skippen deze film. En ook gewoon deleten uit de IMDB
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]klinkt vet, zou je mij het einde willen verklappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Dat is een "nieuwe" batman film, waarin de acteurs zichzelf spelen. Burt Ward (Robin) en Adam West (Batman) worden uitgenodigd voor de onthulling van de batmobile in een of ander filmmuseum, en deze wordt gejat.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat is dat dan?
ik heb alle seizoenen op dvd
Die hele show van hem is geweldig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef milagro het volgende:
ik heb er weer een hoop gezien, maar daarover later wel weer.
wilde even dit met jelui delen
![]()
![]()
![]()
eetze voor straks
ga ik gauw eens kijken, had nog nooit van hem gehoordquote:
Ik heb deze show vier jaar geleden eens gezien, en het was leuk om weer even zo'n fragmentje te kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ga ik gauw eens kijken, had nog nooit van hem gehoord
Zijn ze ookquote:
Erg goed, maar wel een beetje een oldie, mil.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef milagro het volgende:
ik heb er weer een hoop gezien, maar daarover later wel weer.
wilde even dit met jelui delen
![]()
![]()
![]()
eetze voor straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5/10
Vooral als het USA-films zijn met zo weinig votes.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom ga je een film kijken waar nog maar 19 mensen op gestemd hebben ... dan vraag je om moeillijkheden.
Omdat ik, als ik een film ga kijken, niet eerst de IMDB check of er al wel voldoende mensen gevote hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom ga je een film kijken waar nog maar 19 mensen op gestemd hebben ... dan vraag je om moeillijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |