abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 02:27:47 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59643107
Rescued (2008)

Wat een ongelooflijk idiote film. Geen woorden voor. Mark, de hunk van het kantoor, gaat op een businesstrip naar Indonesie, samen met Megan (die hem wel heel erg ziet zitten) en Chris (die eigenlijk verliefd is op Megan). Het drietal stort neer en belandt op een onbewoond eiland. Daar zitten ze een hele tijd vast, lopen al die tijd in dezelfde kleren en praten heel erg veel over god, bidden en meer van dat soort zaken. Al die tijd blijven de mannen lekker gladgeschoren en gooien er de meest idiote teksten uit. Dit is echt een EO film, hoewel het misschien zelfs de EO te ver gaat. Chris neemt Megan kwalijk dat ze niet meer zo vaak naar de kerk gaat en wrijft dat ook regelmatig in. Megan voelt zich daar wel wat schuldig over, maar ze vindt het niet cool om zo gelovig te zijn. Intussen valt Megan op de vrouwengek Mark, terwijl onze goede gelovige Chris eenzaam en alleen achter blijft. Damn, wat oneerlijk allemaal. Zal Megan het geloof weer terug vinden en dankzij god ook haar weg naar Chris, die overduidelijk tweede keus is???

Echt skippen deze film. En ook gewoon deleten uit de IMDB
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:03:51 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59644234
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Rescued (2008)

Wat een ongelooflijk idiote film. Geen woorden voor. Mark, de hunk van het kantoor, gaat op een businesstrip naar Indonesie, samen met Megan (die hem wel heel erg ziet zitten) en Chris (die eigenlijk verliefd is op Megan). Het drietal stort neer en belandt op een onbewoond eiland. Daar zitten ze een hele tijd vast, lopen al die tijd in dezelfde kleren en praten heel erg veel over god, bidden en meer van dat soort zaken. Al die tijd blijven de mannen lekker gladgeschoren en gooien er de meest idiote teksten uit. Dit is echt een EO film, hoewel het misschien zelfs de EO te ver gaat. Chris neemt Megan kwalijk dat ze niet meer zo vaak naar de kerk gaat en wrijft dat ook regelmatig in. Megan voelt zich daar wel wat schuldig over, maar ze vindt het niet cool om zo gelovig te zijn. Intussen valt Megan op de vrouwengek Mark, terwijl onze goede gelovige Chris eenzaam en alleen achter blijft. Damn, wat oneerlijk allemaal. Zal Megan het geloof weer terug vinden en dankzij god ook haar weg naar Chris, die overduidelijk tweede keus is???

waarom ga je een film kijken waar nog maar 19 mensen op gestemd hebben ... dan vraag je om moeillijkheden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:35:43 #128
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_59648950
Crocodile Dundee II (John Cornell, 1988)
Plichtmatig vervolg op het kassucces van 2 jaar eerder. De film gaat op dezelfde voet verder, alleen minder grappig. Het verhaaltje voert Dundee weer terug naar Australië, terwijl de kracht van het eerste deel voornamelijk lach in de tegenstelling tussen de naïeve mentaliteit van de bushman uit de Outback en het stadse leven. **

En eerder
8-3-2008
(#281) Johnny Guitar (Nicholas Ray, 1954)
Sterke western van Nicholas Ray. Joan Crawford zet een voortreffelijke rol neer als sterke vrouw die haar eigen bar runt in wereldje wat voornamelijk gedomineerd wordt door mannen. De introductie van haar personage en ook dat van Sterling Hayden erg mooi. Het tegenspel komt voornamelijk van het verschrikkelijke personage van Mercedes McCambridge. Verschrikkelijk is in dit geval positief. Ze vormt de perfecte antagonist, die je lekker kunt gaan haten. ****
pi_59651430
Onvermijdelijk... Alien Resurrection

Laatste deel van quadrilogy, en het enige deel wat ik zelf nooit eerder heb gezien. Geregisseerd door Jeunet, wat op mij overkomt als een vreemde eend in de bijt, en met de bekende gezichten van natuurlijk Sigourney Weaver, als ook dievegge Wynona Ryder, hese stem Michael Wincott en Ron Perlman, wat een karakter is dat toch altijd.. Een goeie cast, die de film redelijk ok houdt in het begin. Naar het einde toe begint het toch allemaal weer te overdreven te worden, waar humor schijnbaar nog het belangrijkste aspect was waar op gelet werd. In A3 was de storyline al verkracht dus daar zal ik niet meer op ingaan, althans.. 1 ding dan; Een kloon die ook het geheugen van de originele heeft

[ Bericht 0% gewijzigd door Atreidez op 24-06-2008 18:10:45 ]
Where facts are few, experts are many.
pi_59652456
Zondag-avond Dark Floors gekeken met een vriendin. Echt een gruwelijk slechte film. Een horror-film zonder enige logica waarin een groep mensen wordt opgejaagd door geesten in een ziekenhuis (die blijkbaar geen ramen bevat, en waar al het personeel na de eerste 10 minuten plotseling is verdwenen).
De geesten worden gespeeld door de bandleden van Lordi, en mr Lordi heeft het originele script geschreven.
Trailer:

Ook heb ik in de avonduren "Batman: The motion picture" uit 1966 en "Return to the Batcave" gekeken. We hebben ons uitstekend vermaakt. Geweldige fiims, en de enige DVD's waar ik echt genooit van de commentary. Adam West en Burt Ward die terugkijken op de belachelijke film zijn gewoonweg geweldig.
Hier een stukje voor de liefhebbers:

Ik ga proberen om dit weekend bollywood films te kijken. Ik zit te wachten op dit pareltje:

Halverwege uitgezet.

[ Bericht 40% gewijzigd door Cruise.Elroy op 24-06-2008 15:02:40 ]
  Moderator dinsdag 24 juni 2008 @ 15:21:07 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_59653072
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:28 schreef Agiath het volgende:

[..]

Haha
Die moet ik echt zien, zo slecht dat het leuk is
Die ga ik ook kijken!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_59654036
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Rescued (2008)

klinkt vet, zou je mij het einde willen verklappen?
pi_59654111
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 14:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
"Return to the Batcave" gekeken.
wat is dat dan?
ik heb alle seizoenen op dvd
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:21:05 #134
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59655824
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

klinkt vet, zou je mij het einde willen verklappen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59656024
ik heb er weer een hoop gezien, maar daarover later wel weer.

wilde even dit met jelui delen

eetze voor straks
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59656305
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat is dat dan?
ik heb alle seizoenen op dvd
Dat is een "nieuwe" batman film, waarin de acteurs zichzelf spelen. Burt Ward (Robin) en Adam West (Batman) worden uitgenodigd voor de onthulling van de batmobile in een of ander filmmuseum, en deze wordt gejat.

Onze helden (nu twee oude mannen uiteraard) gaan op avontuur en volgen allerlei geheimzinnige aanwijzingen, en ondertussen wordt er met flash-backs een soort behind-the-scenes gegeven van de originele series en film, maar dan ook weer met een flinke korrel zout.

Hoewel de flashbacks ook weer een komische verhaallijn hebben, zijn de meeste dingen wel echt gebeurd. Vooral als je de commentary van de film-DVD naast "return to the batcave" legt zie je veel anecdotes terugkomen.

Echt een aanrader.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 18:27:32 #137
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59656974
Beetle Juice
Welkom in de wondere wereld van de heer Burton. Een truttig echtpaar gaat dood, maar... toch weer niet! Het ziet in het hiernamaals vol afgrijzen hoe hun stulpje door een New Yorks gezin (met een jonge Winona Ryder, wat een gek mens blijft dat toch!) bewoond en heringericht gaat worden. Wat volgt is een op elkaar gepropte crap van surrealistische situaties als ook personen. Gelukkig is Burton in zijn films hierna niet zo aan het doordraven geweest. Het was eigenlijk iets teveel van het goede, maar voor een keertje is het wel leuk. 6,5

Child's Play
1988 ten voeten uit . Cijfer: 6,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_59657058
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef milagro het volgende:

eetze voor straks
Die hele show van hem is geweldig.
pi_59658799
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:32 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Die hele show van hem is geweldig.
ga ik gauw eens kijken, had nog nooit van hem gehoord
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59658932
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:59 schreef milagro het volgende:

[..]

ga ik gauw eens kijken, had nog nooit van hem gehoord
Ik heb deze show vier jaar geleden eens gezien, en het was leuk om weer even zo'n fragmentje te kijken.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:00:40 #141
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_59660368
Pablo Francisco heeft 2 shows (Bits & Pieces en Ouch!), die uit z'n op DVD (Regio 1) en welke de laatste tegenwoordig ook te koop is bij de Media Markt.

Heb ze beiden kort geleden gezien en erg vermakelijk
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:30:56 #142
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_59661298
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die films klinken goed, Timo
Zijn ze ook
Give it a try
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 juni 2008 @ 21:38:56 #143
862 Arcee
Look closer
pi_59661556
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef milagro het volgende:

eetze voor straks
Erg goed, maar wel een beetje een oldie, mil.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:10:13 #144
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_59662580
American Graffiti George Lucas schept in deze comedy een nostalgisch beeld van het Amerika van de jaren `60 waarin een groepje vrienden hun laatste avond als High School studenten beleven en zich voorbereiden op het leven op de universiteit. Ik ben altijd wel te porren voor dit soort films. Aan de ene kant een heerlijk beeld van vrije jaren `60 en aan de andere kant het vieren van het einde van een tijd waarin alles kan/lijkt te kunnen (zoals we dat bijvoorbeeld ook zagen in het briljante Dazed & Confused). Super. Maar zoals ik de "klik", dat speciale gevoel, bij Dazed & Confused wel had (een gevoel dat je de film ontelbaar vaak kan zien, dat wanneer je er aan denkt een warm gevoel van binnen krijgt) dat had ik hier niet. Maar het was zeker geen straf om naar te kijken. De cast is, ondanks de cliché matige personages, leuk en de vormgeving (decors, belichting, sets) is goed. Het echte hoogtepunt van de film is natuurlijk de heerlijke soundtrack. Dat was echt genieten. Redelijk genietbaar dus maar geen topper.

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
pi_59663430
V For Vendetta 2006

Kan er kort over zijn want hij viel me tegen, had veel beter uitgewerkt kunnen worden en niet zo'n goed/fout verhaaltje moeten worden. Natalie Portman pikt alles maar van de gemaskerde man ,kom op zeg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5/10
  woensdag 25 juni 2008 @ 02:25:25 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59667301

Impact point (2008)

Een nieuwe film met Brian Austin Green en Melissa Keller. Het is allemaal eigenlijk gewoon een tv film over een psychopaat die een mooie meid lastig valt. Om het allemaal wat prettiger te maken is zij een beach-volleybal ster en we krijgen dus vrij veel shots van meiden in bikini die volleybal spelen te zien. Het is allemaal lekker voorspelbaar en regelmatig behoorlijk ongeloofwaardig, maar toch nog wel enigszins te pruimen. Geen aanrader, maar echt dramatisch slecht is het ook niet.
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:30:39 #147
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_59673348
Killer Klowns from Outer Space (Stephen Chiodo, 1988)
Vermakelijke B-film. Het is meteen duidelijk dat de makers geen serieuze film voor ogen hadden. Op bijna alles is het woord belachelijk wel van toepassing. Belachelijke dialogen, belachelijk uitgangspunt en belachelijk acteerwerk. Het is echter wel wat te veel een one-joke movie. Het is maar goed dat hij niet langer duurt dan 85 minuten. **½

Charlie Bartlett (Jon Poll, 2007)
Leuke high school comedy in de traditie van Rushmore en Harold and Maude. Deze is net even wat meer mainstream en betreedt iets meer de cliches. Storen doet dat niet echt, want de uitwerking is wel leuk. Anton Yelchin zet op leuke wijze de populaire kerel neer en Kat Dennings is een mooie love interest. Grappige scenes wisselen de serieuzere af in de juiste proporties. Niet vernieuwend, maar kijkt wel erg fijn weg. ****

En eerder:
9-3-2008
Crime Wave (André De Toth, 1954)
Eén van de betere voorbeelden van het toch al toffe film-noir genre. Lekker compact verhaal waar het tempo goed in zit en waar ook de sfeer dik in orde is. Gene Nelson komt steeds verder in de nesten te zitten en dat gevoel wordt goed op de kijker overgebracht. Je gaat meeleven met zijn situatie. Verder is voornamelijk Sterling Hayden's rol als detective erg tof. ****

11-3-2008
Touchez pas au grisbi (Jacques Becker, 1954)
Prima Franse misdaad-thriller met film-noir invloeden. Het tempo zit er goed in en de shoot-out/achtervolging vormt een prima climax. Het interessantste zijn toch wel de onderlinge relaties. De ervaren, al enigszins op leeftijd zijnde gangsters vormen een prettige afwisseling tussen soortgelijke films, waar vaak over pas beginnende criminelen gaat. Dat is de voornaamste kracht van deze film, samen met het spel van de ervaring cast waarin voor Jean Gabin opvalt. ****
  woensdag 25 juni 2008 @ 13:57:22 #148
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_59675668
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom ga je een film kijken waar nog maar 19 mensen op gestemd hebben ... dan vraag je om moeillijkheden.
Vooral als het USA-films zijn met zo weinig votes.
Als het nou een oude Oezbekische film was, OK!
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:32:31 #149
16701 scanman01
Today's a good day
pi_59676592
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat ik, als ik een film ga kijken, niet eerst de IMDB check of er al wel voldoende mensen gevote hebben.
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:25:58 #150
145297 MagiLune
....Believe....
pi_59682356
Ik heb laatst Into the wild gezien. Een geweldige, indrukwekkende film over een jongeman die de maatschappij en alle moderne dingen achter zich laat om in Alaska te overleven.

Dit waargebeurde verhaal werd op indrukwekkende wijze verfilmd door Sean Penn.
Aa' lasser en lle coia orn n' omenta gurtha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')