Wat ik begrepen heb mag je een bril dragen, maar moet je de oogtest zonder doen, kortom ik vermoed dat een lichte afwijking geen probleem zal zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hier mensen zijn die dat soort specifiieke dingen weten...
Op zich is het geneeskundig onderzoek makkelijker te halen als in Nederland, alleen eisen ze dat je fysiek een stuk sterker bent.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb mag je een bril dragen, maar moet je de oogtest zonder doen, kortom ik vermoed dat een lichte afwijking geen probleem zal zijn.
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet afgekeurd. Door een perforatie aan beide oren over gehouden van toen ik klein was. Heb ik alleen 2 perforaties ik kon het laten opereren maar daar ging ik niet mee akkoord op de kans dat ik permanent na de operatie kon doof worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:37 schreef Bouke-p het volgende:
Voor welke functies ben je in NL afgekeurd? Als je hier voor cluster 2 afgekeurd bent, kun je het in Frankrijk ook wel vergeten.
je schreef dat je niet toegelaten werd, da zie ik als afgekeurd worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:20 schreef cybersul het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet afgekeurd. Door een perforatie aan beide oren over gehouden van toen ik klein was. Heb ik alleen 2 perforaties ik kon het laten opereren maar daar ging ik niet mee akkoord op de kans dat ik permanent na de operatie kon doof worden.
Ik had gesolliciteerd voor het Korps Mariniers ik ben van plan om momenteel naar het Turks leger te gaan of naar het Franse vreemdelingen legioen. Afhankelijk van welke me eerder aan neemt. Fysiek ben ik in orde en voor de rest medisch ook op me oortjes na.![]()
Greetz,
C-S
Maar je krijgt geen nieuwe identiteit En wat je verder allemaal hebt gedaan maakt niks uit Behalve als interpol je zoektquote:Op zondag 3 januari 2010 23:15 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Maar die hebben een tijdje terug een wet aangenomen waardoor maximaal 8 (of 7)% buitenlands mag zijn.
Bij de VS kun je als vreemdeling terecht, mits je lang genoeg in het land kan blijven voor de selectie. Achteraf wordt je(als je dat wil) amerikaans staatsburger.
Bij Canada kun je terecht.
Bij Groot brittanie kun je onder voorwaarden(verblijvingsvergunning of zoiets) terecht.
Bij duitsland dacht ik ook, en die hebben een wet dat iedere soldaat per dag recht heeft op 1 liter bier:d ook in Afghanistan
Moldavië heeft een tijdje een nationaal legioen of zoiets gehad, het was gewoon een vreemdelingenlegioen. Ik geloof dat deze nu is opgenomen in het reguliere leger.
Israel als je jood bent of dat wilt worden. Ik geloof dat ze special projecten voor niet-joden dia dan ook weer buitenlands zijn.
En zo kun je wel even verder gaan. Het komt er in ieder geval op neer dat elk land graag buitenlanders in dienst heeft, aanngezien die verliezen minder hard aankomen bij de eigen bevolking. Zolang je genieg tijd hebt om de selectieprocedure door te komen, kun je in welk leger dan ook dienen. Je zult wel beperkt worden in je mogelijkheden.
En daar moet het legioen dan op de hoogte van zijn gebracht voordat je aan de opleiding begint, anders val je onder de bescherming van het legioenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Maar je krijgt geen nieuwe identiteit En wat je verder allemaal hebt gedaan maakt niks uit Behalve als interpol je zoekt
Als je ooit een keuring hebt gehad dan weet je wel wat ik bedoel. Een briefje dat je ziek naar huis gaat en later terug komt. Maar jij mag het zien als afgekeurd.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:48 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
je schreef dat je niet toegelaten werd, da zie ik als afgekeurd worden.
Staat geloof ik in het vorige topicquote:Op maandag 4 januari 2010 22:55 schreef AryaMehr het volgende:
Was een documentaire op Discovery of National Geographic over het Vreemdelingenlegioen. Wellicht dat hij nog ergens online staat.
Wat denk je nou zelf? Alcoholvrij bier ja, duh.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:15 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Bij duitsland dacht ik ook, en die hebben een wet dat iedere soldaat per dag recht heeft op 1 liter bier:d ook in Afghanistan
Weet niet of het deze is dieje bedoeld maar anders is het ook zeker waard om hem eens te bekijkenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:55 schreef AryaMehr het volgende:
Was een documentaire op Discovery of National Geographic over het Vreemdelingenlegioen. Wellicht dat hij nog ergens online staat.
Daar wordt nergens iets over gezegd in de rapporten die zijn vrijgegeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:52 schreef Kinz het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Alcoholvrij bier ja, duh.
Nee, die documentaire bedoelde ik niet. Ik heb hem overigens al gevonden: Foreign Legion: tougher than the rest!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Weet niet of het deze is dieje bedoeld maar anders is het ook zeker waard om hem eens te bekijken
Die bear Grylls is ook echt een beest hoor!
Bear grylls is nepquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:24 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Weet niet of het deze is dieje bedoeld maar anders is het ook zeker waard om hem eens te bekijken
Die bear Grylls is ook echt een beest hoor!
En wat is er nep aan hem?quote:
Nee die eet hij wel, maar het verhaal is iets anders dan dat in de eerste 2 seizoenen werd verteld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:38 schreef Kinz het volgende:
[..]
En wat is er nep aan hem?
Alle beestjes die hij opeet worden nagemaakt van marsepein, onder elke gevaarlijke oversteek met lianen en wat dan ook hangen valnetten?
Nee klopt, in seizoen 1 had ie een chimpansee bij zich die hem filmpje en een kaketoe met een microfoonhengel in z'n bek.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Nee die eet hij wel, maar het verhaal is iets anders dan dat in de eerste 2 seizoenen werd verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |