Maar ik wil graag een nieuwe ID en daar doet het Nederlandse leger niet aanquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:03 schreef Esses het volgende:
Locusta, de Nederlandse krijgsmacht heeft ook wel interesse in schone dames ;-)
quote:
Hahaha.... niets ernstigs of spannends hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:08 schreef Esses het volgende:
Zeg dat wel zeg. Kom op, vertel ;-).
wees nu niet te snel met conclusies, want je kunt het wel eens mishebben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:04 schreef repman het volgende:
Mensen laat u niet vangen aan deze "superrambo's" die niet verder kwamen dan de goot maar het perfect weten te camoufleren.. het zijn "Pyschopatische manische mythomanen" die brave mensen naar hun hand zetten.
meneer scarafax was 3 maand geleden hier nog in nederland, en meneer wil nu al zeggen dat hij gestationeerd is in tjaad
hoe herkent u een toogpara/legionaire
Als er een is die aan de toog of aan wildvreemden aan het opengaan is met zware verhalen wel dan mag je al stil vermoeden! daarom kwam ik met deze vragen
Ze is.... horror... lerares nederlands.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:36 schreef Pumatje het volgende:
Opnieuw bedoel je
een nieuwe kans heb je alleen nodig als je ontevreden bent over je huidige leven of iets gaandeweg verneukt heb....
wat doe je tegenwoordig dan?
quote:
Ach, er zijn wel een aantal dingen die ik graag anders gezien hadquote:een nieuwe kans heb je alleen nodig als je ontevreden bent over je huidige leven of iets gaandeweg verneukt heb....
wat doe je tegenwoordig dan?
Ohja... ik was even vergeten dat iemand die Nederlands geeft natuurlijk nooit een fout maaktquote:
je hoeft hier niet binnen te komen en te doen alsof we allemaal voor de kleuterklas staan heel de dag ... zo zwaar zijn die verhalen helemaal niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:04 schreef repman het volgende:
Mensen laat u niet vangen aan deze "superrambo's" die niet verder kwamen dan de goot maar het perfect weten te camoufleren.. het zijn "Pyschopatische manische mythomanen" die brave mensen naar hun hand zetten.
meneer scarafax was 3 maand geleden hier nog in nederland, en meneer wil nu al zeggen dat hij gestationeerd is in tjaad
hoe herkent u een toogpara/legionaire
Als er een is die aan de toog of aan wildvreemden aan het opengaan is met zware verhalen wel dan mag je al stil vermoeden! daarom kwam ik met deze vragen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:06 schreef Pumatje het volgende:
wouw
een lerares Nederlands die graag in het Vreemdelingen Legioen had gezeten.
vertel dit je klas en win wat respecthaha....
nou ja.. ga lesgeven in het leger.
En mag je een mobiel + internetquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:56 schreef Pumatje het volgende:
duurt geloof ik 1 jaar, dan kun je korporaal worden.
En mag je nieuwe legionairs gaan trainen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:56 schreef Pumatje het volgende:
duurt geloof ik 1 jaar, dan kun je korporaal worden.
Wie weet wil je dat dan niet eens meer omdat je helemaal "afgekickt" bentquote:
Onmogelijk!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:49 schreef Locusta het volgende:
[..]
Wie weet wil je dat dan niet eens meer omdat je helemaal "afgekickt" bent
Laten we Scarafax daar eens naar vragenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:24 schreef Esses het volgende:
Onmogelijk!
Jij bent ook niet al te snugger he. Alsof iemand uit het Vreemdelingenlegioen deze informatie even op internet gaat rond lopen strooienquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:53 schreef repman het volgende:
Hallo Scarafax
ik heb wel een aantal vragen voor je;);)
welk dienstjaar ben u ingetreden
nr van uw Parabrevet
wat uw eenheid en Cie is
onder welke Corpschef u dient
wie uw Cie Commandant(en) zijn
welke wapens u hanteerd
wat uw "MLE" is
wat uw functie is
kun je me daar eigenlijk ook antwoord op geven
mvrg Repman
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent ook niet al te snugger he. Alsof iemand uit het Vreemdelingenlegioen welk leger dan ook deze informatie even op internet gaat rond lopen strooien.
Mijn broer heeft nog steeds geen internet... ik en de rest van de familie wachten dat ook nog steeds af... ik heb zijn laptop gehad en al zijn usernames/paswoorden om vervolgens zijn site up te daten als hij brieven stuurt of belt. Maar voorlopig is het contact erg nihiel... nog langer afwachten dus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:22 schreef konrad het volgende:
Wanneer zou die site v Scarafax nou online komen? Ik vrees er beetje voor dat het idee afgevoerd is![]()
Zeker doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:30 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nog steeds geen internet... ik en de rest van de familie wachten dat ook nog steeds af... ik heb zijn laptop gehad en al zijn usernames/paswoorden om vervolgens zijn site up te daten als hij brieven stuurt of belt. Maar voorlopig is het contact erg nihiel... nog langer afwachten dus.![]()
Maar indien het zover is zal ik een bericht achterlaten in dit topic...
Heb je je nou geregistreerd om deze boodschap met ons te delen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef Adipisicing het volgende:
Mensen die Scarafax serieus nemen![]()
Meneer zit gewoon actief te hyven en ik ben hem pasgeleden ook nog tegengekomen, rara...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |