Maar ze hebbn nu toch speciale projecten gestart voor niet jodenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:37 schreef Pumatje het volgende:
om even in te gaan op wat posts hier terug.
die jongen met die Oren, probeer het Belgische leger.
En betreft als niet jood het IDF joinen.. gaat hem niet worden, tenzij je Joods WILT worden.. believe me.. I'v tried. Heb het een en ander over en weer gemaild.
Ja, die mogen bij de mijnenruimers of de niet-ontplofte munitie verzamelen tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef ikke043 het volgende:
Maar ze hebbn nu toch speciale projecten gestart voor niet joden
Nee survivalman dan, die loopt altijd te klagen dat ie honger heeft, ik heb hem nog nooit een dier zien vangen, ging vuur maken met ze cameralensen, en gebruikte zelfs onderdelen van ze camera als tool. Uiteraard zijn de opnames van Bear geensceneerd, maar reken maar dat hij de zaken die hij laat zien, makkelijk zonder crew ook kan uitvoeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:08 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Nee die eet hij wel, maar het verhaal is iets anders dan dat in de eerste 2 seizoenen werd verteld.
En dan nog eentje van behind the scenes, die pas werd vrijgegeven nadat er een hoop heisa werd gemaakt.
Er heeft nooit een 8ste regiment bestaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef _The_General_ het volgende:
Gisteren gesproken met een dorpsgenoot op leeftijd (93). Ging in 1938 bij het legioen en vocht er mee in Noord-Afrika tot 1942. Daarna met de Prinses Irene Brigade in Engeland gezeten en D-Day tot Den Haag meegemaakt. Hij vertelde dat hij diende bij het 8ste Regiment en dat er ook een grote groep Goums aan dit regiment was verbonden. Iemand enig idee welk regiment het 8ste kan zijn?
Waarom wilde jij voor de IDF werken, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:37 schreef Pumatje het volgende:
om even in te gaan op wat posts hier terug.
die jongen met die Oren, probeer het Belgische leger.
En betreft als niet jood het IDF joinen.. gaat hem niet worden, tenzij je Joods WILT worden.. believe me.. I'v tried. Heb het een en ander over en weer gemaild.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:51 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waarom wilde jij voor de IDF werken, als ik vragen mag?
Van de 100 mongolen die schijt posten kom je mij berispen terwijl ik een normale vraag stel omdat ik geïnteresseerd ben over dit onderwerp?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:02 schreef sp3c het volgende:
godskolere bump dit ding niet steeds met dezelfde vraag
gewoon de posts doorbladeren en je ziet dat hij er niet is, ik verwijder je post en de volgende krijgt er een note bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:53 schreef ikke043 het volgende:
Mijn abonnement op de Kepi Blanc is verlopen. Iemand enig idee of je ze ook los in Nederland kunt bestellen/kopen??Hoe ben je sowieso aan een abo gekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.kbmagazine.comquote:Op woensdag 7 april 2010 21:55 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Hoe ben je sowieso aan een abo gekomen?
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:53 schreef ikke043 het volgende:
Mijn abonnement op de Kepi Blanc is verlopen. Iemand enig idee of je ze ook los in Nederland kunt bestellen/kopen??I'll allow it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolang Scarafax het ding maar niet schrijftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ja!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:40 schreef henkkkk het volgende:
Hallo, stel dat je op je 18e naar het legioen zou gaan en ook de selectie zou halen; kan je dan na 5 jaar ook weer in het Nederlandse leger dienen?
bvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |