Die is wel wat gewend hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:09 schreef Thrackan het volgende:
Zo maar eens ergens voetbal kijken en bier drinken.
Zal de tandarts morgenochtend leuk vinden met die walm
nog 289 posts te gaan...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:14 schreef Adelante het volgende:
Deze moet wel wat sneller vol dan de vorige, want dat duurde zes maanden en dan is de herfst voorbij
Dat is waar, plus, hij mij martelen, ik walmenquote:
Tandarts was verdoofd door walmquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:26 schreef Thrackan het volgende:
Dat is waar, plus, hij mij martelen, ik walmen
Overigens geen enkel gaatje of probleem weer!
Nou joepie... zonder de verzekering was ik twee keer per jaar 30 euro kwijt, nu ruim 100 euro per maand....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:10 schreef Thrackan het volgende:
Lang leve de 100% vergoeding van de verzekering
Nee, ben alleen geīnteresseerd in zijn kast.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:34 schreef Geqxon het volgende:
Hahaha, gay.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:43 schreef Geqxon het volgende:
Ferdie ofzo?
"Die kleine is zo krap"quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:09 schreef Geqxon het volgende:
En wat heb je teruggezegd?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:57 schreef Thrackan het volgende:
Echt die ruimte is fijn man, die ik nu over heb
doe je goedquote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef dndiek het volgende:
Tijd voor mijn eerste kop koffie van vandaag
Hergebruik van kopjes ken je niet?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:28 schreef Cothen het volgende:
[..]
doe je goed![]()
Doe het rustig aan vandaag, zit nu op 4 lege bekers op mijn bureau, normaal zijn dat er zeven rond deze tijd.
Ik was pas een half uurtje wakker op dat moment.... ik ben vrij vandaagquote:Op maandag 16 juni 2008 11:28 schreef Cothen het volgende:
[..]
doe je goed![]()
Doe het rustig aan vandaag, zit nu op 4 lege bekers op mijn bureau, normaal zijn dat er zeven rond deze tijd.
hij welquote:Op maandag 16 juni 2008 11:43 schreef dndiek het volgende:
Ik was pas een half uurtje wakker op dat moment.... ik ben vrij vandaag
Jawel, aan het einde van de dag gaan de bekers in een bak en een paar dagen later zitten ze weer in de automaatquote:Op maandag 16 juni 2008 11:40 schreef Geqxon het volgende:
Hergebruik van kopjes ken je niet?
quote:Op maandag 16 juni 2008 12:00 schreef Geqxon het volgende:
Kijk eens aan:
http://www.triplepundit.c(...)mug-debac-002246.php
http://web.archive.org/web/20061003183700/http://www.ilea.org/lcas/hocking1994.html
Nu mét onderbouwing.
ja, met alleen die twee pc's zou het wel meevallen... In totaal heb ik er 8quote:Op maandag 16 juni 2008 22:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Valt toch wel mee die twee PC's?
Moeders moet werkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:59 schreef Geqxon het volgende:
Cothen, daar heb je toch moeders voor?
Koken doet ze niet, dat doet mn vaderquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:10 schreef Thrackan het volgende:
Ach, zolang die nog kookt en het huis schoonmaakt is een wasje draaien geen ramp
uhm, 'n shirt moet toch echt gestreken worden eer ik het fatsoenlijk aan wil trekken. voor de rest zo min mogelijk idd!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:27 schreef Thrackan het volgende:
Strijken is overrated.
Mwah, een overhemd misschien, t-shirts sowieso never.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
uhm, 'n shirt moet toch echt gestreken worden eer ik het fatsoenlijk aan wil trekken. voor de rest zo min mogelijk idd!
Je hebt wel een punt ja.quote:Op maandag 23 juni 2008 00:00 schreef Adelante het volgende:
dit is een 925people-chat
Ruilen voor een verzorgpony?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:52 schreef Geqxon het volgende:
[TK] Slaapteveel
[GEZ] Motivatie wakker te worden
quote:
Ik niet, maar mijn buurman wel. (das het voordeel van op platteland wonen, allemaal buren met handige landbouwrommel/vee)quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:57 schreef Thrackan het volgende:
Als jij die hebt, daal je toch een stuk in mijn achting...
Die kan er misschien wel bijgeleverd worden,quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef Geqxon het volgende:
Nee, wel een pony verzorgster.
Wat kost het als zo'n meisje een uurtje mijn kersen plukt?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:53 schreef Cothen het volgende:
Die kan er misschien wel bijgeleverd worden,
ze hebben hier ook kersenpluksters uit dezelfde klasse btw
Nou, plukken... Aaien en zuigen misschien...quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat kost het als zo'n meisje een uurtje mijn kersen plukt?
In de stad zit er een, maar je moet minsten 18 jaar zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef Adelante het volgende:
Mits ze door de brievenbus passen is een enveloppe met (meestal) vier postzegels er op voldoende. Is er geen Slegte in de buurt waar je de hele boel in één keer kunt aanbieden?
Pak een random junk van de straat, geef m een tientje van de opbrengst.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef Biefstuk het volgende:
Laat het nou net boeken van m'n ouwelui zijn waarvan ze niet eens weten dat we die nog hebben
Je gaat met je doos naar het postkantoor en daar wordt alles geregeldquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:52 schreef Biefstuk het volgende:
En nog een andere vraag, waar kan ik dozen kopen voor de Basis Pakket, t/m 10 kg zegels.
Moet je die zegels op het postkantoor kopen en het er gelijk opplakken?
Lever je de doos met de zegel erop bij het postkantoor in?
Je kunt het ook tegen haar zeggen. Het adres hoeft niet perse op het pakket te staan. Dat is alleen handig voor de postbode.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef Adelante het volgende:
Hoe weet die mevrouw van de TNT balie nou waar ie heen moet als jij dat er niet op zet
dat ligt er maar net aan hoe groot het pakket is en waar het heen moet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:44 schreef Biefstuk het volgende:
Wordt dat bezorgd met een busje?
Printen kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Thrackan het volgende:
Adres zet je gewoon zelf op het pakkie met een stift, of op een labeltje/papiertje. Scheelt de baliedame/heer weer vraagwerk
Leuk dat ze op die hele site niet zeggen wat het kostquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:37 schreef Cothen het volgende:
dit kan trouwens ook nog:
http://www.parcy.nl/
Dan hoef je niet eens meer naar het postkantoor, dan komt de postbode het gewoon bij jou ophalen.
als het in een enveloppe past, plak ik er wel wat zegeltjes op hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:35 schreef Thrackan het volgende:
"Vroegah" deed ik ook moeilijk met enveloppen en veel zegels plakken.
Nu ben ik lui, pleur ik een doos in de auto en rij ik in mijn middagpauze naar het postkantoor
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
als het in een enveloppe past, plak ik er wel wat zegeltjes op hoorje bent hollander of je bent het niet
quote:Ben Ick Van Duytschen Bloedtdtdttt
http://www.parcy.nl/latenafhalen.aspxquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:43 schreef Thrackan het volgende:
Leuk dat ze op die hele site niet zeggen wat het kost
Gewoon in een doos gooien met andere rommel waar je vanaf moet en dat als verrassingsbox verkopenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef Thrackan het volgende:
Trouwens, gaat iemand mijn meuk nog kopen? Topics willen niet echt vlotten geloof ik
Zo, voelde ik me even niet onder "Thuisverkoper/Klein Zakelijk" vallen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
http://www.parcy.nl/latenafhalen.aspx
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:54 schreef Biefstuk het volgende:
Heb het verkeerde rekeningnummer doorgegeven aan 2 kopers
Niet echt een ramp omdat het de rekening van m'n ma is maar toch dom xD
Schrijf ze een briefquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:55 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Zo, voelde ik me even niet onder "Thuisverkoper/Klein Zakelijk" vallen...
Achterlijk dat ze het niet in de FAQ zetten, ik ben er nu al tegen!
Willen je ouders trouwens dat je de zolder opruimt ofzo, al die topics van je zo te zienquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:54 schreef Biefstuk het volgende:
Heb het verkeerde rekeningnummer doorgegeven aan 2 kopers
Niet echt een ramp omdat het de rekening van m'n ma is maar toch dom xD
Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Willen je ouders trouwens dat je de zolder opruimt ofzo, al die topics van je zo te zien
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef Geqxon het volgende:
Zit hier toevallig een ambtenaar?
ik ben een tijdje ambtenaar geweest, telt dat ook?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:30 schreef Thrackan het volgende:
Denk je nou echt dat die verder komen dan hun screensaver?
Dezelfde donderdag, maar dan een week later.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:06 schreef Geqxon het volgende:
Als er op donderdag een rijbewijs aangevraagd is, heb jij dan enig idee wanneer die bij het gemeentehuis binnen valt?
Wordt zo wel een prijzig bewijsjequote:Op maandag 30 juni 2008 08:45 schreef Thrackan het volgende:
Of je lapt 40 euro bij, dan kan je hem de volgende dag ophalen.
Als je tenminste voor 2 uur hebt aangevraagd.
Dat papieren ding is echt waardeloos in formaatquote:Op maandag 30 juni 2008 09:12 schreef Adelante het volgende:
Die papieren is veel toffer dan zo'n plastic kaartje.
Ik vroeg niet wat op mijn aanvraagbewijs staat, maar hoe het in het echt gebeurd. Is het niet zo dat ze op dinsdag al binnen komen?quote:Op maandag 30 juni 2008 07:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dezelfde donderdag, maar dan een week later.
* Cothen kan zich nog herinneren dat zijn rijbewijs binnen 10 minuten klaar was
Echter heeft dat rijbewijs het nog geen 5 jaar overleefd in mijn broekzak
Dat verschilt van gemeente tot gemeente. Maar je kan er vanuit gaan dat je rijbewijs woensdag tegen het eind van de middag aanwezig is. Maar ik geef je weinig kans dat er een ambtenaar is die hem dan al aan je meegeeeft.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:21 schreef Geqxon het volgende:
Is het niet zo dat ze op dinsdag al binnen komen?
Ja ach, als er 3 feestdagen tussen zitten en je anders meer dan een week moet wachten, plus je hebt al een auto gekocht die z.s.m op naam moet staan omdat je anders een nieuw OV abonnement nodig hebt, dán is het wel handigquote:
Het is eerder de ambtenaar zijn werk laten doen op de snelheid dat het hoort, in plaats van een week tegen een stapel aan te staren. Luie varkens daarquote:Op maandag 30 juni 2008 13:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind een spoed aanvraag belachelijk. Je zorgt er alleen maar voor dat andere langer moeten wachten, het is niets anders dan ordinair voordringen.
Persoonlijk ben ik voorstander voor het afschaven van het aanvragen van een spoed aanvraag voor het eerste rijbewijs.
Ik ben sowieso tegen het gebruik van een afzonderlijk rijbewijs. gewoon de rijbevoegdheid koppelen aan het BSN en dat weer koppelen aan vingerafdrukken. dan ziet een agent direct of de auto van jou is en of je bevoegd bent om erin te rijden.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:33 schreef Geqxon het volgende:
Persoonlijk ben ik voorstander voor het afschaven van het aanvragen van een spoed aanvraag voor het eerste rijbewijs.
Identificatie via vingers ok, maar betalen wil ik toch graag niet met een medium doen dat zo makkelijk te vervalsen is.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:16 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik ben sowieso tegen het gebruik van een afzonderlijk rijbewijs. gewoon de rijbevoegdheid koppelen aan het BSN en dat weer koppelen aan vingerafdrukken. dan ziet een agent direct of de auto van jou is en of je bevoegd bent om erin te rijden.
Ook geen gedoe met pinpasjes meer, gewoon betalen met je vingerafdruk.
Precies. Zo vond ik het laatst vrij bijzonder dat ik het bij op naam zetten van een voertuig zonder een rijbewijs te hebben ik een uitreksel van het GBA nodig had. Dat dat niet digitaal kan....quote:Op maandag 30 juni 2008 14:16 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik ben sowieso tegen het gebruik van een afzonderlijk rijbewijs. gewoon de rijbevoegdheid koppelen aan het BSN en dat weer koppelen aan vingerafdrukken. dan ziet een agent direct of de auto van jou is en of je bevoegd bent om erin te rijden.
Ook geen gedoe met pinpasjes meer, gewoon betalen met je vingerafdruk.
Ja...quote:Op maandag 30 juni 2008 15:17 schreef Adelante het volgende:
gewoon sofi toch?
Ja nou weet ik het welquote:Op maandag 30 juni 2008 15:14 schreef Thrackan het volgende:
Trouwens, mensen die het standaard een BSN noemen moeten wel ambtenaar zijn of zijn geweest
Welke Hollander wel?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:47 schreef Thrackan het volgende:
Ja sorry hoor, de algemene mensch heeft toch niet zo'n positief beeld van ambtenaren.
Net zoiets als dat ik Duitsers geen EK-zege gunde gister
Ligt ie nu al in de prak?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:43 schreef Geqxon het volgende:
Great. Heb ik donderdag mijn rijbewijs... maar geen auto.
Eigen auto ftw!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:51 schreef Geqxon het volgende:
Papa wil niet dat ik er donderdag in ga rijden, omdat hij de auto vrijdag heel hard nodig heeft.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:04 schreef Thrackan het volgende:
Eigen auto ftw!
Nepmoderator.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:01 schreef Cothen het volgende:
ja hé als mensen de SC gaan misbruiken om hun meuk aan de man te brengen
Offtopic gaan in een offtopic-topicquote:Op maandag 7 juli 2008 14:01 schreef Cothen het volgende:
ja hé als mensen de SC gaan misbruiken om hun meuk aan de man te brengen
J doet nu ook al aan slaaptypen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:55 schreef Thrackan het volgende:
Vanmorgen werd ik wakker.... nee, ik lieg.
2/3 van de nieuwprijsquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:01 schreef jagga het volgende:
maar ga het toch proberen hier
Case: Antec Ninhundred (met in totaal 4x 120mm casefans en 1x 200mm casefan erin)
Mobo: Gigabyte P35C DS3R (tot 1333mhz ondersteuning ddr2 en ddr3 en meer van zulks)
Proc: E6750 duo Core 2.66Ghz
Geheugen: 2x 1 GB Crucial Ballistix 1066mhz
3D-kaart: 8800GT van Asus
Voeding: antec True power trio 550W
Proc-koeler: Zalman CPS 9500 (zonder led)
HDD: 1x WD 500Gig (ben type effe kwijt)
Controller voor 4 casefans (ook type effe kwijt)
DVD writertje
Is momenteel overclocked @ 3.88 ghz en loopt stabiel. Wel redelijk wat geluid (wat mij nooit echt heeft gestoord)
Hoeveel zou ik voor dit geval kunnen vangen ongeveer?
Alles is met fabrieksgarantie, inclu bonnen originele doosjes/boekjes e.d.
alvast bedankt
waarom niet???quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou er niet bij zeggen dat hij geoverclocked is.
Overclocking = extra belasting = verkorting van levensduurquote:
Jep. En dat is mee ge"klooid" is, dat vinden mensen vaak ook erg negatief.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:34 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Overclocking = extra belasting = verkorting van levensduur
True, true. Je loopt simpelweg het gevaar dat er iets snel kapot is wat normaal (nog) niet kapot zou zijn geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep. En dat is mee ge"klooid" is, dat vinden mensen vaak ook erg negatief.
Ik zou zeggen open er een topic overquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:24 schreef jagga het volgende:
Het moederbord heeft 3 jaar garantie en ja ook met overklokken
Hetzelfde geldt voor het geheugen
Voor de processor weet ik het niet zeker maar als hij onder 100% load 56 graden is is het ok.
Dat lijdt echt niets meer dan niet overklokt met een standaard koeler erop
Daarbovenop als ik ermee "geklooid"heb vermeld ik dat gewoon eerlijk anders krijg je straks van die nare reacties
Trouwens tegen de tijd dat dit spul de geest geeft is diegene toch al toe aan nieuwe hardware gezien alle ontwikkelingen de laatste tijd
Het is trouwens een zelf-bouwer deze pc.
Hele fout aanname, al was het maar omdat er zat mensen zijn die een computer 6 jaar of langer niet vervangen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:24 schreef jagga het volgende:
Trouwens tegen de tijd dat dit spul de geest geeft is diegene toch al toe aan nieuwe hardware gezien alle ontwikkelingen de laatste tijd
dat is nou mijn enige voordeel dat ik nu in het midden van het land woon, ik kom nog eens ergensquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef Thrackan het volgende:
Ik vind het hoogst irritant dat de mensen die de leukste dingen aanbieden ook in de verste uithoeken van het land wonen!
Mijn vorige PC heeft nog met onderdelen gewerkt van meer dan 10 jaar oud! Ha!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hele fout aanname, al was het maar omdat er zat mensen zijn die een computer 6 jaar of langer niet vervangen.
Dan nog zijn er mensen die met een pc uit '98 werkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:40 schreef jagga het volgende:
hmmm maar ik doelde op de processor enz niet en pci kaartje ofzo
Mijn ouders hebben 2 jaar geleden hun PC uit '96 vervangenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dan nog zijn er mensen die met een pc uit '98 werken
Vlakbij de zee!quote:
Dat valt ook nog wel mee...quote:Op maandag 14 juli 2008 10:02 schreef Thrackan het volgende:
Vlakbij de zee!![]()
En ik houd niet van het strand![]()
Fietsend welquote:Op maandag 14 juli 2008 13:16 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee...
Tis lopend iig niet te doen.
Nichtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:57 schreef Geqxon het volgende:
Homo
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:04 schreef Geqxon het volgende:
Je wilt hem wel in mijn bips steken.
toen was ik bijna op vakantie, nu al weer 2 weken thuisquote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef Cothen het volgende:
de sc-ers zijn op V(&)Akantie?
Op vakantie kan je ook internettenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:35 schreef dndiek het volgende:
1, 2, 3, want de vierde heeft vakantie
Als je daar behoefte aan hebt wel jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef Cothen het volgende:
[..]
Op vakantie kan je ook internetten
Met één topic per halfjaar hoef je nooit veel terug te lezen.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met één topic per halfjaar hoef je nooit veel terug te lezen.
Kijk maar naar buitenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:26 schreef NanKing het volgende:
Zo halen we de herfst niet hoor.
Dat was voor vorig jaar alquote:
Ik ga dus in Januari. Net als dit jaar en het jaar ervoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was voor vorig jaar al
En New York is toffer, daar wil ik ook weer heen.
Das misschien wel een goed ideequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:39 schreef Thrackan het volgende:
Ik zou Vegas als laatst doen, en je ticket naar huis vooruit betalen
Toen ik er in Januari was vroor het 15 graden en stond er een poolwind, je kon gewoon niet over straat lopen zo koud en was blij als je warm in de metro zat. Dus een volgende keer zal het in het voorjaar/najaar moeten gebeuren, want 's zomers is het er met 30 graden ook niet te doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga dus in Januari. Net als dit jaar en het jaar ervoor![]()
We hebben besloten om in mei naar Midden en West Amerika te gaan. We hebben zo een Fly-Drive gedoe gevonden die wij leuk vinden. Wordt dus Las Vegas, Grand Canyon, San Fransisco, Los Angeles e.a.
Misschien heeft ie wel een tweede ticket nodig na een bezoek aan zo'n wedding chapel daarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:39 schreef Thrackan het volgende:
Ik zou Vegas als laatst doen, en je ticket naar huis vooruit betalen
Vorige keer schommelde het tussen de 2 en de 4 graden. Was goed te doen. Niet zo druk en heerlijk zonnetjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toen ik er in Januari was vroor het 15 graden en stond er een poolwind, je kon gewoon niet over straat lopen zo koud en was blij als je warm in de metro zat. Dus een volgende keer zal het in het voorjaar/najaar moeten gebeuren, want 's zomers is het er met 30 graden ook niet te doen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:45 schreef Thrackan het volgende:
Hij geeft aan dat "We"gaan
oh, ga je mee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:45 schreef Thrackan het volgende:
Hij geeft aan dat "We"gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |