quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
als het in een enveloppe past, plak ik er wel wat zegeltjes op hoorje bent hollander of je bent het niet
quote:Ben Ick Van Duytschen Bloedtdtdttt

http://www.parcy.nl/latenafhalen.aspxquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:43 schreef Thrackan het volgende:
Leuk dat ze op die hele site niet zeggen wat het kost

Gewoon in een doos gooien met andere rommel waar je vanaf moet en dat als verrassingsbox verkopenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:51 schreef Thrackan het volgende:
Trouwens, gaat iemand mijn meuk nog kopen? Topics willen niet echt vlotten geloof ik

Zo, voelde ik me even niet onder "Thuisverkoper/Klein Zakelijk" vallen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef Cothen het volgende:
[..]
http://www.parcy.nl/latenafhalen.aspx

quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:54 schreef Biefstuk het volgende:
Heb het verkeerde rekeningnummer doorgegeven aan 2 kopers
Niet echt een ramp omdat het de rekening van m'n ma is maar toch dom xD
Schrijf ze een briefquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:55 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Zo, voelde ik me even niet onder "Thuisverkoper/Klein Zakelijk" vallen...
Achterlijk dat ze het niet in de FAQ zetten, ik ben er nu al tegen!

Willen je ouders trouwens dat je de zolder opruimt ofzo, al die topics van je zo te zienquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:54 schreef Biefstuk het volgende:
Heb het verkeerde rekeningnummer doorgegeven aan 2 kopers
Niet echt een ramp omdat het de rekening van m'n ma is maar toch dom xD

Jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Willen je ouders trouwens dat je de zolder opruimt ofzo, al die topics van je zo te zien

quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef Geqxon het volgende:
Zit hier toevallig een ambtenaar?
ik ben een tijdje ambtenaar geweest, telt dat ook?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:30 schreef Thrackan het volgende:
Denk je nou echt dat die verder komen dan hun screensaver?

Dezelfde donderdag, maar dan een week later.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:06 schreef Geqxon het volgende:
Als er op donderdag een rijbewijs aangevraagd is, heb jij dan enig idee wanneer die bij het gemeentehuis binnen valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |