Ik vroeg me al af of dat nou al geweest was. Hoorde er niks meer vanquote:
Nu mag ik even: Spuit 11quote:Op maandag 9 juni 2008 19:16 schreef borisz het volgende:
*Radionieuws*
Kimberly vd Berkt weg bij Lindo Duvall in de middag.
*einde bericht*
Ik blijf in ieder geval luisteren. Dat voetbal interesseert me echt geen ene reetquote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Maricha het volgende:
Blijven er hier nog mensen luisteren straks? Of houden we geen luisteraars over?
Ik luister tot het begint, en dan waarschijnlijk nog wel op de achtergrondquote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Maricha het volgende:
Blijven er hier nog mensen luisteren straks? Of houden we geen luisteraars over?
Ook ik blijf gewoon luisteren. Is er iets op TV vanavond dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik blijf in ieder geval luisteren. Dat voetbal interesseert me echt geen ene reet
Radio blijft om 20.45 wel gewoon aan. Ik weet alleen nog niet zeker of ik 3FM blijf luisteren of dat ik Radio 1 opzoek...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Maricha het volgende:
Ik ben een voetballiefhebber, dus ik blijf radio luisteren met de tv op de achtergrond...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Maricha het volgende:
Jack op radio 1 zekerquote:Op maandag 9 juni 2008 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben een voetballiefhebber, dus ik blijf radio luisteren met de tv op de achtergrond...
Heeeeeeeeeeee! Jou heb ik lang niet gezienquote:
Ligt aan mijn instellingen, ik ben een prutser, dus ik kan niet fatsoenlijk een equalizer afregelen, helaas!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
Klinkt Kid Rock bij jullie ook zo krasserig (via webcamstream)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |