Nu mag ik even: Spuit 11quote:Op maandag 9 juni 2008 19:16 schreef borisz het volgende:
*Radionieuws*
Kimberly vd Berkt weg bij Lindo Duvall in de middag.
*einde bericht*
Ik blijf in ieder geval luisteren. Dat voetbal interesseert me echt geen ene reetquote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Maricha het volgende:
Blijven er hier nog mensen luisteren straks? Of houden we geen luisteraars over?
Ik luister tot het begint, en dan waarschijnlijk nog wel op de achtergrondquote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Maricha het volgende:
Blijven er hier nog mensen luisteren straks? Of houden we geen luisteraars over?
Ook ik blijf gewoon luisteren. Is er iets op TV vanavond dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik blijf in ieder geval luisteren. Dat voetbal interesseert me echt geen ene reet
Radio blijft om 20.45 wel gewoon aan. Ik weet alleen nog niet zeker of ik 3FM blijf luisteren of dat ik Radio 1 opzoek...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Maricha het volgende:
Ik ben een voetballiefhebber, dus ik blijf radio luisteren met de tv op de achtergrond...quote:Op maandag 9 juni 2008 19:36 schreef Maricha het volgende:
Jack op radio 1 zekerquote:Op maandag 9 juni 2008 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben een voetballiefhebber, dus ik blijf radio luisteren met de tv op de achtergrond...
Heeeeeeeeeeee! Jou heb ik lang niet gezienquote:
Ligt aan mijn instellingen, ik ben een prutser, dus ik kan niet fatsoenlijk een equalizer afregelen, helaas!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
Klinkt Kid Rock bij jullie ook zo krasserig (via webcamstream)?
Lees even terug naar een bericht van Broekie over die video.quote:
Nee. Ik hou van voetbal dat met flair, tempo en passie wordt gespeeld en daarvoor kan je het EK beter mijden.quote:
teruglezen?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lees even terug naar een bericht van Broekie over die video.
En Martijn, je bent pas de 23e die daarover begint, heb dat de afgelopen dagen al tig keer gehoord.
Donequote:Op maandag 9 juni 2008 19:47 schreef D.Rose het volgende:
*zal ff mailenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat we het ook beter ergens anders kunnen hosten. Mail mij anders even voor wat user gegevens, kan je het naar een van mijn servers FTP-en en koppel ik het wel aan de logins voor de bijbehorende fotogallery. Weten we ook meteen zeker dat alleen mensen die daar al toegang toe hebben er bij kunnen.
* Sirolf too (had gisteravond al een PM gestuurd, maar dan zonder mailadres, dus nog maar eentje erachteraanquote:
Dat deed ik dus precies op dat moment al naar jouquote:
te laatquote:
Je bent net terug!quote:
Daar zit een kern van waarheid in inderdaad. Maar toch blijft het klote voelen dat werkelijk al m'n collega's straks gewoon 5 á 6 weken vakantie hebben en ik als enige van de opleiding waar ik bij werk verplicht door moet werken vanwege de verhuizing van Amersfoort naar Utrecht... Grom.quote:
Ik heb je mail ontvangen en zal ff kijken of het me luktquote:Op maandag 9 juni 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat deed ik dus precies op dat moment al naar jou
quote:
niet dusquote:Op maandag 9 juni 2008 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb je mail ontvangen en zal ff kijken of het me lukt
Net begonnen, moet nog zo'n 45 minuten.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:53 schreef D.Rose het volgende:
Zij die een linkje krijgen mogen natuurlijk ook wachten, heb geen idee hoe snel downloaden van MegaUpload gaat
Dan doen we het anders. Ik download hem vanaf MegaUpload naar de server. Bedankt voor de moeite in ieder gevalquote:Op maandag 9 juni 2008 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet dus
"Verkeerde gebruikersnaam/wachtwoord. Toegang geweigerd."
Dat valt me mee, voor 840mbquote:Op maandag 9 juni 2008 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Net begonnen, moet nog zo'n 45 minuten.
Hier met 150-250kbps (en nee, da's niet m'n volledige snelheid)...quote:Op maandag 9 juni 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
Megaupload gaat hier met volle snelheid (440KB/sec)
Dat kan ookquote:Op maandag 9 juni 2008 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan doen we het anders. Ik download hem vanaf MegaUpload naar de server. Bedankt voor de moeite in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |