Alle voetbalklassiekers dus aanwezigquote:Op maandag 9 juni 2008 18:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Wat is dit voor een radio? "daar moet een piemel in!" " bier en tieten! " omg... schakel om 19:00 wel weer in.
precies!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, das vroeg
Oh ja C&S zijn er niet natuurlijk
Zo! Jij durft (zo snel)quote:Op maandag 9 juni 2008 19:01 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo hallo!
Michiel zit in de buurt van Parijs.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
Hey, een MetMichielZonderMichielMetMartijn vandaag?
* Roel_Jewel ook. En ondertussen voetbal kijken. Drukdrukquote:Op maandag 9 juni 2008 19:05 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf leest tegelijkertijd mee op www.macrumorslive.com vanwege de keynote die zsm gaat beginnen.
Hey, jij ook hier? Leuk!quote:
Blijf vanaf nu sowieso tot een uurtje of 20:00 luisteren en daarna moet MetMartijn en Maricha toch echt plaats maken voor het voetballen. Sorry M- M !quote:Op maandag 9 juni 2008 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik morgenvroeg wel. Of mss rond twaalven nog ff, voor 't slapen gaan.
Spuit 11quote:Op maandag 9 juni 2008 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
FOK op de 3FMsite ;-).
Hou je me op de hoogte of het het die Iphone met 3G is? Of wat het ook mag zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 19:05 schreef Sirolf het volgende:
Ah, eindelijk weer eens een programma op 3FM wat niet vanuit het buitenland komt (en ik kan luisteren, want RabRadio kwam natuurlijk ook gewoon uit de studio).
* Sirolf leest tegelijkertijd mee op www.macrumorslive.com vanwege de keynote die zsm gaat beginnen.
Wat dan? Edit: laat maar.....weet het alquote:Op maandag 9 juni 2008 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, hoi Martijn Muijs en Maricha. Maricha, volgende week gaat het misschien wel gebeuren.. spannend!
Ja die! Volgende week maandagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |