quote:
Die kl*te harmonica stoort mij ook.. het klinkt nergens naar en het zit in volgens mij elke plaat van Racoon verwerkt. Soort van herkenning ofzo maar als het nou ook echt wat zou toevoegen okay, maar dat doet het eigenlijk niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:.
't is toch goddomme niet normaal dat ze die crap nu weer twéé keer op een dag de ether in sturen. Met z'n zogenaamd gevoelige mondharmonica. Dat ie die maar rectaal inbrengt
.
Zekers! Moge ze die nog all summer long draaien...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:16 schreef Sirolf het volgende:
De megahit blijft prettig, vooral in een intercity met airco (even afkoelen).
Ik doe de radio net uit, maar ik mis niks geloof ikquote:Op maandag 9 juni 2008 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.
Dat ga ik zo ook doenquote:Op maandag 9 juni 2008 17:28 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft op de fiets van station naar huis geluisterd naar MP3tjes.
Trek nu mijn 1e openquote:Op maandag 9 juni 2008 15:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2, ik ga zometeen ook helemaal los...
Ik denk dat we het ook beter ergens anders kunnen hosten. Mail mij anders even voor wat user gegevens, kan je het naar een van mijn servers FTP-en en koppel ik het wel aan de logins voor de bijbehorende fotogallery. Weten we ook meteen zeker dat alleen mensen die daar al toegang toe hebben er bij kunnen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:36 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben ook benieuwd
Mega upload is wel traag, dus het gaat vanavond niet meer lukken
Hej een bekende naam bij de reactiesquote:Op maandag 9 juni 2008 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/265058
quote:
Ik morgenvroeg wel. Of mss rond twaalven nog ff, voor 't slapen gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 18:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Wat is dit voor een radio? "daar moet een piemel in!" " bier en tieten! " omg... schakel om 19:00 wel weer in.
Alle voetbalklassiekers dus aanwezigquote:Op maandag 9 juni 2008 18:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Wat is dit voor een radio? "daar moet een piemel in!" " bier en tieten! " omg... schakel om 19:00 wel weer in.
precies!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, das vroeg
Oh ja C&S zijn er niet natuurlijk
Zo! Jij durft (zo snel)quote:Op maandag 9 juni 2008 19:01 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo hallo!
Michiel zit in de buurt van Parijs.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
Hey, een MetMichielZonderMichielMetMartijn vandaag?
* Roel_Jewel ook. En ondertussen voetbal kijken. Drukdrukquote:Op maandag 9 juni 2008 19:05 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf leest tegelijkertijd mee op www.macrumorslive.com vanwege de keynote die zsm gaat beginnen.
Hey, jij ook hier? Leuk!quote:
Blijf vanaf nu sowieso tot een uurtje of 20:00 luisteren en daarna moet MetMartijn en Maricha toch echt plaats maken voor het voetballen. Sorry M- M !quote:Op maandag 9 juni 2008 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik morgenvroeg wel. Of mss rond twaalven nog ff, voor 't slapen gaan.
Spuit 11quote:Op maandag 9 juni 2008 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
FOK op de 3FMsite ;-).
Hou je me op de hoogte of het het die Iphone met 3G is? Of wat het ook mag zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 19:05 schreef Sirolf het volgende:
Ah, eindelijk weer eens een programma op 3FM wat niet vanuit het buitenland komt (en ik kan luisteren, want RabRadio kwam natuurlijk ook gewoon uit de studio).
* Sirolf leest tegelijkertijd mee op www.macrumorslive.com vanwege de keynote die zsm gaat beginnen.
Wat dan? Edit: laat maar.....weet het alquote:Op maandag 9 juni 2008 19:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, hoi Martijn Muijs en Maricha. Maricha, volgende week gaat het misschien wel gebeuren.. spannend!
Ja die! Volgende week maandagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |