Dat. Of rare geurtjes.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:26 schreef Gellius het volgende:
Voor je het weet brengen ze beestjes mee, Tokay.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:47 schreef pyl het volgende:
stenograaf!
Maar alleen vooral bekend als letterkundige, begrijp ik het zo goed?
Je zou toch je horizon eens wat moeten verbreden, beeeer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:07 schreef beeer het volgende:
Frans Netscher
Dat sluit ik zeker niet uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef Apropos het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat deze flegmaticus al eens geraden is.
Tja, tja, dat klopt wel, ja. (Ofschoon 'kil' een kwestie van smaak blijft.)quote:Had vast een kille prozastijl.
Alleen wanneer het zelfspot is.quote:Ik meen een twinkel van ironische spot in zijn oogopslag te mogen ontwaren, hetgeen rechtsfilosofie als vakgebied uitsluit.
L'embarras du choix in haar (zijn?) geval.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:58 schreef Gellius het volgende:
Die staat vast over een geurtje te twijfelen. Dat kan effe duren.
Hmmmmmmmm .... dat klinkt verleidelijk, maar neen, dank, ik abstineer.quote:Sigaartje?
Zelf weten, hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:02 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm .... dat klinkt verleidelijk, maar neen, dank, ik abstineer.
Zo heb ik het nog nooit horen formuleren!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:03 schreef wyccie het volgende:
Pyl, heb jij je cupidootje gekanteld?
Sorry, hallucinatie mijnerzijds.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef pyl het volgende:
Om antwoord te geven op je vraag: neen, hoezo?
quote:De sigarettenroker is de lompenproletariër van het café. Hij is een, ronduit gezegd, egocentrisch stuk protoplasma, zich kuchend en rochelend door de wereld bewegend, onderwijl naar alle richtingen een geelgroenachtige slijmafscheiding sproeiend. Probeer de sigarettenroker niet omwille van de leefbaarheid van het gemeenschappelijk werkvertrek tot enige matiging te bewegen. Hij verandert ter plekke in een karikatuur van zichzelf, tot alles bereid als daar dat ene verlossende nicotineshot op de longen tegenover staat. De sigarettenjunk is, als hij niet enigszins door zijn omgeving wordt beteugeld, een schimmel op de samenleving. Hij is de vuurvretende terrorist van de tweedeklascoupé, hij is de adembenemende gesel van het eersteklasserestaurant, hoestend en proestend de kus des doods gevend aan de geserveerde spijzen en wijnen.
Nee, dan de sigarenroker, de aristocraat onder de nicotinegebruikers. Wat heeft de mensheid niet aan hen -ik kan wel zeggen: ons- te danken! Hoeveel muziekgenot is ons niet geschonken door sigarenrokers als Franz Liszt, Daniel Barenboim en Arthur Rubinstein? De acteur/regisseur Orson Welles, die reeds in de wieg een Montecristo Por Larranaga tussen de witte tandjes klemde, heeft niet toevallig de beste films uit de geschiedenis van de cinematografie vervaardigd.
Oh, dan is het goed. Vergas me maar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:15 schreef Gellius het volgende:
Maar dat is een sigarettenroker, wyccie..
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:54 schreef pyl het volgende:
Ik wacht even totdat Tokay heeft geantwoord.
Ik twijfel tussen Brut of Old Spice.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:02 schreef pyl het volgende:
L'embarras du choix in haar (zijn?) geval.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:44 schreef Gellius het volgende:
Toch geen uitbraak van Authentic Maroussia, mag ik hopen. Dat is een akelige dood. Maar: geschiedfilosoof dus. Of gewoon een historicus?
Bij Athenaeum?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:20 schreef Gellius het volgende:
Ach nee, Collingwood.. Staat in de kast.
.
hihiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:38 schreef pyl het volgende:![]()
Tokay: gokje op Mustafa Kemal Ataturk. (Zonder hulplijn.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |