abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59239369

Het vorige deel: Slank de zomer in # 167: Met een buurman met ludduvudu

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:38:08 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59239385
Toch nog maar even een TVP'tje dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_59239387
Laatste reactie:

Ik vind het ook niet geweldig maar geloof ook niet dat het lang zal duren
Maar ik wil je niet missen hoor dan ben ik ook weg
pi_59239542
Iedereen mag toch zelf weten hoe hij/zij probeert af te vallen? Zolang de SHE-diëters mij niet als slappe zak hooi betitelen als ik dat dieet niet volg zie ik het probleem niet hoor. Ieder z'n meug, live and let live, etc.

Het idee van geen bewerkt/pakjes-eten spreekt me wel aan, dat probeer ik toch al zoveel mogelijk te vermijden. En verder is het geen Sonja Bakker hongerdieet, bevat het genoeg groente/fruit/vezels/noten/etc. en klinkt het erg gezond. Dus wat is er dan mis mee?
pi_59239591
Ik ga overwegen te beginnen met SHE's eetlijst. Op zich lijkt het redelijk op mijn normale voedingspatroon, alleen ben ik dol op aardappels, pasta en fruit.

Ik heb maar vast amandelen gekocht
pi_59239890
Amandelen zijn op zich wel lekker inderdaad. Ananas ook trouwens.
Maar ik zou iet graag zonder mijn gepofte aardappeltjes en zelfgemaakte pasta willen
pi_59240130
Vkinkjeeeeeuh ! Niet weggaan hoor. We gaan het er heus niet alleen maar over hebben. Ik niet althans

Sonja Bakker heb ik ook geprobeerd, maar ik kreeg ont-zet-ten-de honger en haar boek is ook nog eens zo truttig dat ik bij het lezen vanzelf denk "rot toch op met je dieet, trut!"

Ik ga maar eens een mp3cd'tje branden, bij gebrek aan USB stickje.
Springfield's looking pretty dusty today
  maandag 9 juni 2008 @ 10:19:25 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59240371
Ik rot al op hoor; Viking wens ik persoonlijk wat meer wijsheid, wat rust en wat minder klaagzang toe.
Dat kan ze wel gebruiken en kan deze besloten kring weer in alle rust verder kwebbelen
  maandag 9 juni 2008 @ 10:21:46 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59240443
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:19 schreef SHE het volgende:
Ik rot al op hoor; Viking wens ik persoonlijk wat meer wijsheid, wat rust en wat minder klaagzang toe.
Dat kan ze wel gebruiken en kan deze besloten kring weer in alle rust verder kwebbelen
.
Niet meer actief op Fok!
pi_59240581
SHE's dieet klinkt op zich aantrekkelijk, alleen weet ik uit ervaring dat ik geen regime moet hebben waarin staat wanneer ik wat wel en niet mag, dan raak ik te geobsedeerd en word ik chagerijnig. Ik ben wel benieuwd hoe het de dames gaat bevallen, veel succes iig ben stiekem ook wel een beetje jaloers op mensen die zoiets kunnen zonder geobsedeerd te worden

Ik ben het ook eens met Freecell dat SHE wat minder stellig kan zijn over mensen die afhaken. Ik ben geen slappeling, het past gewoon niet bij mij, en dat zal waarschijnlijk ook gelden voor mensen die stoppen. Iedereen is anders en zij verdienen ook respect ipv "dan zijn zij mijn aandacht niet waardig"
pi_59240592
pi_59240670
Ik moest erg lachen om Freecells opmerking over een zak hooi en dat is altijd goed, beetje grinniken als je net wakker wordt. Buurman update: hij blijft veel herrie maken en drinken. Hij heeft vannacht gemusiceerd, maar omdat hij niet agressief was durfde ik er wat van te zeggen. Heb gevraagd of hij z'nn balkon deuren dicht wilde doen, omdat ik zo graag wilde slapen. Hij zei Oké. En dat was dat.

Ik ga het dieet van SHE niet doen, maar ben wel heel benieuwd hoe de anderen het er op doen! Als je vooral haar sportregime aanhoudt dan voorspel ik succes. Ik snap alleen niet waarom die weekend dagen nodig zijn. Imo kan je dan ook beter gewoon doorgaan met het weekmenu. Daar zou ik wel de filosofie achter willen weten.

En wat betreft de manier van communiceren van SHE: ik heb leren omgaan met Miss_S (die ik nu erg kan waarderen), ik ben gewend aan het lontje van MoBlo (waar is zij?, ik had haar reactie op SHE wel eens willen zien) en ik zal ook aan de scheldkannonades van SHE wel weer wennen, al heb ik die in andere topics weleens compleet uit haar plaat zien gaan. Ik ben zeker niet normaal als ik al die verschillende types nogal interessant vind? Ik stoor me er in ieder geval niet aan.
pi_59240675
Ik vind het niet erg om door SHE kapotgemaakt te worden als ik me niet aan het schema houd. Je moet wel een beetje door haar houding heen kijken. Ze bedoelt het goed met ons.
Maar ik ben het wel met je eens dat 'straffen' voor veel mensen averechts werkt. Een logische reactie is dan: flikker dan maar op met je kutschema, zo hoeft het voor mij niet.

Conleche: ik vind het ook cool ben ook niet voor niets psycholoog geworden natuulk. Ik kick op rare mensen en dan vallen de dames hier nog alles mee.
pi_59240711
Wat meer tolerantie voor andere visies m.b.t. afvallen en dieten zou hier niet misstaan...
pi_59240769
Ohja, maar over streng zijn gesproken. Ook in psychotherapie is het gebruikelijk en volgens sommigen zelfs noodzakelijk dat de patient de therapeut gaat haten
pi_59240989
Dat streng zou voor mij niet werken: ik zou al snel iets hebben: zeg, hou jij je eens een beetje in! Wie denk je wel niet dat je bent. Maar ik heb dan ook een autoriteitsprobleem
pi_59241061
Goedemorgen allemaal.
Ik vind dat van SHE wel een mooie leidraad, al heb ik al gezien dat ik het (nu) niet vol kan houden, ik lust natuurlijk weer de helft niet (whehe). Zodra ik alternatieven weet ga ik het misschien ook doen: kwaad kan het niet en een stok achter de deur helpt bij mij wel.
pi_59241170
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:43 schreef conleche het volgende:
Dat streng zou voor mij niet werken: ik zou al snel iets hebben: zeg, hou jij je eens een beetje in! Wie denk je wel niet dat je bent. Maar ik heb dan ook een autoriteitsprobleem
Ik eigenlijk ook. Zelfs mijn baas zegt dat ik te eigenwijs ben
Ben zelfs te eigenwijs voor Tomtom. Ik bepaal zelf wel welke kant ik op ga denk ik dan. Sneu

Maarja, SHE is dan weer zo autoritair dat ik inzie dat het geen nut heeft om er uberhaupt tegenin te gaan en ik weet zeker dat ze het beter weet dan ik, dat scheelt.
pi_59241212
Maar ik zou erover ophouden. Anders komt Viking nooit meer terug.

Ga straks lekker naar het strand met een dinnetje.

En ik heb ENORME spierpijn in mijn billen hopelijk keek er niemand toen ik daarnet uit de auto stapte.
pi_59241338
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:51 schreef -marz- het volgende:
Maar ik zou erover ophouden. Anders komt Viking nooit meer terug.

Ga straks lekker naar het strand met een dinnetje.

En ik heb ENORME spierpijn in mijn billen hopelijk keek er niemand toen ik daarnet uit de auto stapte.
Veel plezier op het strand!

En hoe krijg je het voor elkaar daar spierpijn te hebben?
pi_59241388
In de sportschool een billenapparaat doen
pi_59241410
...en ik ga ff lekker fietse

Daarna studeren, er staan 4 tentamens op het programma de komende 2 weken.
pi_59241414
Ahh, wel goed bezig dan.
pi_59241425
Succes met studeren, cinnamongirl
  Vis een optie? maandag 9 juni 2008 @ 11:03:45 #25
70532 loveli
N
pi_59241531
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:19 schreef SHE het volgende:
Ik rot al op hoor
crap in = crap out
pi_59241622
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:43 schreef conleche het volgende:
Ik twijfel nog... Qua voedselkwaliteit en voorkeuren denk ik dat dit verreweg het best bij mij passende dieet in tijden is. En het sluit ook vrij goed aan bij mijn persoonlijke filosofieen over eten. Een strenge coach is voor mij perfect, ik ben van nature lui

Het zou weleens kunnen dat ik ermee begin als mijn Mr ook naar Belgie verhuist en ik iets meer regelmaat (en tijd om te koken) heb.
pi_59241628
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Inderdaad het volgende:
Succes met studeren, cinnamongirl
Thanks!
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Vond 't ook wel leuk, een frisse wind die met de botte bijl door dit topic waaide/hakte
pi_59241654
Iedereen die aan dit dieet begint, veel succes! Ben ook wel benieuwd hoe dat gaat. Vind het verder wel gezellig hoor, al die mensen die er actief mee bezig zijn.

Ik ben ongesteld, heb knallende koppijn en m'n buik rommelt constant, en ben ook nog eens 1 kilo zwaarder dan normaal (pech, ik mag nu even dikkertje zijn). Maar verder voel ik me prima Kijken of ik zometeen nog bij de kapper terecht kan, heb wel zin in een beetje zomers kapsel
pi_59242922
typen met 1 hand is best lastig

wilde net gaan strijken, pakt klant wat achter me vandaan en gooit de strijbout om, over mijn hand. helemaal rood, blaren en erg pijnlijk. tijd onder kraan gehad, maar hielp niet veel. dokter gebeld, om kwart voor 2 langskomen, zalfje op doen en verbinden.

blegh, had net zo'n zin om in het buitenbad te gaan zwemmen vanmiddag, maar dat wordt het dus niet

de mensen die dat dieet van she gaan doen veel succes. maar toch raar dat er zoveel mensen die geen speciaal dieet wilden doen dat toch opeens gaan doen.
pi_59243553
Zalfje op? En dat raadde de huisarts aan? Wat vreemd?
Ik heb altijd geleerd dat je nóóit iets op een brandwond mag smeren! Koelen en dan hooguit afdekken.
pi_59243598
ja, huisarts had het over een zalfje erop smeren en dan verbinden.

heb mn hand nu maar in een bakje met water, 1,5 uur wachten tot ik naar huisarts kan is niet echt fijn nu, maargoed, maar ff zien te redden
pi_59244236
Ja, goh, het lijkt me fijn om ook gewoon eens mee te posten in plaats van altijd maar mee te lezen. Ik heb niet zoveel te melden over mijn seksuele voorkeuren en de relatie met mijn ouders, maar ik vind het wel heel leuk om te kunnen praten over wat goede voeding en slechte voeding is, hoe je omgaat met 'zwakke momenten', hoe je je omgeving optimaal vorm kunt geven, etcetera.

Ik vind het prima om dat soort dingen via de mail te doen met SHE, maar het lijkt me nu juist aardige informatie om te delen. Ik zou bijvoorbeeld ook wel willen weten wat het nut is van een weekeinde Japanse rijst als je doordeweeks gebalanceerd eet, zoals conleche nu vraagt. Als dat hier niet kan, ook goed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59244379
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga overwegen te beginnen met SHE's eetlijst. Op zich lijkt het redelijk op mijn normale voedingspatroon, alleen ben ik dol op aardappels, pasta en fruit.

Ik heb maar vast amandelen gekocht
Er zijn dus meer mogelijkheden voor fruit, zoals aardbeien en bosbessen. Mijn idee zou zijn: als ze maar laag op de glycemische index staan. Verder had ik al aan SHE gevraagd of je bijvoorbeeld volkoren pasta kunt eten bij het avondeten als je overdag je koolhydraatinname beperkt hebt. En dat kan dus. Volgens mijn lief is het smerig, volkoren pasta. Ik zou het niet weten.

Amandelen kon ik hier niet vinden. Als ik thuiskom ga ik maar even naar de Turkse supermarkt. Die hebben van die heerlijke volumeverpakkingen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59244588
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het prima om dat soort dingen via de mail te doen met SHE, maar het lijkt me nu juist aardige informatie om te delen. Ik zou bijvoorbeeld ook wel willen weten wat het nut is van een weekeinde Japanse rijst als je doordeweeks gebalanceerd eet, zoals conleche nu vraagt. Als dat hier niet kan, ook goed.
Hmm, dat is misschien wel handig. Ik had ook een paar dingen gevraagd. Bv of aardappelen echt niet mochten, aangezien ik die zelf ook lekker vond. Zij zei: "Aardappels zijn helaas echt uit den boze ; rijst mag wel. Je mag wel een aardappel als je geen vlees of vis eet. Dus moet je toch aardappel; neem dan alleen groenten erbij en eet die avond geen vlees of vis erbij." Handig om te weten voor wie het ook gaat proberen.

Ook had ik gevraagd om een alternatief voor pindakaas, wat dat vind ik allesbehalve lekker: "Pindakaas kun je alleen vervangen met vis; en dat wordt volgens mij helemaal lastig op school toch? Wel kun je wat dungesmeerde (light) mayo met tomaatjes en komkommer op je brood doen; als je eens geen zin hebt in gedoe."

Ik neem aan dat ik dit gewoon mag kopieren, aangezien het toch bedoelt is om te helpen. En het kan handig zijn voor de mensen die liever ook aardappels eten en geen pindakaas, maar wel via het SHE-eetschema. En ik denk dat het hier wel mag, het is een dieet en het helpt om slank te worden, en daar is dit topic voor.
pi_59244719
Natuurlijk mag dat en om je groente boterham wat op te leuken: rooster je bood eerst, smeer wat sambal op je mayo en doe er behalve tomaat en komkommer ook nog wat avocado op en wat sla of rauwkost: dat zijn heerlijke boterhammen. Ik weet natuurlijk niet of sambal en avocado passen in het dieet, avocado bevat nl. vrij veel vet, maar het is ontzettend gezond en erg lekker!
pi_59244871
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef conleche het volgende:
Natuurlijk mag dat en om je groente boterham wat op te leuken: rooster je bood eerst, smeer wat sambal op je mayo en doe er behalve tomaat en komkommer ook nog wat avocado op en wat sla of rauwkost: dat zijn heerlijke boterhammen. Ik weet natuurlijk niet of sambal en avocado passen in het dieet, avocado bevat nl. vrij veel vet, maar het is ontzettend gezond en erg lekker!
(Ik lust geen sambal en avocade. Al wil ik sambal wel ooit lusten, dus dat ga ik eens uitproberen. )
Sla erop zou wel lekker zijn ja. Alleen dat mayonaise, doe ik normaal nooit op een boterham.. Is dat echt nodig denk je? En dit was voornamelijk voor school, een salade meenemen of soep kan namelijk niet.
pi_59245191
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

(Ik lust geen sambal en avocade. Al wil ik sambal wel ooit lusten, dus dat ga ik eens uitproberen. )
Sla erop zou wel lekker zijn ja. Alleen dat mayonaise, doe ik normaal nooit op een boterham.. Is dat echt nodig denk je? En dit was voornamelijk voor school, een salade meenemen of soep kan namelijk niet.
Ik zou zeggen dat je mayo wel kan vervangen door boter. Máár in combi met de groenten is mayo echt veel lekkerder!
pi_59245261
O ja voor diegenen die geen tijd of zin hebben om zelf mayo te maken: in die zaanse mayo van de AH zitten weinig koolhydraten en dus suikers, nog beter zijn de mayo's die je in Belgie of Frankrijk koopt: daar doen ze er geen suiker door. Het is even wennen, maar ik vind de Nederlandse mayo nu veel te zoet!
pi_59245324
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat je mayo wel kan vervangen door boter. Máár in combi met de groenten is mayo echt veel lekkerder!
Kies ik toch liever voor boter, dan kan ik de mayonaise de deur uit doen. Een obstakel minder voor een frietloosleven!

Afgezien van appels, wat is 'goede' fruit? Sinaasappels, mandarijnen, druiven, aardbeien?
pi_59245405
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Er zijn dus meer mogelijkheden voor fruit, zoals aardbeien en bosbessen. Mijn idee zou zijn: als ze maar laag op de glycemische index staan. Verder had ik al aan SHE gevraagd of je bijvoorbeeld volkoren pasta kunt eten bij het avondeten als je overdag je koolhydraatinname beperkt hebt. En dat kan dus. Volgens mijn lief is het smerig, volkoren pasta. Ik zou het niet weten.

Amandelen kon ik hier niet vinden. Als ik thuiskom ga ik maar even naar de Turkse supermarkt. Die hebben van die heerlijke volumeverpakkingen.
Ik vind fruit echt een fijne snack; een stuk meloen of een bakje aardbeien bevat weinig calorieen en is echt een geniet-moment.

Amandelen verkopen ze hier, stervensduur, bij de Delhaize. De natuurwinkel in NL heeft vaak lekkere, die budgetbulkbakken.
pi_59245431
Conleche: eens, zuur is echt lekkerder. Wel gillend vet, echte mayo. Maar oh zo leuk om zelf te maken
pi_59246455
nou, de dokter heeft er wel een zalfje op gedaan dat verkoelend moet werken en mn hand zit helemaal in het verband, 4 vingers zitten aan elkaar, en moet verband er week omheen houden en daarna goed in de gaten houden hoe blaren zijn en of ze niet gaan ontsteken enzo.

ben er dus weer mooi klaar mee, iig week niet werken en zwemmen, fijn
pi_59246502
Het is toch leuk dat er een nieuwe manier is
ik ga kijken of ik vandaag boodschappen kan doen en morgen meedoen.
Beetje kinderachtig om dan te zeggen nee ik kom niet meer. Het is nu gewoon een paar dagen heel erg daar over en als iedereen eenmaal bezig is of gestopt hoor je er bijna niets meer over..
pi_59246597
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Sylvana het volgende:
typen met 1 hand is best lastig

wilde net gaan strijken, pakt klant wat achter me vandaan en gooit de strijbout om, over mijn hand. helemaal rood, blaren en erg pijnlijk. tijd onder kraan gehad, maar hielp niet veel. dokter gebeld, om kwart voor 2 langskomen, zalfje op doen en verbinden.

blegh, had net zo'n zin om in het buitenbad te gaan zwemmen vanmiddag, maar dat wordt het dus niet

de mensen die dat dieet van she gaan doen veel succes. maar toch raar dat er zoveel mensen die geen speciaal dieet wilden doen dat toch opeens gaan doen.
Vervelend zeg!! Ik heb mij ook gebrand aan een pan maar dat was gelukkig niet zo een grote brandwond. Heb er calendulan zal op gesmeerd.
pi_59249134
Inderdaad: een klasgenootje van mij neemt weleens salade mee in een tupperwarebakje, dat gaat best wel hoor! Soep wordt wel lastig ja.
Qua fruit zou ik druiven proberen te mijden, daar zit nogal wat suiker in. Mandarijntjes en kiwi's zijn heel gezond.

Avocado op brood is inderdaad heerlijk! Op een geroosterde boterham met een tomaatje, peper en zout en wat light mayo... Helaas had mijn supermarkt alleen maar groene dus ik wacht nu al een week tot hij eetbaar is. Iemand zou die mensen eens moeten vertellen dat een avocado juist bruin hóórt te zijn.

Pff, ik krijg honger van dit topic. Nog een uurtje, dan kan ik hopelijk naar huis. Labwerk kan heel vervelend zijn als je steeds tussendoor moet wachten en er eigenlijk ook nog meer mensen zijn dan nodig waardoor je de rest van de tijd ook weinig te doen hebt. Je wordt er haast moe-er van dan als je gewoon lekker bezig bent.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59249204
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:32 schreef conleche het volgende:
O ja voor diegenen die geen tijd of zin hebben om zelf mayo te maken: in die zaanse mayo van de AH zitten weinig koolhydraten en dus suikers, nog beter zijn de mayo's die je in Belgie of Frankrijk koopt: daar doen ze er geen suiker door. Het is even wennen, maar ik vind de Nederlandse mayo nu veel te zoet!
Oh, heerlijk zijn die ja! Zou de citroenmayonaise van Devos en Lemmens ook weinig suiker bevatten? Die is echt zo lekker... Straks maar eens op het potje kijken.

-edit- Het staat zowaar op hun website: 1,4 g koolhydraten per 100g. Is dat veel?
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 9 juni 2008 @ 16:18:38 #47
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59249906
Hier is dus de weegschaal kapot binnenkort maar even een nieuwe aanschaffen dus
Bernie en ik zijn tof.
  Vis een optie? maandag 9 juni 2008 @ 16:21:41 #48
70532 loveli
N
pi_59249974
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Helaas had mijn supermarkt alleen maar groene dus ik wacht nu al een week tot hij eetbaar is. Iemand zou die mensen eens moeten vertellen dat een avocado juist bruin hóórt te zijn.
Je hebt twee soorten avocado: groen en zwart/donkerbruin. Als de groene bruin worden, zijn ze toch echt niet meer goed. Zelf vind ik de zwarte het lekkerst.
crap in = crap out
pi_59250284
Ik ben er weer
Veel armer maar wel een leuke dag gehad en leuke kleding gekocht

En van mij mag er gerust over het SHEdieet gepraat worden, zoals ik zei ik vind het interessant, alleen is het topic in een dag wel verandert
pi_59250548
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Sylvana het volgende:
maar toch raar dat er zoveel mensen die geen speciaal dieet wilden doen dat toch opeens gaan doen.
Dat dacht ik dus ook maar goed over enkele weken/maanden zullen ze er wel op terug komen (niet verkeerd bedoelt maar zo gaat het met dieeten)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')