quote:Op maandag 9 juni 2008 10:19 schreef SHE het volgende:
Ik rot al op hoor; Viking wens ik persoonlijk wat meer wijsheid, wat rust en wat minder klaagzang toe.
Dat kan ze wel gebruiken en kan deze besloten kring weer in alle rust verder kwebbelen
Ik eigenlijk ook. Zelfs mijn baas zegt dat ik te eigenwijs benquote:Op maandag 9 juni 2008 10:43 schreef conleche het volgende:
Dat streng zou voor mij niet werken: ik zou al snel iets hebben: zeg, hou jij je eens een beetje in! Wie denk je wel niet dat je bent. Maar ik heb dan ook een autoriteitsprobleem
Veel plezier op het strand!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:51 schreef -marz- het volgende:
Maar ik zou erover ophouden. Anders komt Viking nooit meer terug.
Ga straks lekker naar het strand met een dinnetje.
En ik heb ENORME spierpijn in mijn billenhopelijk keek er niemand toen ik daarnet uit de auto stapte.
Ik twijfel nog... Qua voedselkwaliteit en voorkeuren denk ik dat dit verreweg het best bij mij passende dieet in tijden is. En het sluit ook vrij goed aan bij mijn persoonlijke filosofieen over eten. Een strenge coach is voor mij perfect, ik ben van nature luiquote:Op maandag 9 juni 2008 10:43 schreef conleche het volgende:
Dat streng zou voor mij niet werken: ik zou al snel iets hebben: zeg, hou jij je eens een beetje in! Wie denk je wel niet dat je bent. Maar ik heb dan ook een autoriteitsprobleem
Thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Inderdaad het volgende:
Succes met studeren, cinnamongirl
Vond 't ook wel leuk, een frisse wind die met de botte bijl door dit topic waaide/haktequote:
Er zijn dus meer mogelijkheden voor fruit, zoals aardbeien en bosbessen. Mijn idee zou zijn: als ze maar laag op de glycemische index staan. Verder had ik al aan SHE gevraagd of je bijvoorbeeld volkoren pasta kunt eten bij het avondeten als je overdag je koolhydraatinname beperkt hebt. En dat kan dus. Volgens mijn lief is het smerig, volkoren pasta. Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga overwegen te beginnen met SHE's eetlijst. Op zich lijkt het redelijk op mijn normale voedingspatroon, alleen ben ik dol op aardappels, pasta en fruit.
Ik heb maar vast amandelen gekocht
Hmm, dat is misschien wel handig. Ik had ook een paar dingen gevraagd. Bv of aardappelen echt niet mochten, aangezien ik die zelf ook lekker vond. Zij zei: "Aardappels zijn helaas echt uit den boze ; rijst mag wel. Je mag wel een aardappel als je geen vlees of vis eet. Dus moet je toch aardappel; neem dan alleen groenten erbij en eet die avond geen vlees of vis erbij." Handig om te weten voor wie het ook gaat proberen.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het prima om dat soort dingen via de mail te doen met SHE, maar het lijkt me nu juist aardige informatie om te delen. Ik zou bijvoorbeeld ook wel willen weten wat het nut is van een weekeinde Japanse rijst als je doordeweeks gebalanceerd eet, zoals conleche nu vraagt. Als dat hier niet kan, ook goed.
(Ik lust geen sambal en avocade.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:13 schreef conleche het volgende:
Natuurlijk mag dat en om je groente boterham wat op te leuken: rooster je bood eerst, smeer wat sambal op je mayo en doe er behalve tomaat en komkommer ook nog wat avocado op en wat sla of rauwkost: dat zijn heerlijke boterhammen. Ik weet natuurlijk niet of sambal en avocado passen in het dieet, avocado bevat nl. vrij veel vet, maar het is ontzettend gezond en erg lekker!
Ik zou zeggen dat je mayo wel kan vervangen door boter. Máár in combi met de groenten is mayo echt veel lekkerder!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
(Ik lust geen sambal en avocade.![]()
Al wil ik sambal wel ooit lusten, dus dat ga ik eens uitproberen.
)
Sla erop zou wel lekker zijn ja.Alleen dat mayonaise, doe ik normaal nooit op een boterham.. Is dat echt nodig denk je? En dit was voornamelijk voor school, een salade meenemen of soep kan namelijk niet.
Kies ik toch liever voor boter, dan kan ik de mayonaise de deur uit doen. Een obstakel minder voor een frietloosleven!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je mayo wel kan vervangen door boter. Máár in combi met de groenten is mayo echt veel lekkerder!
Ik vind fruit echt een fijne snack; een stuk meloen of een bakje aardbeien bevat weinig calorieen en is echt een geniet-moment.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zijn dus meer mogelijkheden voor fruit, zoals aardbeien en bosbessen. Mijn idee zou zijn: als ze maar laag op de glycemische index staan. Verder had ik al aan SHE gevraagd of je bijvoorbeeld volkoren pasta kunt eten bij het avondeten als je overdag je koolhydraatinname beperkt hebt. En dat kan dus. Volgens mijn lief is het smerig, volkoren pasta. Ik zou het niet weten.
Amandelen kon ik hier niet vinden.Als ik thuiskom ga ik maar even naar de Turkse supermarkt. Die hebben van die heerlijke volumeverpakkingen.
Vervelend zeg!! Ik heb mij ook gebrand aan een pan maar dat was gelukkig niet zo een grote brandwond. Heb er calendulan zal op gesmeerd.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Sylvana het volgende:
typen met 1 hand is best lastig
wilde net gaan strijken, pakt klant wat achter me vandaan en gooit de strijbout om, over mijn hand. helemaal rood, blaren en erg pijnlijk. tijd onder kraan gehad, maar hielp niet veel. dokter gebeld, om kwart voor 2 langskomen, zalfje op doen en verbinden.
blegh, had net zo'n zin om in het buitenbad te gaan zwemmen vanmiddag, maar dat wordt het dus niet
de mensen die dat dieet van she gaan doen veel succes. maar toch raar dat er zoveel mensen die geen speciaal dieet wilden doen dat toch opeens gaan doen.
Oh, heerlijk zijn die ja! Zou de citroenmayonaise van Devos en Lemmens ook weinig suiker bevatten? Die is echt zo lekker... Straks maar eens op het potje kijken.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:32 schreef conleche het volgende:
O ja voor diegenen die geen tijd of zin hebben om zelf mayo te maken: in die zaanse mayo van de AH zitten weinig koolhydraten en dus suikers, nog beter zijn de mayo's die je in Belgie of Frankrijk koopt: daar doen ze er geen suiker door. Het is even wennen, maar ik vind de Nederlandse mayo nu veel te zoet!
Je hebt twee soorten avocado: groen en zwart/donkerbruin. Als de groene bruin worden, zijn ze toch echt niet meer goed. Zelf vind ik de zwarte het lekkerst.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Helaas had mijn supermarkt alleen maar groene dus ik wacht nu al een week tot hij eetbaar is. Iemand zou die mensen eens moeten vertellen dat een avocado juist bruin hóórt te zijn.
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 9 juni 2008 11:58 schreef Sylvana het volgende:
maar toch raar dat er zoveel mensen die geen speciaal dieet wilden doen dat toch opeens gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |