Ik hoop hetquote:Op maandag 9 juni 2008 09:10 schreef Colplay het volgende:
Denk dat Boston wel een keer in LA wint. Dus zie Boston wel kampioen worden.
ik ben bang van wel ook al wil ik het niet. de lakers komen net te kort voor de titel. spelers van Vlad, Walton zijn het net niet. zijn niet de spelers die even boven hun kunnen uitsteken in een moment om zo de wedstrijd te laten kantelen. celtics hebben wel zulke spelers.quote:
er was hier niet echt een favoriet. de celtics wonnen de duels tegen de lakers in de reguliere seizoen. de lakers kregen alleen meer aandacht van de pers, omdat het de lakers betreft. ik hoop alleen dat ze toch iets beter thuis spelen. dit leek echt nergens naar.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef BitetheBullet het volgende:
Wel erg matig van de Lakers, ze gaan toch niet voor de tweede keer onderuit in de Finals als de torenhoge favoriet?
Torenhoge favoriet is wel een beetje overdreven. Denk dat de Lakers aan het begin licht favoriet waren, maar Boston heeft twee keer in de competitie van de Lakers gewonnen en thuisvoordeel. In de playoffs speelde LA beter, maar om ze gelijk torenhoge favoriet te noemen, daarvoor heeft Boston toch te veel kwaliteit.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef BitetheBullet het volgende:
Wel erg matig van de Lakers, ze gaan toch niet voor de tweede keer onderuit in de Finals als de torenhoge favoriet?
daar hoop ik ook op. thuis wordt er toch erg goed gespeeld door de lakers. vooral de jonge mensen als farmar zijn ineens veel actiever te vinden op het scorebord. na die twee nederlagen moeten ze wel winnen. zou zonde zijn om een sweep of met 4-1 er uit te liggen. je merkt wel dat spelers als walton eigenlijk gewoon niet goed genoeg zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mwoah ze hebben 2x niet heel dik verloren toch? Denk dat de Lakers de drie thuiswedstrijden gaan winnen
Celtics hebben een veel betere bank. Powequote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef spy08 het volgende:
Deze week dus het circus in LA en ik zeg dat LA thuis de zaken weer rechttrekt ondanks dat Celtic als team completer/compacter is.
Ik ook. Ik vind dat de ploeg met het thuisnadeel nog meer in het nadeel is, omdat het heel moeilijk is om drie keer op rij thuis te winnen. Hierdoor heeft de betere club een extra voordeel in de finale.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Celtics hebben een veel betere bank. Powe![]()
Toch vind ik het 2-3-2 systeem vreemd.
Denk binnen 2-3 maanden. Als de OS afgelopen zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:07 schreef jmac het volgende:
Weet iemand wanneer het schema voor volgend seizoen bekend wordt gemaakt?
En 70% van de teams die met een 2-0 achterstand in de finals aan de home-stand begint wint de 1e wedstrijd (3e wedstrijd van de series).quote:Op maandag 9 juni 2008 18:53 schreef popolon het volgende:
Geen idee. Wel dat 90% van de teams, met een 2-0 voorsprong in de Finals, ook de ring pakt.
Las gisteren dat Miami de enige ploeg is die in deze format na een 2-0 achterstand de drie thuiswedstrijden won.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:22 schreef PirE het volgende:
[..]
En 70% van de teams die met een 2-0 achterstand in de finals aan de home-stand begint wint de 1e wedstrijd (3e wedstrijd van de series).
Volgende week begint trouwens ook de rechtzaak tussen de Sonics en Seattle over de move naar Oklahoma City.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |