Verder geodemorgen natuurlijk. Pupillenkamp was leuk, maar zwaar vermoeiend. Ben nu echt brak. Eerste nacht 1,5 uur geslapen, tweede nacht 3 uur en gisteren om 9 uur naar bed gegaan...quote:Karrel Laaglawaai is de leukste man van de cul sc. Eigenlijk weet ik niet zoveel van hem, behalve dat hij een beetje ontevreden is met zijn huidige baan (achter de schermen bij de b-filmindustrie) en dat hij zich regelmatig somber voelt. Toch houdt hij van de meest idioot optimisctische naieve film die ik ken, al vond ik het een kutfilm.
Welke dan?
Hij zal ook best van zijn vriendin houden. Karrel is tevens een vluchteling van het afgezonken fokeiland. En ook hij houdt van voetbal. Zelfs zijn vriendin voetbalt. Volgens mij hebben die elkaar op de voetbal ontmoet.
Neen, ik ben door mijn vriendin op voetbal gegaan. We hebben elkaar op school ontmoet. We hadden een uitwisselingsproject met een school in Hongarije. In de 3e gingen we daarheen, in de 4e kwamen ze hier heen. De mensen die in de 3e waren blijven zitten moesten vervangen worden door mensen die in 4 zaten. Zij was zo'n vervanger. Nadat we de hele dag samen opgetrokken hebben en in de dierentuin 3 uur bij een dwergnijlpaard hebben gezten was het voor mij duidelijk. Voor haar nog niet, na twee maanden mijn best te hebben gedaan besloot ze het toch maar te proberen. Na twee maanden is het precies 1 maand uit geweest, maar daarna is alles koek en ei, voor zover dat kan in een relatie.
toen werd ik even wakker, en dacht... "quote:Op maandag 9 juni 2008 09:45 schreef latislos het volgende:
ISAwat een OP
gieoe megorn!
'k ben nog beetje slaperig. om 6.15 vertrokken uit Belgie.
Ik wacht nog steeds op de eerste boze smiley's van iemand die ik ben vergetenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik voel me trouwens vereerd dat ik in het geheugen van Isa zit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |