abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59238001
Beterschap voor Obli-kindje
pi_59238040
Ohhhhh Oblikindje ziek!!! Verwen hem maar goed Obli! Tis nie leuk, een ziek kind. Maar wat wel weer fijn is (voor hem), is dat ie zo'n lieve mama heeft die hem helemaal verwend. Dekentje op de bank, kopje thee, filmpje, aai over de bol.........
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_59238137
Oorpijn is niet fijn Vertroetel hem maar, Oblivion!

En er schieten me allemaal nieuwe dingen over iedereen te binnen Nou ja, jammer dan Ik ga maar eens naar mijn mama toe, al val ik bijna om van de slaap. Tot later vandaag! Fijne dag allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59238221
Broodje gemaakt, lekker kopje koude thee.
Mama: Weet je wat mij veel beter zou kunnen maken?
Ma: Nou?
Hij: FIETSEN!

Isa: Jeetje dat is ook wat...na je nachtdienst nog even door..
Sterkte!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 9 juni 2008 @ 08:22:02 #30
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59238239
omfg Isa

OP
Confidence through competence
pi_59238356
Lol @ Isa

Obli, beterschap voor je zoon!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
pi_59238448
ISA!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 9 juni 2008 @ 09:00:03 #33
104871 remlof
Europees federalist
pi_59238676
Goeie OP Isa Koste me bijna het hele traject Utrecht-Amsterdam om 'm te lezen
  maandag 9 juni 2008 @ 09:37:45 #34
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59239375
Obli is hij niet vrij vandaag dan? Hier zijn de basisscholen vrij deze week, of zit hij niet meer op de b'school? .
Whatever I want.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:41:31 #35
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59239465
Isa, je bent tof!

Ik heb vanmorgen maar een beetje uitgeslapen...Nu fris en fruitg achter de 2e bak koffie op het werk. Of eigenlijk niet zo fris, heb flinke hoofdpijn en voel me erg duf. De wereld gaat een beejte te snel voor me vandaag!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 9 juni 2008 @ 09:42:12 #36
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59239494
Nou, het is maar goed dat ik allemaal vliegtickets moet uitzoeken op de langzaamste internetverbinding ooit, dan heb ik tenminste tijd om de OP te lezen.

Eerst
pi_59239508
vroege vogels.. nou.. vandaag niet..

werd pas wakker toen ik René weg hoorde rijden met de motor en hij is echt niet degene die echt zachtjes kan doen

Ja doei.
pi_59239544
ik ben het énige meisje
Ja doei.
pi_59239583
ISA wat een OP

gieoe megorn!
'k ben nog beetje slaperig. om 6.15 vertrokken uit Belgie.
pi_59239853
De CUL SC ex-comeback en CUL SC geen-seksclubs zijn de tofste Isa, je bent een heerlijk wijf (en een enorme people pleaser) en de leukste vrouw waarmee ik ooit samen in een bed geslapen heb

Ik kan me wel vinden in de beschrijvingen van de meeste SC'ers Isa, goed werk!
  maandag 9 juni 2008 @ 10:02:15 #41
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59239969
Wat een OP !
Even wat toelichting dan:
quote:
Karrel Laaglawaai is de leukste man van de cul sc. Eigenlijk weet ik niet zoveel van hem, behalve dat hij een beetje ontevreden is met zijn huidige baan (achter de schermen bij de b-filmindustrie) en dat hij zich regelmatig somber voelt. Toch houdt hij van de meest idioot optimisctische naieve film die ik ken, al vond ik het een kutfilm.
Welke dan?
Hij zal ook best van zijn vriendin houden. Karrel is tevens een vluchteling van het afgezonken fokeiland. En ook hij houdt van voetbal. Zelfs zijn vriendin voetbalt. Volgens mij hebben die elkaar op de voetbal ontmoet.
Neen, ik ben door mijn vriendin op voetbal gegaan. We hebben elkaar op school ontmoet. We hadden een uitwisselingsproject met een school in Hongarije. In de 3e gingen we daarheen, in de 4e kwamen ze hier heen. De mensen die in de 3e waren blijven zitten moesten vervangen worden door mensen die in 4 zaten. Zij was zo'n vervanger. Nadat we de hele dag samen opgetrokken hebben en in de dierentuin 3 uur bij een dwergnijlpaard hebben gezten was het voor mij duidelijk. Voor haar nog niet, na twee maanden mijn best te hebben gedaan besloot ze het toch maar te proberen. Na twee maanden is het precies 1 maand uit geweest, maar daarna is alles koek en ei, voor zover dat kan in een relatie.
Verder geodemorgen natuurlijk. Pupillenkamp was leuk, maar zwaar vermoeiend. Ben nu echt brak. Eerste nacht 1,5 uur geslapen, tweede nacht 3 uur en gisteren om 9 uur naar bed gegaan...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59240012
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:45 schreef latislos het volgende:
ISA wat een OP

gieoe megorn!
'k ben nog beetje slaperig. om 6.15 vertrokken uit Belgie.
toen werd ik even wakker, en dacht... " gelukkig mag ik nog een paar uur "

Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:12:49 #43
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240196
Ik voel me trouwens vereerd dat ik in het geheugen van Isa zit!
pi_59240198
Karrel, superbedankt voor de toevoeging. Dwergnijlpaard Ik smelt!! Enne, de kutfilm die ik bedoel was Amelie. Brrrr. Maar daar schijn ik helemaal alleen in te staan

Volgende nachtdienst iedereens slechte eigenschappen!! (ik denk dat ik dat niet eens kan verzinnen )

Zo, ik kan zo eindelijk naar bedje toe Al 10 uur geweest, jeetje. En hier hangen ook al allemaal oranje vlaggetjes Vanavond vlucht ik dus op tijd naar huis toe. Want als ik heel eerlijk ben dan doet voetbal me altijd wel wat. Ik kan f*cking sjachrijing worden als het team waar ik voor ben verliest. En even voor de goede orde: ik ben niet voor Italië.

Lieve lieve MoBlo: dat was expres en ik was vergeten te schrijven dat je het mooiste gezicht van allemaal hebt. Maar dat wil je toch niet horen Want jij bent liever stoer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59240214
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik voel me trouwens vereerd dat ik in het geheugen van Isa zit!
Ik wacht nog steeds op de eerste boze smiley's van iemand die ik ben vergeten maar het meeste ging via associatie Bij jou was de associatie voetbal
  maandag 9 juni 2008 @ 10:14:55 #46
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240246
Truste Isa.
Vanavond de kroeg in, dus morgen zal ik ook wel weer brak zijn.
pi_59240276
Hoi

ik ben de laatste tijd steeds heel vrolijk zeg nooit meer dat het leven kut is, en ik hoor ook ij de ex-comeback groep alleen laat ik me daar niet zo uitgebreid over uit
pi_59240287
bloos!

Ik baal een beetje.. mijn tandprothese (jaja, vanaf mn 16e al een kunstklapper, één tand ) is aan het loslaten. Het plaatje dat 'm vasthoudt is aan het 'omkrullen' ofzo, en dat doet pijn.. maar mn tandarts zit helemaal in Den Haag, en dan gaatie zeuren over gaatjes, en mn verstandskiezen en en en en ik háát tandartsen..
Ben niet zo kleinzerig, écht niet, maar aan mijn mond moeten ze écht niet komen

en nu durf ik niet te bellen voor een afspraak, terwijl het wel écht moet
Ja doei.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:16:35 #49
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59240292
Wat is verticaal gehandicapt eigenlijks
  maandag 9 juni 2008 @ 10:17:11 #50
182895 FleshWound
Closing Time
pi_59240307
Weeeeeh, iedereen is de leukste man in de CUL-SC behalve ik

Ik heb het even te druk om veel te reageren, daarom ben ik er wat minder. Kusjekroel en chocoladetaart voor iedereen
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')