Doe mij maar een geyl aziatisch wijf hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 12:58 schreef Anyanka het volgende:
Om het even over iets anders te hebben dan wie het meest verkracht.
Vrouwen hebben gemiddeld een iets lichtere huidskleur dan mannen. Zo zouden blanke vrouwen kunnen worden gezien als extra vrouwelijk (dus aantrekkelijk voor de heteroseksuele man) en donkere mannen als extra mannelijk (dus aantrekkelijk voor de heteroseksuele vrouw), en andersom juist niet.
Maar zoiets is (als het al waar is) ook alleen maar een algemeen verhaal. Ik (blank meisje) vind Aziatische jongens het knapst, terwijl die geen typisch mannelijke lichaamsbouw hebben.
Anders lees je eerst even het gehele topic voordat je je slakkenspoor achterlaat over wat jouw geile fantasietjes zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:58 schreef Anyanka het volgende:
Om het even over iets anders te hebben dan wie het meest verkracht.
Mja, dit soort gedrag ben ik helaas wel eens tegengekomen. Dat ze zoiets hebben van: "Denk JIJ, blanke Hollander, dat je goed genoeg bent voor MIJ? WHATEVA!" Bij blanke meisjes heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Ik hoop niet dat dit representatief is, het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat ik de verkeerde meisjes heb getroffen.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:53 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik heb geen vooroordelen, en toch.. als ik PSSSSTTTTT doe, dan kijken me zo aan van: WHATEVA
Dit is bijna net zo dom als John Wayne Gacy een Nederlander noemen.quote:Op maandag 9 juni 2008 04:37 schreef Lichtpunt het volgende:
Drugs/smokkel etc, daar doe je een ander geen pijn mee.
quote:Op maandag 9 juni 2008 04:31 schreef Lichtpunt het volgende:
Black people have more respect, if u say no, they take that and respect that.
Wehehe, heel raar, maar dat is mijn observatie ook. Hmm dus toch niet zo raar.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:11 schreef Karammel het volgende:
Negers staan vaak wel bekend als grote, brede en sterke mannen al is dit lang niet altijd het geval. Toch valt het me op dat als ik een donkere man met een blanke vrouw zie lopen dat het vrijwel altijd een heel mannelijke man is. Groot, breed en gespierd dus. De vrouw ernaast is meestal een blond mokkel met een lage opleiding. Deze groepen kunnen het blijkbaar erg goed met elkaar vinden. De man straalt alles uit wat mannelijk is en de vrouw straalt voornamelijk seks uit. Het geeft toch aan wat ze aantrekkelijk vinden in elkaar.
Ik zie ook genoeg normale blanke meisjes met normale donkere jongens, maar zulke relaties hebben toch het stigma van dom tokkievolk op zich, wel een beetje jammer is dat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wehehe, heel raar, maar dat is mijn observatie ook. Hmm dus toch niet zo raar.
Ik ken ook blanke jongens die iets hebben met een donkere vrouw. De uitzonderingen bevestigen de regel. Hoe daar op gereageerd word is dan geheel afhankelijk van hoe de mensen er zelf mee omgaan. Een vriendin van mij heeft ook een relatie met een donkere jongen. Daar heb ik ook absoluut niet een tokkie associate bij of het idee dat andere mensen dat hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie ook genoeg normale blanke meisjes met normale donkere jongens, maar zulke relaties hebben toch het stigma van dom tokkievolk op zich, wel een beetje jammer is dat.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef Apropos het volgende:
Dit is bijna net zo dom als John Wayne Gacy een Nederlander noemen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, met dien verstande dat ik nooit beweerd heb dat blanken moreel verheven zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:05 schreef Zulon het volgende:
Ja, en zo zou ik ook een lange lijst met foto's van blanke criminelen kunnen posten. Laten we alsjeblieft ontopic blijven zeg.
Waarom pas over een x aantal jaren waarom niet gelijk nu.quote:Op maandag 9 juni 2008 05:10 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ben vooral blij met de sugababes, breezer cultuur die er in Nederland is. Over x aantal jaar ben ik hier gelukkig weg want Nedelrand komt mijn strot uit.
Haha is dit serieusquote:Op maandag 9 juni 2008 04:31 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Ik ken toevallig enorm veel donkere meisjes waarvan de ouders het verbieden om met blanke te nemen. Simpelweg omdat blanken alleen sex willen. Black people have more respect, if u say no, they take that and respect that. Ook geloof speelt daar in mee. Als ik later kinderen heb en ze gaan liften zou ik ze ook zeker aanraden bij een neger in de auto te stappen dan bij een blanke.
quote:Op maandag 9 juni 2008 04:31 schreef Lichtpunt het volgende:
Simpelweg omdat blanken alleen sex willen. Black people have more respect, if u say no, they take that and respect that. Ook geloof speelt daar in mee. Als ik later kinderen heb en ze gaan liften zou ik ze ook zeker aanraden bij een neger in de auto te stappen dan bij een blanke.
Ligt er aan waar je dat op betrekt. Hier in Nederland is dat misschien anders ja. Maar een "streng opgevoed" jah-aanhanger of welk gelooft dan ook krijgt er (misschien wel letterlijk) met de paplepel ingeslagen dat je een vrouw respecteert.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Haha is dit serieus?! Dit is juist het tegenovergestelde man
!
In de superieure blanke cultuur hoeft dat niet. Hier is het vanzelfsprekend dat je respect voor elkaar hebt, zelfs voor vrouwen en buitenlanders.quote:
Ja die heb je met een dikker reet, ik ben zelf ook donker, maar ik heb eerder een ronde reet (mooier dan een platte reet)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:24 schreef Dickies het volgende:
De donkere vrouwen die ik echt knap vond zijn makkelijk op 1 hand te tellen. Heeft in principe helemaal niets te maken met de huidskleur. Het zijn waarschijnlijk de typerende kenmerken die me niet aantrekken.
En ze hebben altijd een dikke reet.
mijn collega's (hindoestaans) zei eens dat ze vond dat ''blanke mannen'' stonken, een surinaamse colega'squote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:55 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb wel eens een donkere collega (jonge vrouw) gehad die op blanke kerels viel. Maar misschien dat dit een uitzondering is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop