abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59235218
Vorige deeltje: Katten met foto's deel 53

Red_Cat:

Def1987:

PeuRac:

nein:
† The 3 Kings †
  zondag 8 juni 2008 @ 23:50:27 #2
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59235387
Leuke poezies in de OP

En oude Ziggy-tvp:

Zuurstof is overrated.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_59235816
Phoeboe: (ja as in fiebie as in friends, en nee heb ik niet zelf verzonnen, me zus

en mies:

Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_59235987
de grote versie van de foto van mies !!!

En idd, het is net een lolcat plaatje, die van die zatte katjes Alleen ben ik dan weer niet grappig genoeg om er een leuke titel bij te verzinnen

Voorkant:

Achterkant:
(:
  maandag 9 juni 2008 @ 00:19:28 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_59236009

Evil inside

(Bal)Thazar (z'n ballen zijn eraf..)

Clark (Gable)

lekker zonnen
pi_59236981
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:18 schreef nein het volgende:
de grote versie van de foto van mies !!!

En idd, het is net een lolcat plaatje, die van die zatte katjes Alleen ben ik dan weer niet grappig genoeg om er een leuke titel bij te verzinnen

Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Wat een mooierd zeg, qua kleur net een bruine labrador, ook zo mooi
† The 3 Kings †
pi_59239513
Ik plaats ook even een TVPixel, maar ik zal zeker nog foto's van haar posten uiteraard
pi_59240825
Gaat die net dicht nadat ik mn foto's post tvptje dus
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_59242431
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:35 schreef PeuRac het volgende:
Gaat die net dicht nadat ik mn foto's post tvptje dus
Ik vloekte ook even toen ik hem sloot

Mees slaapt.

Moos slaapt.

Mus moet weer in mn hand bijten terwijl ze eerst sneaky lag te slapen
† The 3 Kings †
pi_59244404
tvp voor m'n dagelijkse zwijmel en smeltmateriaal..
I will take the sun in my mouth
  maandag 9 juni 2008 @ 13:16:32 #12
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_59244807
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:19 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Evil inside

[ afbeelding ]
(Bal)Thazar (z'n ballen zijn eraf..)

[ afbeelding ]
Clark (Gable)

[ afbeelding ]
lekker zonnen
!
Wat zijn het voor katten ? ik vind ze prachtig !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 9 juni 2008 @ 19:46:40 #13
45 SiGNe
pi_59255548
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Nonneke het volgende:

[..]

!
Wat zijn het voor katten ? ik vind ze prachtig !
Die bruine is een Burmees en die witte is een Burmilla (kruising tusen een Burmees en een Chinchilla Pers, alleen de puntjes van z'n haren zijn zwart, geeft een heel mooi "husky" effect)

Enorm speelse en nieuwsgierige katten, zoeken ook echt de aandacht op(niet zo erg als een siamees overigens).
Die burmees heeft trouwens ook nog een voordeel: ze hebben geen ondervacht, ze verliezen dus ook veel minder haren.
Nadeel is dan weer dat ze 's winters beter niet naar buiten kunnen ivm. verkoudheid enzo..
  maandag 9 juni 2008 @ 20:04:13 #14
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_59256136
quote:
Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die bruine is een Burmees en die witte is een Burmilla (kruising tusen een Burmees en een Chinchilla Pers, alleen de puntjes van z'n haren zijn zwart, geeft een heel mooi "husky" effect)

Enorm speelse en nieuwsgierige katten, zoeken ook echt de aandacht op(niet zo erg als een siamees overigens).
Die burmees heeft trouwens ook nog een voordeel: ze hebben geen ondervacht, ze verliezen dus ook veel minder haren.
Nadeel is dan weer dat ze 's winters beter niet naar buiten kunnen ivm. verkoudheid enzo..
Thnx voor je uitleg ! ik vind ze echt mooi
Wel jammer dat ze 's winters niet lekker buiten kunnen spelen.
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 9 juni 2008 @ 20:10:05 #15
45 SiGNe
pi_59256393
naja, het kan wel.. maar een halve nacht buiten laten zou ik dan weer niet doen.

maandag 9 juni 2008 @ 20:54:02 #16
170092 Fha
Fuzzy!
pi_59257772
Oh lekker in de sneeuw
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_59281122
Mn moeder heeft dit 'stapelbedje' van een vriend gekregen, de katten vinden het heerlijk

Moos houdt ze nauwlettend in de gaten! Die Furby ook !
† The 3 Kings †
pi_59283075
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
Mn moeder heeft dit 'stapelbedje' van een vriend gekregen, de katten vinden het heerlijk
[ afbeelding ]

Moos houdt ze nauwlettend in de gaten! Die Furby ook !
[ afbeelding ]
Zoiets hebben wij ook maar dan met een gele donskussens onder en boven Is hier ook nog altijd een groot succes.

Leuke poezels hier weer allemaal!!
pi_59289925
De burmees van mijn ouders weigert in de winter naar buiten te gaan. Hij loopt dan enthousiast naar de deur steekt zijn neus naar buiten en gaat promt op de rem. Eruit duwen lukt zelf niet meer.

even een foto van Boy (het is wel duidelijk waar hij het liefst ligt.)

En moos lijkt erg veel op dikkie. Heb alleen geen foto waar hij zo ligt maar 9 van de 10x ligt hij zo op jawel het bed.
pi_59295475
Hugstime
(:
pi_59295605
wat lief

soms vind ik t wel zielig dat Dub alleen is, aan de andere kant, echt sociaal en knuffelig is die niet.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_59295954
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 01:23 schreef PeuRac het volgende:
wat lief

soms vind ik t wel zielig dat Dub alleen is, aan de andere kant, echt sociaal en knuffelig is die niet.
Ja he Was het zelf ook niet gewend hoor, 2 katten tegelijk, maar nu ik er 2 heb zou ik t nooit meer anders doen. Komt Dub wel buiten? Want dan zal ie daar wel 'stoei/speelmaatjes' hebben, als ie nooit buiten komt, dan zou ik een 2e kat zeker overwegen
(:
  woensdag 11 juni 2008 @ 02:37:33 #23
45 SiGNe
pi_59296114
Wij hebben ook altijd 2 katten gehad, eerst 2 broertjes (foutje van de fokker, abbesijn en een pers (beiden wedstrijdkatten) bijelkaar laten komen) en later 2 burmezen van 2 verschillende fokkers (waarvan er een helaas is overleden aan kattenaids, toen heeft de fokker via via geregeld dat we Clark kregen, die Burmilla hierboven ergens).
Toen Thazar opeens alleen was nadat Julio (Iglesias, ja die namen worden door de fokkers verzonnen) overleden was zag je aan 'm dat ie eenzaam was, in het begin heel erg zoeken naar waar Julio nou is gebleven en later toch ook nog niet echt vrolijk en speels.
Toen Clark kwam was het wel eventjes wennen, maar binnen no time lagen ze lekker bij elkaar te slapen.

Julio

Julio was maar 6 maanden geworden

Thazar en Clark vinden elkaar gelukkig ook erg handig als kussen..

Oh, en mocht dit je een idee geven om een 2e kat erbij te halen, dat hoeft echt niet perse een jong katje te zijn.
Sterker nog, als je al een wat oudere kat hebt dan is het vaak beter om er een kat van ongeveer dezelfde leeftijd bij te doen, in het asiel zijn echt heel veel lieve katten die misschien ook een maatje voor jouw kat kunnen zijn.

Niet om je te pushen om er een 2e kat bij te nemen overigens, maar meer "reclame" voor het asiel, die katten verdienen ook een lief baasje.

[ Bericht 9% gewijzigd door SiGNe op 11-06-2008 02:43:09 ]
pi_59308567
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 01:11 schreef nein het volgende:
Hugstime
[ afbeelding ]
Lieeef!!!
Ik baal zo ontzettend dat ik er geen ruimte voor heb.. als ik dit soort foto's zie ren ik het liefst meteen naar het asiel om er nog een kat bij te halen.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_59309741
Over 2 katten, als je er ook over nadenkt: Hoe RELAXED moet het zijn als je gewoon een levensgrote superzachte knuffelbeer hebt om tegen aan te liggen? Als ik een kat zou zijn zou ik t ook wel weten!
(:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')