abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 22:44:53 #1
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59233467
Wachten op een tweede streepje - deel 109

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

30 juni Happyme28 (07-2007) NOD
30 juni Mikoxx NOD
07 juli Vicky (12-2007) NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
hellennelleh (07-2007)
Koningin (01-2008)
Poppejans (06-2008)
Vlindur (01-2008)
Mammamia (07-2007)

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

Even de laatste post van het vorige topic:
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:42 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Dank je maar inderdaad zo werkt het helaas niet.... de klusdagen komen er weer aan. Hoop toch stiekem dat het deze maand gaat lukken. Laatste keer voor onze eerste afspraak bij de gyn. Heb ook de laaste maanden steeds tegen mijn (vermoedelijke) eisprong steeds steken in mijn buik. Daar word ik nogal onzeker van. Je leest van die beangstigende verhalen. Op zich zal ik blij zijn als de gyn een echo maakt, dan weet ik maar hoe het zit, positief danwel negatief.

@Again; lekker om je weer zo positief te horen!! Laten we afspreken dat ze deze ronde allebei uit dit topic vertrekken ok??

[ Bericht 11% gewijzigd door Lois op 20-06-2008 20:29:15 ]
  zondag 8 juni 2008 @ 22:48:42 #2
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59233578
Happy & Again, kom meiden! Ik hoop zo voor jullie dat jullie hier super snel weg mogen!

Again ik vind het geweldig om je weer zo positief te zien schrijven! Jullie kunnen het
pi_59234614
Ja dat spreken we af Happy! Gaat tijd worden he
Ja het voelt ineens weer goed.. Zie zoveel positieve verhalen om me heen (onder andere die van jou Frups!) dat ik weet dat wij het heus ook wel moeten kunnen!
En tot het tegendeel bewezen is blijf ik dat geloven
pi_59235112
Ik heb morgen weer een afspraak bij de dokter. Ik ben het nou spuug zat.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 9 juni 2008 @ 07:23:51 #5
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59237856
Goedemorgen allemaal. Altijd fijn om op te staan met een zonnetje, jammer alleen dat ik de hele dag binnen zit op mijn werk....

@Vlindur: veel succes bij de dokter en je niet laten afschepen hè!! Desnoods doorverwijzing naar de gyn vragen.

@Fruppel: Thanx! Ik reken nergens op maar we blijven het heel hard hopen natuurlijk.
pi_59238217
Ik baal ook dat ik op mijn werk zit met dit weer...
Fruppel, hoe gaat het nu eigenlijk met je? Hoe voel je je?

Nou hier is het nog steeds wachten, ik haat wachten....
pi_59239011
Wachten op je NOD Koningin. of wat anders?

Op het nippertje of misschien ben je al geweest: succes bij de dokter Vlindur!

Hier is vanmorgen tijdens de allervroegste afspraak die de dokter had , Implanon verwijderd en echt fluitje van een cent! Stond binnen 10 min weer buiten met 1 hechting in arm en een witte pleister.
Direct ook al een ''Zwanger worden'' pil genomen.

Ik hoef trouwens niet in een lijstje hier hoor, niet iedereen hoeft mn NODs te weten en momenteel weet ik die zelf ook niet eens.
Doordat ik zelf helemaal niet ongesteld werd tijdens Implanon kan het nu ook misschien wel zo zijn dat ik al middenin een cyclus zit zei de dokter.
Nog steeds beetje onwerkelijk en echt supergaaf vind ik het dat ik hier nu echt meepost!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 9 juni 2008 @ 09:52:40 #8
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_59239738
Spannend he poppejans! (Was die implanon fijn?, ik wil na de volgende niet weer de pil slikken, ben niet nauwkeurig genoeg ermee)
Hier aankomende vrijdag mijn nod-dag. Ben toch wel benieuwd. Ik verwacht er niet teveel van. Als het lukt kukt dan is het een precies 1 schot in de roos zaak geweest. En anders gaan we volgende maand voor echie beginnen. Nu hebben we nog een beetje rustig aan gedaan.
pi_59239909
Oeh Poppejans, voor het ecchie! Ik dacht het al toen ik je ondertitel zag. Spannend!
Hardloper.
IG @webkim
pi_59240323
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:52 schreef ik80 het volgende:
Spannend he poppejans! (Was die implanon fijn?, ik wil na de volgende niet weer de pil slikken, ben niet nauwkeurig genoeg ermee)
Hier aankomende vrijdag mijn nod-dag. Ben toch wel benieuwd. Ik verwacht er niet teveel van. Als het lukt kukt dan is het een precies 1 schot in de roos zaak geweest. En anders gaan we volgende maand voor echie beginnen. Nu hebben we nog een beetje rustig aan gedaan.
ik80 Spannend, leuk!!
Ik was echt HEEL blij met de Implanon:blijft 3 jaar werken, minder hormonen dan de pil, als hij geplaatst is kan je echt NIET zwanger worden,ikzelf had als bijwerking dat ik helemaal niet meer ongesteld was dit is bij meerderen het geval of heel licht maandelijkes bloedverlies.
Maar ieder lichaam reageert er anders op hoor, sommige vrouwen hebben er non-stop bloedverlies door.

Dankje Webkim
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 9 juni 2008 @ 10:30:55 #11
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59240682
Again ik ben blij te lezen dat mijn succes verhaal je weer hoop heeft gegeven! Het gaat jullie ook zeker weten lukken! Ik duim non stop voor je door!

Vlindur, laat je je verwijzen naar de gyn door je huisarts? Ik denk dat die je nu misschien meer kan vertellen dan dat je huisarts doet.

Ik80 wat spannend!! Het zou wel super zijn als het in een keer raak is!

Poppejans, heel veel succes met het voor het eggie gaan!
Ik heb ook implanon gehad en was er redelijk tevreden over, kon niet echt een pijl trekken op mijn cyclus...zo bleef het tijden weg en zo was ik 2x in de maand ongesteld!
Ben blij dat ik daar vanaf ben nu

Queenie wat lief dat je naar me vraagt, ik voel me erg goed eigenlijk op van het weekend na, toen heb ik 2 dagen plat gelegen met verschrikkelijke hoofdpijn .
Maar verder heb ik niets te klagen, ben niet beroerd en ook niet vreselijk moe.
Ik heb wat krampjes in mijn buik die ik wel erg spannend vind, wat zouden ze betekeken...iets goed, of iets slechts?
We gaan van het goede uit iedergeval!
pi_59241011
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Poppejans het volgende:
Wachten op je NOD Koningin. of wat anders?

Dat duurt me altijd te lang....

Fruppel, wat fijn dat je verder geen 'klachten' hebt.
pi_59243153
Nou dames, ik ben geweest.

Heb doorverwijzing gekregen en zonet gebeld. Maar ze zijn uiteraard al gesloten voor afspraken
Je kan alleen bellen van half 9 tot half 12. Stom gedoe.

Morgen weer bellen. Hoop dat ik snel terecht kan!

Poppejans, daarom waren er ook eerst 2 lijstjes. 1 met NOD en 1 zonder. Maar het is een rommeltje geworden en de MODjes willen het niet ordenen.
Happy, wil jij het anders doen?

Frup, ben zo blij voor je!
  maandag 9 juni 2008 @ 12:26:12 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59243554
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:08 schreef Vlindur het volgende:

Poppejans, daarom waren er ook eerst 2 lijstjes. 1 met NOD en 1 zonder. Maar het is een rommeltje geworden en de MODjes willen het niet ordenen.
Happy, wil jij het anders doen?
Ga je lekker??? Vorige keer kwam er ook al zo'n lekker commando uitgeblaft...

Ik ben mss achterlijk hoor, en Lois dan samen met mij, maar wij zien toch echt allebei het volgende in de OP staan:
quote:
26 mei Mammamia (07-2007) NOD
31 mei Huuphuup NOD
13 juni Ik80 NOD
30 juni Happyme28 (07-2007) NOD
30 juni Mikoxx NOD
07 juli Vicky (12-2007) NOD

Again (05-2007)
Koningin (01-2008)
Vlindur (01-2008)
Dee-Dee (01-2008) NOD
Beessie-Jen (12-2007) NOD
hellennelleh (07-2007) NOD
Wat moet daar dan nog meer aan geordend worden dan dit?
Nogmaals, mss ben ik achterlijk, maar dan graag een jip en janneke uitleg erbij!
Ik zal iig de NOD bij de laatste 3 weghalen, dan is het mss voor jou iig nog wat duidelijker, maar dan nog zie ik het grote drama niet.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:54:08 #15
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59244234
@Vlindur; inderdaad hopen dat je snel terecht kan.

Ik had bij het openen ook gekeken naar de lijstjes maar veel duidelijker kan het niet volgens mij hoor.

@Poppejan: misschien leuk om in het 'zonder NOD' lijstje te staan, dan weet iedereen dat je ook mee wacht met de rest en hoe lang al
pi_59244275
Ik begreep die vraag in dit vorige deel dus ook al niet, aan jou alleen ligt het niet BE
er staan toch 2 duidelijke lijstjes; bovenste van mensen die hun NOD hebben staan en de onderste met alleen de datum sinds je bent begonnen, er hoeft toch niks duidelijker?

Ik mag inderdaad wel in het onderste lijstje, al weet ik dus niet of ik al deze maand voor het eerst weer ongesteld word, maar iemand mag er wel 06-2008 van maken
  maandag 9 juni 2008 @ 13:10:35 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59244648
Je staat erbij hoor! En ik hoop dat je snel een NOD hebt!
En het lijstje is alfabetisch nu, mss is dat het?
pi_59244692
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat erbij hoor! En ik hoop dat je snel een NOD hebt!
En het lijstje is alfabetisch nu, mss is dat het?
Dankje v het toevoegen!
Hahaha gek mens, ben je ook nog serieus aan veranderen gegaan
  maandag 9 juni 2008 @ 13:16:19 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59244797
Even serieus dan nog Vlindur, Lois PMde mij met 'zie jij wat er nog gedaan moet worden?' en mijn antwoord was 'Nee, ik dacht dat je het al gedaan had'. Dus we zagen het echt niet. Het is niet om lullig te doen. Mss hadden we dat hier even moeten melden, maar we hadden niet door dat het nog een probleem was.
pi_59244928
Mijn excuses BE, Het is idd wel goed nu. Ik keek verkeerd. Sorry.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:24:34 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59245026
Pfew, lag het toch niet aan ons.
pi_59245117
Nee, Sorry, het vorige topic was ook al goed zie ik. Schaam me dood. Spijt me.. Sorry!
pi_59247247
Moet trouwens nog ff melden dat het onmogelijke toch kan gebeuren:

Mijn dokter zat heel zielig met zn been omhoog en met krukken in de hoek. Ik moest zelf de volgende 'patient' roepen!

Dat is toch gewoon volstrekt onmogelijk dat je dokter iets mankeert? Het zijn doktoren! Die gaan niet stuk!
  maandag 9 juni 2008 @ 17:04:25 #24
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59251280
@ Vlindur; hoop dat je snel terecht kan, langer wachten is natuurlijk niet de bedoeling.Succes!

@ Poppejans: welkom hoor, succes!!!

Hier gaat alles oke, zit nu in ronde 2 dus ben heel benieuwd. Ik weet dat het even kan duren, maar toch hoop je zo dat t snel mag gaan..... Spannend hoor! Ik merk wel dat ik er veeeeeel minder mee bezig ben de laatste 2 weken, pas als de NOD weer is wordt t weer spannend denk ik. En dat duurt nog ff.
Hoe is het met huuphuup? Al meer nieuws? En vaamrile? Gaat alles oke??
  dinsdag 10 juni 2008 @ 08:29:07 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59269149
Angel-Eyez, hoe is het bij jou? Nog steeds niet ongesteld? Succes bij de huisarts dan strakjes! Ik hoop dat je nu dan 2 hele duidelijke strepen hebt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')