quote:Op zondag 8 juni 2008 22:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dank jemaar inderdaad zo werkt het helaas niet.... de klusdagen komen er weer aan. Hoop toch stiekem dat het deze maand gaat lukken. Laatste keer voor onze eerste afspraak bij de gyn. Heb ook de laaste maanden steeds tegen mijn (vermoedelijke) eisprong steeds steken in mijn buik. Daar word ik nogal onzeker van. Je leest van die beangstigende verhalen. Op zich zal ik blij zijn als de gyn een echo maakt, dan weet ik maar hoe het zit, positief danwel negatief.
@Again; lekker om je weer zo positief te horen!! Laten we afspreken dat ze deze ronde allebei uit dit topic vertrekken ok??
ik80quote:Op maandag 9 juni 2008 09:52 schreef ik80 het volgende:
Spannend he poppejans! (Was die implanon fijn?, ik wil na de volgende niet weer de pil slikken, ben niet nauwkeurig genoeg ermee)
Hier aankomende vrijdag mijn nod-dag. Ben toch wel benieuwd. Ik verwacht er niet teveel van. Als het lukt kukt dan is het een precies 1 schot in de roos zaak geweest. En anders gaan we volgende maand voor echie beginnen. Nu hebben we nog een beetje rustig aan gedaan.
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Poppejans het volgende:
Wachten op je NOD Koningin. of wat anders?
Ga je lekker??? Vorige keer kwam er ook al zo'n lekker commando uitgeblaft...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:08 schreef Vlindur het volgende:
Poppejans, daarom waren er ook eerst 2 lijstjes. 1 met NOD en 1 zonder. Maar het is een rommeltje geworden en de MODjes willen het niet ordenen.
Happy, wil jij het anders doen?
Wat moet daar dan nog meer aan geordend worden dan dit?quote:26 mei Mammamia (07-2007) NOD
31 mei Huuphuup NOD
13 juni Ik80 NOD
30 juni Happyme28 (07-2007) NOD
30 juni Mikoxx NOD
07 juli Vicky (12-2007) NOD
Again (05-2007)
Koningin (01-2008)
Vlindur (01-2008)
Dee-Dee (01-2008) NOD
Beessie-Jen (12-2007) NOD
hellennelleh (07-2007) NOD
Dankje v het toevoegen!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat erbij hoor!En ik hoop dat je snel een NOD hebt!
En het lijstje is alfabetisch nu, mss is dat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |