Maar is het dan wel alleen maar een ontsteking? En niet ook spruw?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben woensdagavond begonnen met de AB, dan zou het nu toch ondertussen al wel eens een beetje over moeten zijn of wil ik dan te snel gaan? Ik heb nog steeds behoorlijk hoofdpijn en ben enorm moe, daarbij de steken die vlijmscherp zijn. Ik ben er ondertussen iederen minuut van de dag mee bezig..droom er zelfs over hoe ik de huisarts over z`n bureau heen trek als hij me zegt dat ik moet stoppen.
Als je auto `s morgens niet start ga je toch ook niet de rest van je leven fietsen?
Er was volgens de huisarts geen spruw omdat het met die kuur fluconazol over had moeten gaan. Ik denk dat ik gewoon een superresistente vorm te pakken heb want ik heb nu ook alweer voor de 4e keer zwemmerseczeem in een half jaar tijdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Maar is het dan wel alleen maar een ontsteking? En niet ook spruw?
Precies, en dįt verdient een pluim(okay dan..)pjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zou het mezelf iig nooit vergeven als ik er voor mijn gevoel niet įlles aan had gedaan om het te doen slagen.
WAT een klinklare onzin inderdaad...wat nou gepureerd....de mijne wil geen gepureerde zooi, sterker nog, als het slappe hap is EN een prutje vertikt ze het om te eten. Het liefst eet ze nog zelf....14 maanden oud al en eet nu zelf van een vorkje....al is eten met de handen toch leuker, want dan kan het eten uit elkaar getrokken worden en in kleine stukjes naar binnen gewerkt worden....het is wel een kliederboel, maar oh wat is het genieten voor zo'n kleine.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Pff, ik ben nog met IEDEREEN in mijn omgeving in strijd over bijvoeden. Over 2 maanden is het dan zover en ik zit me er echt een soort op te verheugen! Ik moet sowieso alles in overleg met de dietist doen, maar misschien kan ze in frankrijk al wat fruit krijgen. Maar pap,mam en oma die vinden dat kindjes alles gepureerd moeten krijgen. Babies kunnen geen stukjes eten... Jeetje zeg, dat wordt echt een strijd straks. Ik hoop gewoon dat Jen stukjes fruit straks veel lekkerder vind dat zo'n potje prut.
ijs, dus italiaans ijs, ben ik nog een beetje voorzichtig mee, want dat bestaat voor een groot gedeelte uit rauwe eieren, maar waterijs is op zich prima.quote:Zaterdag heeft Jen trouwens een likje ijs gekregen van me. Ze vond het maar koud, maar toch ook niet vies... Ze wist het nog niet helemaal
werken en bv...het bv geven is 1 vd mooiste en handigste dingen die er zijn van het hele kinderen hebben. Sterker nog...je zou denken in het grootste moslimland ter wereld (indonesie) zijn ze er helemaal preutsd mee, maar nee hoor....ik heb nog nooit zo'n toewijding aan kinderen gezien, in winkels, in winkelcentra, in speelparken etc....je hebt complete en aparte ruimtes voor verschonen en BV geven, wel volop gesponsord door zwitsal et al, maar het is er wel....en over BV geven in 't openbaar...nou die tieten gingen er zo uit en hop dat kind eraan, zo op de bank tussen de schoenenrekken op de schoenenafdeling en niemand kijkt er van op of aan. Mijn vrouw die was eerst een beetje ongemakkelijk erover, maar toen ze dat zag bij anderen, deed ze gewoon mee. En kreeg zelfs complimentjes van de mensen aldaar....een blanke die ook gewoon BV geeft.quote:.
Ik krijg trouwens vaak te horen dat het zo knap is dat ik nog borstvoeding geef. Werken en borstvoeding vinden veel mensen toch een rare combi. Kolven is zo'n gedoe...
Kolven gaat hier ook niet zo lekker meer, gelukkig hoeft het ook niet zo vaak!!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef Jelief het volgende:
Kolven kun je idd verleren, toen ik na maanden weer eens ging kolven kwam er net 10 ml uit ofzo. Niet lang daarna heb ik de kolf terug gegeven aan mijn zus. Ik heb hem niet meer nodig gehad, ik kan nu makkelijk zo'n 36 uur zonder dat Emma drinkt.
quote:En Vamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |