abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2008 @ 11:02:11 #121
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59384003
when does the hurting stop?
Saartje
pi_59386232
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 11:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
when does the hurting stop?
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 14 juni 2008 @ 15:01:26 #123
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59387894
Och Maneki! Ik heb echt met je te doen
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:46:52 #124
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59392737
Maneki, het zit je zo tegen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 14 juni 2008 @ 20:19:09 #125
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59393297
Och Maneki toch. Ik vind het zo knap dat je doorzet en ik heb het zo met je te doen dat het nog steeds niet makkelijk gaat. Ik hoop echt dat je nou snel medicijnen hebt die wel helpen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:59:17 #126
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59395716
Ik ben woensdagavond begonnen met de AB, dan zou het nu toch ondertussen al wel eens een beetje over moeten zijn of wil ik dan te snel gaan? Ik heb nog steeds behoorlijk hoofdpijn en ben enorm moe, daarbij de steken die vlijmscherp zijn. Ik ben er ondertussen iederen minuut van de dag mee bezig..droom er zelfs over hoe ik de huisarts over z`n bureau heen trek als hij me zegt dat ik moet stoppen.
Als je auto `s morgens niet start ga je toch ook niet de rest van je leven fietsen?
Saartje
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:00:56 #127
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59395749
Maneki, bij mij was de echte ontsteking pas na de AB weg.. Tijdens de AB-kuur bleef de schijf behoorlijk groot, pas 3 dagen na de kuur werd ie kleiner..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:03:30 #128
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_59395792
Wat een doorzettingsvermogen heb jij Maneki! Echt super! Dikke pluim voor jou Ik hoop echt dat het snel beter gaat en je eindelijk kunt gaan genieten van het borstvoeden.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:04:04 #129
94046 PM-girl
pi_59395802
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben woensdagavond begonnen met de AB, dan zou het nu toch ondertussen al wel eens een beetje over moeten zijn of wil ik dan te snel gaan? Ik heb nog steeds behoorlijk hoofdpijn en ben enorm moe, daarbij de steken die vlijmscherp zijn. Ik ben er ondertussen iederen minuut van de dag mee bezig..droom er zelfs over hoe ik de huisarts over z`n bureau heen trek als hij me zegt dat ik moet stoppen.
Als je auto `s morgens niet start ga je toch ook niet de rest van je leven fietsen?
Maar is het dan wel alleen maar een ontsteking? En niet ook spruw?
*
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:05:56 #130
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59395835
Ja nou ja, ik heb me in m`n hoofd gehaald dat ik er van moet genieten, dus ik ga net zo lang door tot dat eindelijk lukt Ik zou het mezelf iig nooit vergeven als ik er voor mijn gevoel niet įlles aan had gedaan om het te doen slagen. en op zich loopt de voeding als een tiet (huhuh) en doet Saartje het er geweldig op
Dus ik vind het heel lief, maar voor mijn gevoel verdien ik geen pluim, al vind ik het wel fijn dat ik hier ff mn hart kan luchten
Saartje
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:08:36 #131
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59395898
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Maar is het dan wel alleen maar een ontsteking? En niet ook spruw?
Er was volgens de huisarts geen spruw omdat het met die kuur fluconazol over had moeten gaan. Ik denk dat ik gewoon een superresistente vorm te pakken heb want ik heb nu ook alweer voor de 4e keer zwemmerseczeem in een half jaar tijd Maar goed, nu kreeg ik er dus een ontsteking op en moest wel AB. Alleen zouden volgens de HA įlle klachten moeten verdwijnen na de kuur, en ik geloof daar nog steeds niet in.
Ondertussen staat m`n melk nog steeds op kweek, ik hoop echt dat daar iets duidelijks uitkomt.
Saartje
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:14:25 #132
94046 PM-girl
pi_59396066
Ik hoop met je mee.

Jouw verhaal en symptomen zijn echt flinker dat de mijne, maar het traject lijkt hetzelfde: nietbehandelde spruw die telkens opnieuw zorgt voor ontstekingen.

Sterkte
*
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:43:06 #133
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_59396770
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zou het mezelf iig nooit vergeven als ik er voor mijn gevoel niet įlles aan had gedaan om het te doen slagen.
Precies, en dįt verdient een pluim(okay dan..)pje

Ik weet wel wat spruw is, maar hoe ontstaat het eigenlijk? Waar komt het vandaan?
Ik voed zelf inmiddels al voor de tweede keer en heb *afkloppen* nog nooit last gehad van spruw of een ontsteking.
pi_59398572
Maneki, hopelijk komt er binnenkort eindelijk een eind aan alle ellende...

Jeetje wat gaat kolven !@%!@%!@ als je dat al ruim een maand ofzo niet meer gedaan hebt.
Dat kun je dus blijkbaar echt wel verleren.
Pepijn is een nachtje uit logeren dus helaas moet het ff... Morgen nog 1 of 2x en dan voorlopig weer ff niet..
pi_59401616
Maneki..
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 16 juni 2008 @ 09:10:57 #136
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59424376
Pff, ik ben nog met IEDEREEN in mijn omgeving in strijd over bijvoeden. Over 2 maanden is het dan zover en ik zit me er echt een soort op te verheugen! Ik moet sowieso alles in overleg met de dietist doen, maar misschien kan ze in frankrijk al wat fruit krijgen. Maar pap,mam en oma die vinden dat kindjes alles gepureerd moeten krijgen. Babies kunnen geen stukjes eten... Jeetje zeg, dat wordt echt een strijd straks. Ik hoop gewoon dat Jen stukjes fruit straks veel lekkerder vind dat zo'n potje prut.

Zaterdag heeft Jen trouwens een likje ijs gekregen van me. Ze vond het maar koud, maar toch ook niet vies... Ze wist het nog niet helemaal.

Ik krijg trouwens vaak te horen dat het zo knap is dat ik nog borstvoeding geef. Werken en borstvoeding vinden veel mensen toch een rare combi. Kolven is zo'n gedoe...
pi_59424877
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Pff, ik ben nog met IEDEREEN in mijn omgeving in strijd over bijvoeden. Over 2 maanden is het dan zover en ik zit me er echt een soort op te verheugen! Ik moet sowieso alles in overleg met de dietist doen, maar misschien kan ze in frankrijk al wat fruit krijgen. Maar pap,mam en oma die vinden dat kindjes alles gepureerd moeten krijgen. Babies kunnen geen stukjes eten... Jeetje zeg, dat wordt echt een strijd straks. Ik hoop gewoon dat Jen stukjes fruit straks veel lekkerder vind dat zo'n potje prut.
WAT een klinklare onzin inderdaad...wat nou gepureerd....de mijne wil geen gepureerde zooi, sterker nog, als het slappe hap is EN een prutje vertikt ze het om te eten. Het liefst eet ze nog zelf....14 maanden oud al en eet nu zelf van een vorkje....al is eten met de handen toch leuker, want dan kan het eten uit elkaar getrokken worden en in kleine stukjes naar binnen gewerkt worden....het is wel een kliederboel, maar oh wat is het genieten voor zo'n kleine.
quote:
Zaterdag heeft Jen trouwens een likje ijs gekregen van me. Ze vond het maar koud, maar toch ook niet vies... Ze wist het nog niet helemaal
ijs, dus italiaans ijs, ben ik nog een beetje voorzichtig mee, want dat bestaat voor een groot gedeelte uit rauwe eieren, maar waterijs is op zich prima.
quote:
.

Ik krijg trouwens vaak te horen dat het zo knap is dat ik nog borstvoeding geef. Werken en borstvoeding vinden veel mensen toch een rare combi. Kolven is zo'n gedoe...
werken en bv...het bv geven is 1 vd mooiste en handigste dingen die er zijn van het hele kinderen hebben. Sterker nog...je zou denken in het grootste moslimland ter wereld (indonesie) zijn ze er helemaal preutsd mee, maar nee hoor....ik heb nog nooit zo'n toewijding aan kinderen gezien, in winkels, in winkelcentra, in speelparken etc....je hebt complete en aparte ruimtes voor verschonen en BV geven, wel volop gesponsord door zwitsal et al, maar het is er wel....en over BV geven in 't openbaar...nou die tieten gingen er zo uit en hop dat kind eraan, zo op de bank tussen de schoenenrekken op de schoenenafdeling en niemand kijkt er van op of aan. Mijn vrouw die was eerst een beetje ongemakkelijk erover, maar toen ze dat zag bij anderen, deed ze gewoon mee. En kreeg zelfs complimentjes van de mensen aldaar....een blanke die ook gewoon BV geeft.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_59425184
Tico, waarom zou je in hemelsnaam strijd voeren met je omgeving? Het is toch jullie kind, jullie bepalen toch? Wat heeft de rest van de wereld daar nou mee te maken?
Variety is the spice of life
  maandag 16 juni 2008 @ 11:22:20 #139
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59426936
hassan, Jen heeft een melk en ei allergie... Dus zoiets als softijs kan ze mooi naar fluiten... Het was een waterijsje... lekker zo'n ijsje met veel fruit (staat op de verpakking, en als je ingredienten dan leest, suiker), maar het was echt niet meer dan een likje....

Nebelung, ja het is ook zo. Mijn man is het gelukkig wel met me eens dat gepureerde zooi niet hoeft. Wij gaan gewoon vanaf het begin al stukjes geven, en dan eet ze maar niet meteen een heel bord leeg. Ze krijgt ook nog borstvoeding en het is de reinste onzin dat borstvoeding opeens niet meer genoeg is na 6 maanden.
pi_59427460
Gewoon lekekr doen waar jullie je fijn bij voelen Ticootje... Heeft de rest niets mee te maken!!

Mijn bijna 2 jarig monster vond het tot nu toe allemaal prima dat de kleinste lekker bij mama dronk, maar nu heeft ie zoiets van hee,,, da kan ik ook wel weer eens proberen! En nou probeert ie dus ook gewoon of ie niet op mn arm kan sabbelen!
pi_59428186
Wat de anderen ook al zeggen Ticootje. lekker doen wat jij/jullie willen.
Hier lees ik een beetje op internet enz maar zelf bepaal ik hoe Maarten z'n hapjes krijgt.
ik doe fruit met de staafmixer en er zitten ook stukjes in. Ik pureer het niet als een papje maar gewoon wat grof en ik laat het ook steeds groffer. Maarten smaakt het allemaal erg goed.
Ook bv z'n sperzieboontjes zitten ook stukjes in en het gaat super

Lekker gaan testen wat Jennifer prettig vind en het komt helemaal goed!
Ben zo blij dat ik niet van die betweterige zeikerds om mij heen heb! (sorry hoor )
  maandag 16 juni 2008 @ 22:21:02 #142
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59445532
"Betweterige zeikerds", om even Ardenlyn te citeren die vinden dat baby's alleen vloeibaar (gemaakt) eten moeten krijgen i.p.v. stukjes hebben we hier ook gehad Nu gelukkig steeds minder, hoewel mijn moeder nog af en toe aan komt zetten met potjes Olvarit "Hij was zo moe vandaag, geef hem dit vanavond maar, dan hoeft hij minder moeite te doen om te eten"
Gewoon doen wat je zelf wil en je vooral niks laten opdringen, Ticootje. Hoe goed bedoeld het ook is, jij bent de mama dus jij bepaalt hoe het gaat.

P_iglet, kolven kun je dus verleren?
Ik zat er net aan te denken mijn kolf weer eens tevoorschijn te toveren. Schijnbaar heeft kleintje ergens gehoord of gelezen dat drinken bij mama niet meer tof is als je 1 jaar oud bent, mijn borsten werden zwaar genegeerd We aten vrij laat, en normaal gesproken gaan we na het eten op ons bed liggen knuffelen en vrij wild spelen, waarna hij altijd lekker lang bij me gaat drinken. Vanavond moest hij er niks van hebben, en toen hij na het verschonen op het aankleedkussen lag en ik het weer probeerde (normaal een grote hit) draaide hij zijn hoofd zo ver mogelijk bij me vandaan...
Nou moe, ik voel me echt
Hij heeft sinds vanochtend niet meer bij me gedronken en ik mis het nu al! Fase? Gewoon (over)vermoeidheid? Of is dit dan toch echt het einde van de bv?
Zit ik gewoon alweer te janken, ik hou geen tranen meer over op deze manier
.... met gevoel voor drama....
pi_59445698
Nou ik zou gewoon kolven hoor Kersjes...
Het ging wel hier, maar veeel lastiger... duurde minuut of 25 voordat ik klaar was en toen had ik de boel voor mijn gevoel nog niet fatsoenlijk leeg. Terwijl ik voorheen binnen 10 minuten helemaal klaar was met kolven.

Lastig dat Devin ineens niet meer wilde drinken. Wie weet word hij straks wel wakker om te drinken.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:28:06 #144
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59445805
Ik hoop het P_iglet!
Er komt al een paar minuten gestommel uit zijn kamertje.... hopelijk komt hij zo.
Mijn borsten en ik zitten er al klaar voor in ieder geval
pi_59445884
En half slapend nu aanleggen?

Lastig als jou verzoek ineens niet meer werkt. Hier hadden we dat zaterdag... ik had 's morgens rond 10 uur in de trein kort gevoed. 's avonds zou Pepijn uit logeren gaan, maar voordat ik weg ging wou hij dus echt niet drinken. Alles was interessanter. Uiteindelijk pas tegen middernacht gekolfd toen.

Suc6
  maandag 16 juni 2008 @ 22:53:29 #146
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59446772
Kolven kun je idd verleren, toen ik na maanden weer eens ging kolven kwam er net 10 ml uit ofzo. Niet lang daarna heb ik de kolf terug gegeven aan mijn zus. Ik heb hem niet meer nodig gehad, ik kan nu makkelijk zo'n 36 uur zonder dat Emma drinkt.

En Vamp
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:54:48 #147
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59446837
Hij snurkt zo lief, ik laat hem nog even slapen. Hij komt meestal sowieso rond 23:30 uur, ik wacht het nog even af. De kolf is inmiddels al gesteriliseerd.
  maandag 16 juni 2008 @ 22:56:42 #148
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59446911
Jelief, gebeurt het vaak dat Emma zoveel uur achter elkaar niet bij je drinkt? Hoe lang laat ze er meestal tussen eigenlijk? En is het veranderd sinds je zwanger bent?

Wat een vragen allemaal
pi_59449140
Het kind van een vriendin van me kreeg met 2,5 jaar (!!!) nog gepureerd eten omdat ze bang was dat hij ergens in zou stikken...

Dames... ik zit met een vraagje. Bink huilt ontzettend veel en ik zou hem erg graag een speentje geven. Nou heb ik met Randy speen-tepelverwarring mogen ervaren toen ik hem met 6 weken een speen gaf en dat wil ik niet meer meemaken als het ff kan! Na 3 maanden had hij er geen last meer van en Tinka heb ik dus niet eerder gegeven. Maar Bink huilt echt buitensporig veel en heeft ook veel zuigbehoefte.
Wanneer gaven jullie je kindje een speentje en ging dat goed?
pi_59451455
quote:
Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef Jelief het volgende:
Kolven kun je idd verleren, toen ik na maanden weer eens ging kolven kwam er net 10 ml uit ofzo. Niet lang daarna heb ik de kolf terug gegeven aan mijn zus. Ik heb hem niet meer nodig gehad, ik kan nu makkelijk zo'n 36 uur zonder dat Emma drinkt.
Kolven gaat hier ook niet zo lekker meer, gelukkig hoeft het ook niet zo vaak!!
quote:
En Vamp
Gister was de kleinste aan de borst in slaap gevallen.... "meneer" probeert 'm eerst wakker te kietelen, lukt niet...
Mooi dacht ie, dan kan ik er bovenop gaan liggen en 'm wegduwen en dan drink ik wel even verder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')