Ik denk dat het nog een beetje te vroeg is voor vier keer per dag kolven, Silmarwen. Je kan er van uit gaan dat een kolf minder stimuleert en minder produceert dan een baby. De eerste maanden drinkt een baby nog minstens om de drie uur uit de borst, om dat te evenaren zal je dus eerder net zo veel moeten kolven dan minder. Dat gaat wel beter worden hoor, maar het heeft wat tijd nodig.
Petje af hoor, ik vind het heel knap als vrouwen fulltime kolven! leuk ook om te zien hoe ze als een echte borstbay clustert en hoe jullie daar in mee gaan. Dan ben je er maar het snelst van af (maar vermoeiend is het wel!)
Mibos, was jij nou degene die ook in het GHZ (gouda) was/gaat bevallen? Zo ja, dan kan ik je van harte aanraden om flink je huiswerk te doen want heel veel kaas hebben ze daar niet gegeten van BV en ik heb het meerdere keren meegemaakt dat moeders met een BV wens na een keizersnede (maar ook zelfs zonder keizersnede) bij me in de kraam kwamen met de mededeling dat men in het ziekenhuis had gezegd dat een flesje beter, makkelijker en noodzakelijk was. Soms zelfs zonder medeweten van de ouders om
En de folder van VBN is