quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:04 schreef Gamer_V het volgende:
Aides.
AIDS Audio Help /eɪdz/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[eydz] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun Pathology.
a disease of the immune system characterized by increased susceptibility to opportunistic infections, as pneumocystis carinii pneumonia and candidiasis, to certain cancers, as Kaposi's sarcoma, and to neurological disorders: caused by a retrovirus and transmitted chiefly through blood or blood products that enter the body's bloodstream, esp. by sexual contact or contaminated hypodermic needles.
aide Audio Help (ād) Pronunciation Key
n.
1. An aide-de-camp.
2. An assistant; a helper: a nurse's aide. See Synonyms at assistant.
En als het werkwoord 'to aid' slaat het nergens op in deze zin.
Goh, zouden [driving aids] een: [ [thing] that [aids] or [furnishes assistance] to [driving] ] kunnen zijn?quote:aid
–noun 4. help or support; assistance.
5. a person or thing that aids or furnishes assistance; helper; auxiliary.
Oftewel, Ik zit goed, DealExtreme.com zit goed, jij bent een knulletje!quote:Kitchen Aids
These products are intended to help make life in the kitchen a little easier for you if you are blind or visually impaired. Browse our selection if you might like extra-long oven mitts, splash screens, talking microwaves, accessible timers, or any other accessible kitchen gadget.
Ik heb nog wat cyaancali (nartriumcianide) staan. Bellangstelling?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:44 schreef Gamer_V het volgende:
Inderdaad. Afgrijselijk. Keihard gepawneerd door een ventje. Op het internet nog wel. Zelfmoord is misschien mijn enige uitweg.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4829 ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
Neh, misschien is dit meer wat: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4341
Ah, volgens mij is Chinees Nieuw Jaar al een tijdje afgelopenquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:01 schreef Deezertje het volgende:
Chinees nieuwjaar is net afgelopen!
http://www.myus.com/quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ey mensen.
Een klasgenoot van mij wil ook wel zooi uit Amerika halen, maar bij de bedrijven waar hij zijn spullen vandaan haalf heeft hij eerst een postbus in Amerika nodig. ik kan me herrineren dat ik ooit eens heb gezien dat je voor niet zo veel een postbus in Amerika kan kopen. Wie weet waar je dit kan doen? Alvast bedankt.
1 2 3 4 | 6/7/2008 Expedited Order Received - in stock 6/7/2008 Expedited Order Received - in stock 6/6/2008 Waiting for Supplier |
Zit DealExtreme in Amerika..?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ey mensen.
Een klasgenoot van mij wil ook wel zooi uit Amerika halen, maar bij de bedrijven waar hij zijn spullen vandaan haalf heeft hij eerst een postbus in Amerika nodig. ik kan me herrineren dat ik ooit eens heb gezien dat je voor niet zo veel een postbus in Amerika kan kopen. Wie weet waar je dit kan doen? Alvast bedankt.
Dat kan niet handmatig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:31 schreef crownofthorns het volgende:
ik kan niet vinden waar ik mijn email adres kan wijzigen op die site, iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |