Gaat niet altijd opquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als het verzenden duurder is dan 30% van het product hoeft het toch niet ofzo? Dus in jouw geval, als het verzenden meer dan 12 euro is, hoeft het niet?
Ja dat is volgens mij ook zo. Ik heb ze ff gemaild.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als het verzenden duurder is dan 30% van het product hoeft het toch niet ofzo? Dus in jouw geval, als het verzenden meer dan 12 euro is, hoeft het niet?
Wil je dat dan even aantonen met bewijs oid? Dit zijn namelijk toestellen waar heel china gewoon mee belt, die zie je daar meer dan Nokia's.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:52 schreef Stinosss het volgende:
Dat wil je nieteen tel van DX. Je hoeft er maar naar te kijken en de behuizing valt eraf
.
Ik probeerde behulpzaam te zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een Chinese kindslaaf om m'n tuin te onderhouden, maar ja, die bieden ze niet aan bij DX. XD
[..]
You wouldn't know sarcasm if it bit you in the ass..?
Ik denk het niet, volgens velen op DX in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:44 schreef Zenon het volgende:
Zit daar een IR-filter op,
Niet?quote:en hoe bescherm jij je ogen?
mijn ouders verbieden hetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk het niet, volgens velen op DX in ieder geval niet.
[..]
Niet?Gewoon niet direkt in de straal kijken en zorgen dat het niet in je ogen schijnt dmv spiegels of reflectie ofzo.
Hij is wel ongelovelijk vet zeg, vannacht om een uurtje of 2 uitgeprobeerd, echt
Recht omhoog is ook gruwelijk, zo'n groene straal die zo ver gaat als je kan zien
ff opgezocht, en bij0 lasers met >15mw moet je wel zo'n bril dinges dragenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk het niet, volgens velen op DX in ieder geval niet.
[..]
Niet?Gewoon niet direkt in de straal kijken en zorgen dat het niet in je ogen schijnt dmv spiegels of reflectie ofzo.
Hij is wel ongelovelijk vet zeg, vannacht om een uurtje of 2 uitgeprobeerd, echt
Recht omhoog is ook gruwelijk, zo'n groene straal die zo ver gaat als je kan zien
Joh je gaat er niet dood van.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:40 schreef Zenon het volgende:
[..]
ff opgezocht, en bij0 lasers met >15mw moet je wel zo'n bril dinges dragen
Voor dat geld! Kan jou het schelen inderdaad, ziet er nog redelijk goed uit ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef Klonk het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4712
voor 6 euro en een beetje, ideaal voor op vakantie, als ie kapot gaat, helaas nieuw horloge
*wacht op de fotoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:15 schreef Sebasser het volgende:
Sommige deuren hebben glas boven hun deurposten; slaapkamerdeuren in sommige huizen, schijn daar je ->30mW groene laser eens tegenaan, damn wat een effecten, zal vannacht ff een foto maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |