.
 .

Figoquote:

Engels commentaar welteverstaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig hebben ze bij Sport1 wel fatsoenlijke commentatoren ipv dat NOS-gepeupel.

Morgen hopelijk Martin Tyler en Andy Grayquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Engels commentaar welteverstaan.
Richard van Iterson vind ik dramatisch, net als de rest. Nou ja op Vincent Schildkamp na dan. Daar luister ik wel graag naar.

Sierdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig hebben ze bij Sport1 wel fatsoenlijke commentatoren ipv dat NOS-gepeupel.

Dan toch liever de NOS-ploeg.
 Dan toch liever de NOS-ploeg.

Heb Grueter altijd al niks gevonden, maar na vanavond is het nog erger. Hoop dat 'ie voortaan alleen nog maar het zwemmen mag becommentariëren.
 Heb Grueter altijd al niks gevonden, maar na vanavond is het nog erger. Hoop dat 'ie voortaan alleen nog maar het zwemmen mag becommentariëren.

Gaf die commentaar bij de 2-6 Real - Barcelona? Zo ja, die vond ik nogal slecht met z'n GOLLLL DE MADRID.quote:

quote:

Niet zo goed als Snoeks & ten Napel overigens
 Niet zo goed als Snoeks & ten Napel overigens  Maar wel weer stukken beter dan de SBS / RTL commentatoren.
 Maar wel weer stukken beter dan de SBS / RTL commentatoren. 
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |