Op 316quote:Ergernissen R. van der Hilst uit Barendrecht: "Ik stoor me al tijden mateloos aan het commentaar van Jeroen Grueter. Bij iedere wedstrijd die hij voor mij verknalt met zijn gebral maakt hij het slechtste in mij los.
Zijn commentaar is tendentieus, altijd gericht op het negatieve en als echte voetballiefhebber doen zijn op niets gebaseerde conclusies en stellingen meelijwekkend aan. Hoeveel onkunde kan een mens aanhoren?
Op Eredivisie Live geeft Theo Reitsma masterclasses. Wat een genot! Meneer Reitsma neemt zijn publiek serieus en voegt met zijn timing en deskundigheid echt iets toe. Van het op te richten actiecomité 'Ban Grueter van de
buis' word ik graag voorzitter of donateur! "
 . Alleen lessen van Theo R hoeft ook niet, dat is ook een ramp.
. Alleen lessen van Theo R hoeft ook niet, dat is ook een ramp.

Dat kan ie best goed idd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:11 schreef Longmen het volgende:
Grueter moet zich gewoon beperken tot het zwemmen.

Mooi gesproken en geheel juist en terecht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is hij weer dramatisch vandaag.
Echt een schreeuwlelijk die een bril nodig heeft en een geforceerd episch sfeertje probeert te creeeren.
Een blaaskaak eerste klas. Nul informatische kennis, een tien voor tendentieuze teksten.
Kan hem niet uit staan.

quote:
Hij schudt anders vergelijkingen uit z'n mouw die ik hem niet nadoe hoor. En het lijkt me verdomd lastig om die van tevoren te bedenkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Grueter er wel over na denkt wat hij gaat zeggen, welke gekunstelde vete's hij nu weer gaat belichten, wie hij nu weer op een voetstuk gaat plaatsen enzovoorts.

Vanavond was dat overduidelijk niet het geval.
 Vanavond was dat overduidelijk niet het geval. 

Bij Liverpool spelen ook Nederlanders.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:39 schreef Klopkoek het volgende:
Normaal gesproken lijkt hij altijd zo pro-Chelsea. Daardoor ging hij bij mij opvallenVanavond was dat overduidelijk niet het geval.
Misschien dat Hiddink hem geen handtekening wilde geven, wie zal het zeggen.

Misschien moet ie toch eens wat beter opletten, die gele kaart voor Ivanovic zag hij ook al zo laat.
 Misschien moet ie toch eens wat beter opletten, die gele kaart voor Ivanovic zag hij ook al zo laat.

Waar ik me aan erger is dat hij Cech helemaal de grond in boord bij een nipte redding. Cech was toch een twijfelaar die wedstrijd, een onzekere factor die alle ballen losliet. Vervolgens komt de herhaling en is het toch wel een knappe redding (volgens Grueter)...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:20 schreef BoerBert het volgende:
Leuk hoor, zo enthousiast enzo, maar hij zat er wel een paar keer naast bij het benoemen van spelersMisschien moet ie toch eens wat beter opletten, die gele kaart voor Ivanovic zag hij ook al zo laat.

Ik vind het wel typerend voor zijn waarnemingen. Helemaal omdat hij juist die slechte waarneming gebruikt als aanleiding voor zijn analyse.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dat zo erg dan, het totaalbeeld dat hij schetst klopt wel en hij komt terug op een eerste waarneming. Deed hij ook goed bij de goal van Drogba.

Soms lijkt het net alsof hij z'n dag niet heeft, Inter - SCUM was verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Grueter een genot om naar te luisteren. Mijn favo is het.

Ik vond Clive Tyldesley anders behoorlijk irritant gisteren.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Soms lijkt het net alsof hij z'n dag niet heeft, Inter - SCUM was verschrikkelijk.
Maar doorgaans vind ik hem de meest prettige (of minst onprettige) in NL om naar te luisteren.
Echter, voor z'n match als gisteravond zet ik liever de Brit op, dus ITV in het geval van gisteravond.

Ja, als 'ie fluit moet 'ie rood geven, maar hij had wel gelijk dat 'ie niet had hoeven fluiten zelfs.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:16 schreef JLSB het volgende:
Erg dwaze opmerking(en) rondom die strafschop...

Ahum?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, als 'ie fluit moet 'ie rood geven, maar hij had wel gelijk dat 'ie niet had hoeven fluiten zelfs.

.
 .

Figoquote:

Engels commentaar welteverstaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig hebben ze bij Sport1 wel fatsoenlijke commentatoren ipv dat NOS-gepeupel.

Morgen hopelijk Martin Tyler en Andy Grayquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Engels commentaar welteverstaan.
Richard van Iterson vind ik dramatisch, net als de rest. Nou ja op Vincent Schildkamp na dan. Daar luister ik wel graag naar.

Sierdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
Gelukkig hebben ze bij Sport1 wel fatsoenlijke commentatoren ipv dat NOS-gepeupel.

Dan toch liever de NOS-ploeg.
 Dan toch liever de NOS-ploeg.

Heb Grueter altijd al niks gevonden, maar na vanavond is het nog erger. Hoop dat 'ie voortaan alleen nog maar het zwemmen mag becommentariëren.
 Heb Grueter altijd al niks gevonden, maar na vanavond is het nog erger. Hoop dat 'ie voortaan alleen nog maar het zwemmen mag becommentariëren.

Gaf die commentaar bij de 2-6 Real - Barcelona? Zo ja, die vond ik nogal slecht met z'n GOLLLL DE MADRID.quote:

quote:

Niet zo goed als Snoeks & ten Napel overigens
 Niet zo goed als Snoeks & ten Napel overigens  Maar wel weer stukken beter dan de SBS / RTL commentatoren.
 Maar wel weer stukken beter dan de SBS / RTL commentatoren. 

. Ja natuurlijk na Evert maar die doet alleen nog maar samenvattingen
. Ja natuurlijk na Evert maar die doet alleen nog maar samenvattingen   

Dat is juist leukquote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Schreeuwlelijk is ie, bij elk schot flipt hij man

Een keer variëerde hij door 'San Maritimo' te zeggen, en 1 keer kon hij de naam oplezen waardoor het iets van 'San Marutamo' werd.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:50 schreef Perico het volgende:
Grueter zei 81x "San Martino" terwijl het Samaritano van Auxerre was. Hierin faalde hij gruwelijk, keer op keer.

Dat is de Grueter special: falen als een beest, fantaseren en speculeren en vervolgens de buitenlandse tegenstander nodeloos ophemelen.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:50 schreef Perico het volgende:
Grueter zei 81x "San Martino" terwijl het Samaritano van Auxerre was. Hierin faalde hij gruwelijk, keer op keer.

dan heb je frank snoeks nog nooit gehoordquote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef RayMania het volgende:
Wát een vreselijke commentator. Met afstand de slechtste van de NOS. Hij lult echt je oren van je kop af. Nutteloze feitjes, stomme weetjes, niet relevante informatie en ga maar door. Hij hoort zichzelf echt heel graag praten volgens mij, want de keren dat hij ademhaalt in een wedstrijd zijn op één hand te tellen.
Klaag hier over Jeroen. Bah.
[ afbeelding ]

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

rtl nos voorbijgestreefd? Leo Driessen is ook een drama hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:05 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dan heb je frank snoeks nog nooit gehoord
maar inderdaad, vroeger stond de nos bekend om zn goede kundige commentators, tegenwoordig is het echt troep en bagger wat daar nog zit......
eredivisielive en rtl zijn ze echt voorbijgestreefd wat dat betreft.
snoeks is voor mij HET dieptepunt kwa commentaar, wat een verschrikking is die man

niks mis met driessen, praat rustig niet teveel en is goed op de hoogte.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
rtl nos voorbijgestreefd? Leo Driessen is ook een drama hoor.
Grueter blijft een broodmongool van de bovenste plank.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |