Die Talpa/RTL/SBS-jongens zijn dan weer iets té partijdig vaakquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar bij Nederland zullen ze nooit eens uit hun dak gaan, zoals je weleens hoort bij Italianen ofzo.
Behalve Evert dan
Sterallures noemen we dat. Af en toe weiden ze inderdaad veels te ver uit over de achterneef van de stiefzus van de spelersvrouwquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:18 schreef thewes het volgende:
Met voorsprong de beste commentator van het EK. Alleen Reitsma is nog steeds beter, jammer dat die er niet bij is. Hoop dat Grueter niet zo door gaat slaan als Snoeks, die was vroeger ook goed, maar is nu ook niet veel meer.
?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:29 schreef borisz het volgende:
Hij doet de kwartfinale tegen NL.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je mag best enthousiast zijn, maar het moet ook een reden hebben. Die heeft Rusland gewoon niet. Ze zijn door, leuk, maar daar zullen ze stranden.
Dit dus, hij kon zijn bek maar niet dicht houden over de LADINGEN kansen die de Russen haddenquote:
Die gast is altijd voor de tegenstander als Nederland speelt.quote:
Het is de schuld van degene die bepaald wie het commentaar doet, Bij Evertquote:Op zondag 22 juni 2008 00:23 schreef ScottTracy het volgende:
Eigenlijk is hij gewoon deels schuldig aan het verlies. Wat een verschrikkelijke eikel zeg.
Inderdaad, het is al een slechte commentator met een irritante stem, maar hij zit ook nog eens klaar te komen op de tegenstander, en al helemaal op de heilige Hiddinkquote:Op zondag 22 juni 2008 00:05 schreef DeeBee het volgende:
Wat een vuile eikel is die Grueter zeg...
Die zat zich echt elke keer te trekken als Arshavin aan de bal kwam volgens mij...
Man man man, zat te genieten van elk Russisch balcontact volgens mij...denk ik ergens Duits bloed in de familie of zo...
Want, die kregen ze niet?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:18 schreef Timooon het volgende:
[..]
Dit dus, hij kon zijn bek maar niet dicht houden over de LADINGEN kansen die de Russen hadden
Dat is de heer ten Napel hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef RayMania het volgende:
Wát een vreselijke commentator. Met afstand de slechtste van de NOS. Hij lult echt je oren van je kop af. Nutteloze feitjes, stomme weetjes, niet relevante informatie en ga maar door. Hij hoort zichzelf echt heel graag praten volgens mij, want de keren dat hij ademhaalt in een wedstrijd zijn op één hand te tellen.
Klaag hier over Jeroen. Bah.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |