quote:
Ach ja, zoals gebruikelijk.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:38 schreef _Mike_ het volgende:
Administrator speelt Duitsland een beetje naar wens?
Haha jaa dat maakte me ook al aan het twijfelenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:40 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dan zou 'ie wel eerder neer zijn gegaan dan pas na een minuut toch
Ze hadden een tampon reclame in de rustquote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Strychnine het volgende:
Ik voel me toch wel een beetje gediscrimineerd. Wel een EK lingerie, maar niks met mooie mannen
Dat zei Yvon Jaspers gisteren ook tijdens sportzomer...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:36 schreef Strychnine het volgende:
Als tegenprestatie zouden ze dan die voetbalbroekjes dan maar wat strakker moeten maken
Ik kan moeilijk zeggen die zou ik graag keihard willen neukenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Best goed?
DAT ZIET ER GODSKOLERE FAPBAAR UIT ZUL JE BEDOELEN.
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze hadden een tampon reclame in de rust![]()
[..]
Dat zei Yvon Jaspers gisteren ook tijdens sportzomer...
Typische PSV'erquote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ach ja, zoals gebruikelijk.
Ze spelen niet echt goed, maar wel met resultaat.
Lekker batsen inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen die zou ik graag keihard willen neuken
Geweldige reclamequote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef _Mike_ het volgende:
KAMPIOEENNUHH wordd je nieuuhhhh zomaarrrr dat is trainuuuhh trainnuuhhh
Wat is daar moeilijk aan?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen die zou ik graag keihard willen neuken
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:41 schreef _Mike_ het volgende:
KAMPIOEENNUHH wordd je nieuuhhhh zomaarrrr dat is trainuuuhh trainnuuhhh
Te makkelijk...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
Niveau van het tournooi is dramatisch...
Hoop niet dat het een voorbode is voor de rest van het EKquote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
Morgen maakt NL het goed tegen Italiëquote:Op zondag 8 juni 2008 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
Ja toch, wat zouden ze anders moeten doen in de rust, juist bradwurst eten!quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:44 schreef GuyFawkes het volgende:
KK HANS KLOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |