Daar zijn ze nu al achter hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:39 schreef l3laster het volgende:
en over 30 jaar komen ze er achter dat zonnebrand creme ook kankerverwekkend is
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat ernstig als je leest dat mensen zich het hele jaar insmeren.
Ik hoef me alleen in het begin van de zomer in te smeren, en dan vooral op m'n schouders / nek en gezicht.
Het is volgens mij niet goed om constant "iets" te gebruiken voor je huid / lippen / haar etc.quote:
Het lijkt me inderdaad niet slim om elke dag lippenstift te gebruiken.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef DarkElf het volgende:
oh shit dan moet ik ook maar geen shampoo, deo en lippenstift meer gebruiken
oh gelukkig zeg, dat doe ik ook niet...quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad niet slim om elke dag lippenstift te gebruiken.
Ja tuurlijk dat lijkt me logisch. Maar komop, om nou bij -3 in de winter je in te smerenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh gelukkig zeg, dat doe ik ook niet...
maar goed; ik vind t altijd wat overdreven die angst voor t smeren..
ik smeer liever dan dat ik verbrand en met mijn erg blanke huid doe je dat zoveel sneller dan mensen denken
nou moet ik eerlijk zeggen dat dat wat overdreven lijkt idd, maar de creme die ik nu gebruik is dermate lief voor mijn huid dat ik me wel kan voorstellen dat ik hem gewoon regelmatig blijf gebruikenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat lijkt me logsich. Maar komop, om nou bij -3 in de winter je in te smeren
Precies. Mijn dagcreme heeft SPF 15 en in de zomer smeer ik daarnaast SPF 50 omdat ik kneiter allergisch ben.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou moet ik eerlijk zeggen dat dat wat overdreven lijkt idd, maar de creme die ik nu gebruik is dermate lief voor mijn huid dat ik me wel kan voorstellen dat ik hem gewoon regelmatig blijf gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |