Inderdaad is Nederburg best wel te pruimen, maar in mijn ogen weer een massa produkt net als bv. Pullpit Rock waar in een hal meer dan 40 van die 1000 liter fermentatie tanks staan. Dat was geen wijnboer meer maar een fabriek.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nederburg gaat er ook altijd wel in
Ken je Kanonskop? Darwinistisch geselecteerde druiven...
Bij Charmonix is in elk geval het mooiste terras met uitzicht over de valleiquote:Op maandag 9 juni 2008 10:09 schreef PJORourke het volgende:
Of de brandy van KWV, ook prima te zuipen. Maar een Nederburg Paarl is misschien massa, maar toch wel van de beter kwaliteit. En de wijngaard is prachtig...
Gezien... ik ben er al zo lang niet meer geweestquote:Op maandag 9 juni 2008 10:15 schreef Stroekie het volgende:
Bij Charmonix is in elk geval het mooiste terras met uitzicht over de vallei
http://foto.stroekie.com/2007/South%20Africa%20summer%202007/
oh, en ik heb je een PM gestuurd
Dat staat bij mij morgen op de planning... FUN!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Jerruh het volgende:
ben weer druk bezig met studeren.... zucht...
Je hebt dan ook heel wat in te halen.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:16 schreef Jerruh het volgende:
goedemorgen!.
ben weer druk bezig met studeren.... zucht...
Nee daar waren we 5 jaar geledenquote:
Vandaag niet?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:27 schreef hierissieweer het volgende:
Dat staat bij mij morgen op de planning... FUN!
Nee vandaag moet ik naar school, als ik tenminste mijn nest eens uitkom!quote:
hup luie donder, in de benenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee vandaag moet ik naar school, als ik tenminste mijn nest eens uitkom!
Ja maar ik heb geen zin...quote:
Internetten vanuit bed, het zou niet moeten kunnen.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:39 schreef hierissieweer het volgende:
Nee vandaag moet ik naar school, als ik tenminste mijn nest eens uitkom!
Das nou zo fijn met een laptoppie he! (komt eigenlijk omdat mijn bureau gewoon vol zooi ligt!)quote:Op maandag 9 juni 2008 10:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Internetten vanuit bed, het zou niet moeten kunnen.
Ik heb tegenwoordig een iPod Touch, dus ik ben ook schuldig...quote:Op maandag 9 juni 2008 10:46 schreef hierissieweer het volgende:
Das nou zo fijn met een laptoppie he! (komt eigenlijk omdat mijn bureau gewoon vol zooi ligt!)
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een iPod Touch, dus ik ben ook schuldig...
Oh, daarom moest jij naar NYC ?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een iPod Touch, dus ik ben ook schuldig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |