Ik ken het probleemquote:Op maandag 9 juni 2008 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet van heel veel artikelen de prijs uit mijn hoofd
4 jaar hierquote:
Behoorlijkquote:
Dan maar niet pedagogisch verantwoord. Ik heb een slopende week gehad en het weekend was ook druk, dus maandagochtend is een beetje relaxen danquote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is dan ook kwart over 10, pedagogisch verantwoord moet jij allang aan je huiswerk zitten.
Sorry, maar moet zo echt aan de bakquote:Op maandag 9 juni 2008 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Potje Catan Mikkie en Swarma?
Die artikelen staan regelmatig in de krant. Dat is van die CJIB-propaganda die de helft van de tijd niet klopt. Boetes uit Frankrijk ontvang je nog steeds heel regelmatig niet. Boetes uit Duitsland ook niet altijd, maar wel vaker, maar daar zijn de wettelijke regels zo dat je er soms wat makkelijker onderuit kan komenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:25 schreef swarmahoer het volgende:
stond een artikel in de krant over het innen van verkeersboetes die in de eu gemaakt zijn...
en als geweldig commentaar staat er dat verwacht wordt dat de meeste boetes uit duitsland belgie en frankrijk komen.. ja zo lust ik er nog wel een paar verder gaan nederlanders normaalgesproken niet met de auto
Dat is wel extreem lullig, aangezien de boetes voor bumperkleven in Duitsland volgens mij fors zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn broer had in duitsland een boete gehad voor te dicht op iemand rijden.. Maar zo grappig want er zaten foto's bij van de voorkant en hij had net een blikje drinken in de hand en keek naar de camera net alsof ie proostte maarja hij wist natuurlijk niet van die camera's..
En het lullige was dat er net iemand ingevoegd was dus daarom reed ie zo dicht op n ander
Dan heeft ie mazzel gehad! Snelheidsboetes vallen in Duitsland meestal nog mee (behalve bij Baustellen), maar op bumperkleven enzo zijn ze vrij streng. En terecht, overigens.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het kon oplopen tot in de honderden euros jah ofzo
Maar hij heeft toen maar 70 gehad ofzo. Was iig met een sisser afgelopen..
Dat straalt nou niet echt Nijmegen uit qua historie of weet ik watquote:
wat had je dan willen zien ...quote:Op maandag 9 juni 2008 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat straalt nou niet echt Nijmegen uit qua historie of weet ik wat. Matig
.
Keizerstad aan de waalquote:Op maandag 9 juni 2008 10:49 schreef swarmahoer het volgende:
wat had je dan willen zien ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |