Dat moet wel, zo'n klein kastje ipv een gehele pc scheelt ruimte en stroom. Meteen printservertje of zo er in hangen.quote:
Precies. Mooie oplossingquote:Op zondag 8 juni 2008 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet wel, zo'n klein kastje ipv een gehele pc scheelt ruimte en stroom. Meteen printservertje of zo er in hangen.
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou ik ook ontkennen, al was het voor je eigen veiligheid
Alsof ik niets anders gedaan heb de hele dagquote:Op zondag 8 juni 2008 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met tussenpozen, heb boodschappen gedaan, de tuin aangeveegd, film gekeken, drie afleveringen The Office, middagdutje van dik 1.5 uur gedaan.. dus ach... relatief gezien valt het wel mee, en het was wel een zondag natuurlijk. Inmiddels alweer maandag
Een NAS of een systeem opgetuigd als NAS? Ik heb nu dan een NAS waar 19 schijven in kunnen, niet dat dat heel nuttig gaat worden. Ik zit nu te kijken naar die conceptronic CHwhatever. Raid 1, en maar 2 plaatsen voor hdds.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Kost niet zoveel hoor
* JortK opzoeken gaat...
Bron, URL?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Kost niet zoveel hoor
* JortK opzoeken gaat... 160 euro
IOmega. ZIPdrivesquote:Op zondag 8 juni 2008 20:52 schreef JortK het volgende:
Staat niet meer op die site, het is een IOMEGA [sub]Yeah I know[sub]
Ding is ook al oud hoor, USB 1.0 ftwquote:Op zondag 8 juni 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
Grr, zie het ook niet op de IOmega site.
Daar maakte ik vroeger altidj backups op, die dingen kon je van 10 hoog naar beneden pleuren dat bleef gewoon werkenquote:
Dan zou ik het zeker nog niet doen neequote:Op zondag 8 juni 2008 21:02 schreef Pheno het volgende:
Ah, dat zou me niet boeien, komt toch maar een laserprintertje op. Niet nog een hd of zo.
Bierquote:Op zondag 8 juni 2008 21:03 schreef JortK het volgende:
Ik zal trouwens bij deze beloven nooit meer in MEN te posten, als ik dat wou doe stuur ik iedereen een krat pils op
Ook goedquote:Op zondag 8 juni 2008 21:04 schreef OA het volgende:
[..]
BierDoe mij maar een pallet koffie.
eer-ik en MPG weten die wel te staan...
Deze moet ik even quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 8 juni 2008 21:03 schreef JortK het volgende:
Ik zal trouwens bij deze beloven nooit meer in MEN te posten, als ik dat wou doe stuur ik iedereen een krat pils op
Ik wil dat ding wat stiller hebben, dus dit is meteen prima backup. De server kan mooi als download freak staan. Dan heb ik iig ruimte zatquote:Op zondag 8 juni 2008 21:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan zou ik het zeker nog niet doen nee
Heb je geen slots meer in je server dan voor HD's?
Kindequote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze moet ik even quoten voor het nageslacht
Daar heb ik eer-ik toen nog voor gebeld jaquote:Op zondag 8 juni 2008 21:04 schreef OA het volgende:
[..]
BierDoe mij maar een pallet koffie.
eer-ik en MPG weten die wel te staan...
Hoi MMquote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond
Zeker Muckie!quote:
Die hadden de Amerikanen toch gewonnenquote:
Goede keuze dan ja, dan kun je je backup beter buiten je serverkast hebben staan, staat zo lullig als er wat gebeurt waardoor heel je kast+inhoud verloren gaatquote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil dat ding wat stiller hebben, dus dit is meteen prima backup. De server kan mooi als download freak staan. Dan heb ik iig ruimte zat
quote:
Jij probeert eer-ik na te doen?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik eer-ik toen nog voor gebeld ja
Konings was dat
heb ik het poolse volkslied ook eens gehoordquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
aardbeien met slagroom
Nieuwe tekenfilm. Tofquote:
Dat ken ikquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:23 schreef OA het volgende:
Heren, wat kan ik morgen verwachten in de zondagstats?
Het lijkt erop...quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Jij probeert eer-ik na te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |