Zieke gedachte hoor.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:37 schreef TommyGun het volgende:
Zal me niks verbazen idd als Hamilton bij zijn 'bots' keuze maar voor Kimi heeft gekozen...
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Raikonnen was in Monaco ook niet helemaal fris in zijn kop...
Hij heeft alleen een sterke voorkeur voor Hamilton.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
"Ik ben niet tegen Ferrari"
Nee hoor, dat lijkt alleen zo..
Olav
Zeker.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:39 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Die mag van mij volgende race een penalty krijgen.
Doe maar Rubens. Is wat handiger voor kampioenschap.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
Wel jammer dat Ferrari Felipe's race nu verpest heeft. Ik hoop dat ze hem helemaal vol hebben gegooid en dat ie nog wat punten kan pakken.
Kubica voor de overwinning.
Ze gaan het iig bekijken.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:42 schreef twentemeisje het volgende:
Delen ze straffen uit voor dit soort achterlijke acties? Of krijgt ie een een consult bij een oogarts aangeboden?
Ze zouden al zijn punten moeten afpakken.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:43 schreef wolferl het volgende:
Ik vrees voor hamilton dat hij een straf krijgt volgende race.
Hamilton krijgt geen straf, joh. Alleen anderen krijgen straffenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:42 schreef twentemeisje het volgende:
Delen ze straffen uit voor dit soort achterlijke acties? Of krijgt ie een een consult bij een oogarts aangeboden?
Hij mag gewoon volgende race niet mee doenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:43 schreef wolferl het volgende:
Mooi zo. Laten we hopen dat hij een fikse straf krijgt. Ik hoop uitsluiting van de volgende race ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:43 schreef ElmarO het volgende:
Ah, het geval van Hamilton gaat worden onderzocht.
dat gaat wel erg verquote:Op zondag 8 juni 2008 19:44 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ze zouden al zijn punten moeten afpakken.
Ik hoop het ook. Al ben ik niet geheel objectief.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:44 schreef HandyCandyMan het volgende:
[..]
Mooi zo. Laten we hopen dat hij een fikse straf krijgt. Ik hoop uitsluiting van de volgende race ofzo.
In ieder geval halveren, of gelijkstellen aan de sterkte van zijn brillenglazen... hoewel dat nog wel eens heel wat punten zou kunnen opleveren...quote:Op zondag 8 juni 2008 19:44 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Inderdaad, want bij Kimi hangen de slingers nu natuurlijk uit.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:45 schreef Bluurgh het volgende:
"je kunt alleen maar hamilton aanwijzen, hoe triest het ook is"
Voor die neger is niks te veelquote:
Ja dat gaan ze doen, doe normaal man.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:44 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Hamilton knalt op Raikkonen na pitstops, terwijl Raikkonen stond te wachten voor rood ligt einde pitslane..quote:Op zondag 8 juni 2008 19:46 schreef Mikkie het volgende:
Shit... ben ik net een kwartier te laat thuis. Wat is er gebeurd met Hamilton en Raikkonen?
Licht aan het eind van pitstraat stond op rood. Hamilton had dat punt van zijn theorie-examen niet doorgenomen en knalde op Kimi.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:46 schreef Mikkie het volgende:
Shit... ben ik net een kwartier te laat thuis. Wat is er gebeurd met Hamilton en Raikkonen?
Hamilton deed een:quote:Op zondag 8 juni 2008 19:46 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:46 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Hamilton knalt op Raikkonen na pitstops, terwijl Raikkonen stond te wachten voor rood ligt einde pitslane..
Tering wat een aapquote:Op zondag 8 juni 2008 19:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Licht aan het eind van pitstraat stond op rood. Hamilton had dat punt van zijn theorie-examen niet doorgenomen en knalde op Kimi.
Als je Nakajima weghaalt zou je denken dat we 10 jaar terug zijn in de tijdquote:
Doe ook maar een flinke.. wat een mongool, je concurentie(race en wk) uitschakelen in de pits door hem er uit te rammen..quote:Op zondag 8 juni 2008 19:43 schreef wolferl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |