Dat Mol wat tegen Ferrari heeft is al jaren algemeen bekend...quote:Op zondag 8 juni 2008 19:33 schreef Giem het volgende:
NOu olav toe maar toe maar, wil is nou de mongool zoals je kimi de vorige race noemde, he he HAMITON WAT EEN RAMDEBIEL ROOD LICHT IS STOPPEN!!
En geen commentaar van olav.. vorige week wel he..
Partijdige @#$%$#
Iedereen mag een slechte race hebben, maar zulke beginnersfoutenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Raikonnen was in Monaco ook niet helemaal fris in zijn kop...
Niet echt lekker inderdaad, maar aan een Hamilton die zijn lenzen niet in heeft kunnen ze dan weer weinig doen.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
Massa wederom binnen....
Gaat lekker bij Ferrari ....
Kubicaquote:Op zondag 8 juni 2008 19:35 schreef Dos37 het volgende:
Nou wie gaat er met de overwinning aan de haal
Hmm niet dus, volgens livecomments.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:35 schreef wimderon het volgende:
Slim van Ferrari, die hebben net de zachte band gebruikt en hebben em nu volgegooid denk ik, al ben ik niet zeker of hij zacht gehad heeft...
kimi is gevaarlijker voor het kampioenschapquote:Op zondag 8 juni 2008 19:37 schreef twentemeisje het volgende:
Het leek wel of Hamilton bewust nog bijstuurde naar links toen ie zag dat ie 1 van de 2 zou gaan raken
Ja, logisch tochquote:Op zondag 8 juni 2008 19:37 schreef TommyGun het volgende:
Zal me niks verbazen idd als Hamilton bij zijn 'bots' keuze maar voor Kimi heeft gekozen...
Net of je dat zo snel kunt beslissen.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:37 schreef TommyGun het volgende:
Zal me niks verbazen idd als Hamilton bij zijn 'bots' keuze maar voor Kimi heeft gekozen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |