Als je Nakajima weghaalt zou je denken dat we 10 jaar terug zijn in de tijdquote:
 .
.

Doe ook maar een flinke.. wat een mongool, je concurentie(race en wk) uitschakelen in de pits door hem er uit te rammen..quote:Op zondag 8 juni 2008 19:43 schreef wolferl het volgende:
Ik vrees voor hamilton dat hij een straf krijgt volgende race.

Ik zeg veroordelen voor spionage. Hij heeft stiekem gebruik gemaakt van het Schumacher-trukenboekje.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:53 schreef Giem het volgende:
[..]
Doe ook maar een flinke.. wat een mongool, je concurentie(race en wk) uitschakelen in de pits door hem er uit te rammen..

quote:Op zondag 8 juni 2008 19:53 schreef Giem het volgende:
[..]
Doe ook maar een flinke.. wat een mongool, je concurentie(race en wk) uitschakelen in de pits door hem er uit te rammen..
 . Ja, goeie strategie. Hij deed het ook lekker expres.
. Ja, goeie strategie. Hij deed het ook lekker expres.

quote:Op zondag 8 juni 2008 19:57 schreef Dos37 het volgende:
Kubica gaat winnen hoop ik. Anders Coulthard ofzo.

heb ik eerste 45 minuten gemist. NU snap ik er niets van waarom rijden al die mindere auto's vooraan
 heb ik eerste 45 minuten gemist. NU snap ik er niets van waarom rijden al die mindere auto's vooraan  

Ik zeg volgende race.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:01 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe lang zou het nog duren voor ie word vervangen

De F1 zal wel afgelopen zijn voordat het voetbal begint, en hier winnen ze tenminste.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:11 schreef Dos37 het volgende:
Al die mensen in Polen zitten nu te twijfelen wat ze gaan kijken.
F1 of Voetbal

polen wint niet van duitsland. wordt 3-0 voor duitslandquote:Op zondag 8 juni 2008 20:12 schreef Slein83 het volgende:
Een historische dag Kubica wint de GP van canada en Polen wint van Duitsland met 1-2

.
.  .
.

iddquote:

Bestuurder zat er niet inquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |