Allebeiquote:
Koekjes kruimelen over een lichaam en dan maar je weg erdoor etenquote:
Lijkt me geen combiquote:
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Koekjes kruimelen over een lichaam en dan maar je weg erdoor eten
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Vind het wel schandalig hoor Dean, dat je me niet kent
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken
Maar dan vond ik die aardbeien van Cali beter vanmiddag![]()
*grist pak koekjes van de plankquote:Op zondag 8 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en je smoesjes voor gister en eergister dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:27 schreef The_Dean het volgende:
Ja... maar... druk vandaag enzo...
Net lekker je fotoboek gespiekt
quote:
Zoietsquote:Op zondag 8 juni 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
rrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Vrijdag... werken, slapenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en je smoesjes voor gister en eergister dan?![]()
Nou vertel!
Nou oke.. je smoesjes kunnen ermee doorquote:Op zondag 8 juni 2008 19:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vrijdag... werken, slapen
Zaterdag... Gitaarspelen [oefenen met de band], zanger thuisbrengen, autowassen, bier halen, BBQ'en, slapen
Zondag... Volkswagen meeting, eten, Fok!, onbekende chick
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
rrrOjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Niet snel genoegquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou oke.. je smoesjes kunnen ermee door
Met deze dame gaat het wel goed jaquote:
quote:
Ghehequote:
Ja, warm, heet, hoofdpijn... maar verder dik in ordequote:Op zondag 8 juni 2008 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met deze dame gaat het wel goed ja
Wel oke dagje gehad en zometeen nog de kroeg in![]()
En met meneer?
Echt hequote:Op zondag 8 juni 2008 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit die jongen zich helemaal te verheugen![]()
Hij heeft genoeg om zich op te verheugenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit die jongen zich helemaal te verheugen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg om zich op te verheugenOooooh ben jij er ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg om zich op te verheugenDie spoiler was niet nodig, die snapte ik zo ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet ik maar eens aan de appeltaart![]()
Precies. Dan zit ik daar maar te zittenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar dat ze geen appeltaart heeft, anders zie je d'r weer niet staan
Best welquote:
Nee zit met spanning te kijken of ik mn voorspelling goed had (nu nog wel) Als het nou 0-1 blijft dan.....quote:
Aahwquote:Op zondag 8 juni 2008 19:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Best wel
En straks ook weer, werken van 14.00 tot 22.30
quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:46 schreef Yesse het volgende:
Nee zit met spanning te kijken of ik mn voorspelling goed had (nu nog wel) Als het nou 0-1 blijft dan.....
Je moet ze ook niet in je ogen smerenquote:
Warm en heet.. dat is wel flink dubbelopquote:Op zondag 8 juni 2008 19:39 schreef The_Dean het volgende:
Ja, warm, heet, hoofdpijn... maar verder dik in orde
Ben zo ook lekker bankhangen, spreek jullie morgen weer
Vrouwen, onder anderequote:
Neuh hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Warm en heet.. dat is wel flink dubbelop
Wat ga je kijken dan op de bank? voetbal?
Gelukkig voel ik me niet aangesprokenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vrouwen, onder andere
Maar jullie in het bijzonder
En anders kun je er zelf nog altijd 1 opzetenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:50 schreef The_Dean het volgende:
Neuh hoor
Misschien nog stukje Formule1, en anders komt er vast wel een leuke film ofzo.
join teh clubquote:Op zondag 8 juni 2008 19:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vrouwen, onder andere
quote:
Wat heb ik gedaanquote:Op zondag 8 juni 2008 19:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vrouwen, onder andere
Ben jij een simpele vrouw dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik me niet aangesproken
quote:
Zo is datquote:Op zondag 8 juni 2008 19:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En anders kun je er zelf nog altijd 1 opzeten
quote:
Maar ik ben nieuw.. ik kan ze nog overtuigenquote:
Wat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:
Zo, die kan je in je zak steken!quote:Op zondag 8 juni 2008 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ik ben nieuw.. ik kan ze nog overtuigen
Weet ikquote:
Whehehequote:
True.quote:
Ja! Soms echt het idee, nou, volgens mij snap ik ze aardig.... en dan ineens....quote:Op zondag 8 juni 2008 19:55 schreef Piles het volgende:
Oh, en Dean: je moet ze niet proberen te begrijpen. Dat werkt niet. Ik kan het weten krijg ik steeds meer het idee
Ik snap ze soms ook wel, maar het heeft me nog nooit iets opgeleverdquote:Op zondag 8 juni 2008 19:57 schreef The_Dean het volgende:
Ja! Soms echt het idee, nou, volgens mij snap ik ze aardig.... en dan ineens....![]()
quote:Maar ooit zal het me lukken.
En dan schrijf ik een boek om de rest der man-heid te helpen!
Hopelijk ben jij niet de potquote:Op zondag 8 juni 2008 19:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar wie is dan het potje en wie het dekseltje?
Dat zoeken jullie samen maar uit, daar bemoei ik me niet meequote:Op zondag 8 juni 2008 19:58 schreef Yesse het volgende:
Maar wie is dan het potje en wie het dekseltje?
quote:Echt![]()
Nee ooit zal het je eventueel mogelijk misschien gaan lukken om EEN vrouw te begrijpen. De theorie die je daar dan op doet, zal bij de eerst volgende vrouw al niet meer kloppenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja! Soms echt het idee, nou, volgens mij snap ik ze aardig.... en dan ineens....![]()
Maar ooit zal het me lukken.
En dan schrijf ik een boek om de rest der man-heid te helpen!
quote:
Shit, is het ook nog model-afhankelijk?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee ooit zal het je eventueel mogelijk misschien gaan lukken om EEN vrouw te begrijpen. De theorie die je daar dan op doet, zal bij de eerst volgende vrouw al niet meer kloppen
Jullie leven simpel houdenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:01 schreef The_Dean het volgende:
Shit, is het ook nog model-afhankelijk?![]()
Vrouwen, wat doen jullie ons mannen toch aan
Mannen zijn vaak net zo moeilijk hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 20:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Shit, is het ook nog model-afhankelijk?![]()
Vrouwen, wat doen jullie ons mannen toch aan
quote:
Daar heb je een heel goed puntquote:Op zondag 8 juni 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
Dat ligt dan gewoon aan de vrouw die er bij hoort![]()
En als er geen vrouw bijhoort?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ligt dan gewoon aan de vrouw die er bij hoort![]()
dan zijn ze ook niet ingewikkeldquote:
Mwah, lijkt me eigenlijk wle een goede dealquote:Op zondag 8 juni 2008 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jullie leven simpel houden
julliedoen alle simpele kleine dingen, wij alle ingewikkelde, onnozele dingen..
enige wat we vragen is dat jullie net doen alsof jullie luisteren
En daar ga je dus de mist inquote:Op zondag 8 juni 2008 20:07 schreef The_Dean het volgende:
Alleen dat luisteren doe ik wel degelijk, niet alsof
Zolang het luisteren maar op vrijwillige basis gebeurd is het zeker een pluspuntquote:Op zondag 8 juni 2008 20:07 schreef The_Dean het volgende:
Mwah, lijkt me eigenlijk wle een goede deal
Alleen dat luisteren doe ik wel degelijk, niet alsof
Oh nee, weer zo'n moeilijk figuurquote:Op zondag 8 juni 2008 20:08 schreef Californium het volgende:
Hoe is het hier ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |