Hier verder over Bogaquote:Winston in Het Gesprek:
Bogarde: Ik zou voor Nigel de Jong kiezen.. en euh..
Frits: Kies je liever voor een zwarte speler of een witte speler?
Bogarde: Ik kies voor kwaliteit.
Frits: Oke. Zeg, ik zou het leuk vinden als je voor Frankrijk en Roemenie ook komt?
Bogarde: Pardon?
Frits: Dat je voor die andere wedstrijden ook hier komt om ze te bespreken?
Bogarde: Nee.
Frits: Ook voor Frankrijk niet?
Bogarde: Ik kom sowieso niet meer.
Dat is ook weer niet terecht. In seizoen 1995/96 was Bogarde van grote waarde. Maar hij heeft een vol seizoen nodig gehad (1994/95) om aan het Ajax-niveau te wennen en ik weet bijna zeker dat Blind daar een grote hulp bij is geweest.quote:Op zondag 8 juni 2008 19:04 schreef _Mike_ het volgende:
Bogarde die het werk van Blind op moest knappenWat een grappenmaker is hij ook, constant als hij in het veld stond was het nagel bijten. Regelmatig had hij zelfs moeite met het wegschieten van een bal
Oke ik ben misschien niet helemaal eerlijk, maar ik word een beetje gek van gezeik van Bogarde. Altijd als hij bij een programma zit gaat het over "Bogarde moest alles opknappen" en "Bogarde kreeg een lager salaris".quote:Op zondag 8 juni 2008 19:46 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet terecht. In seizoen 1995/96 was Bogarde van grote waarde. Maar hij heeft een vol seizoen nodig gehad (1994/95) om aan het Ajax-niveau te wennen en ik weet bijna zeker dat Blind daar een grote hulp bij is geweest.
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:45 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Waarschijnlijk de beste bankzitter aller tijden.
Maar hij imponeerde wel, zo'n donkere, brede verschijning, nooit lachend, met allerlei gouden sieraden overal.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:30 schreef addictivebeat het volgende:
blijft een grappige kerel
voor mij was hij destijds de zwakste schakel binnen ajax, als verdediger nam ie wel een rare dingen uit, er zat risico in zn spel.
OMGZ HIJ BELDE EN STAPTE IN ZIJN AUTO!!! OMGZZZquote:Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Boga!
Kwam m laatst nog tegen met stappen. Stond ie daar te bellen, reed die later wel weg in zijn BMW-tje![]()
!
Wat een gozert
Lijkt me toch wel cool om te zien, Boga in het wildquote:Op maandag 9 juni 2008 10:22 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
OMGZ HIJ BELDE EN STAPTE IN ZIJN AUTO!!! OMGZZZ
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 9 juni 2008 10:22 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
OMGZ HIJ BELDE EN STAPTE IN ZIJN AUTO!!! OMGZZZ
Jeweetttogggg! Deze negert buigt voor niemand, zelfs niet voor zijn autoquote:Op maandag 9 juni 2008 12:22 schreef knnth het volgende:
En, stapte hij z'n BMW in zonder te buigen?
Mooi stukje daarover in De Lullo's. Waar ze een vraag stellen over Bogarde: jasje aan, jasje uit. Geweldigquote:Op maandag 9 juni 2008 14:39 schreef spy08 het volgende:
Bogarde, tja geval apart. Iemand die eerst leek in een vergetelhoek te geraken en later door Van Gaal uit zijn lijden werd verlost en naar Ajax gehaald waar hij dus deel uitmaakte van die wereldploeg van 1995. Weet nog die scene die hij maakte in de parkeergarage t.o.v een medespeler? waarbij hij bijna zijn jasje uittrok om iermand die hem liep te sarren een knal te verkopen. Ook zijn "haat" tegen alles wat met feyenoord had te maken was legendarisch om dat een aantal spelers toen hij bij Sparta zat hem het leven constant zuur maakte. Weet nog toen Ajax in de Kuip met een B-elftal aan de vooravond van de CL finale tegen feyenoord met 0-5 won en hij vervolgens heerlijk liep af te geven op Rotterdam en feyenoord. Iemand nog die beelden van zowel die vermeende vechtpartij in de parkeergarage als zijn gedrag tijdens die wedstrijd?
Dat waren de Lullo'squote:Op maandag 9 juni 2008 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mooi stukje daarover in Debiteuren&Crediteuren. Waar ze een vraag stellen over Bogarde: jasje aan, jasje uit. Geweldig! Zou die beelden ook wel eens willen zien
Bij Sparta, een paar supporters liepen hem uit te schelden oid ...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:47 schreef DrDentz het volgende:
Was dat in de parkeergarage niet met het Nederlands elftal?
Hij heeft een sta-wagenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jeweetttogggg! Deze negert buigt voor niemand, zelfs niet voor zijn auto
Morpheusquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:10 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig dus stage lopend bij Jong Ajax.
quote:
Wat zou hij de jeugd leren? Zorgen dat je een dik contract krijgt en dan op de bank gaan zitten! En gewoon je contract uitdienen, nooit uit eigen beweging weggaan... Dan kan je je gouden kettingen wel vergeten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:10 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig dus stage lopend bij Jong Ajax.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:48 schreef Toewan het volgende:
[..]
Wat zou hij de jeugd leren? Zorgen dat je een dik contract krijgt en dan op de bank gaan zitten! En gewoon je contract uitdienen, nooit uit eigen beweging weggaan... Dan kan je je gouden kettingen wel vergeten.
quote:Bogarde moet bij Ajax het goede voorbeeld geven
Door Yvonne Dombrakis
Vrijdag, 17 april 2009, 12:02
Winston Bogarde vierde eerder deze week zijn slagen voor het praktijkgedeelte van de Ierse voetbalcursus waar hij aan deelnam en er is meer goed nieuws in aantocht voor de oud-international.
Ajax heeft hem namelijk gepolst om deel uit te maken van de trainersstaf op jeugdcomplex De Toekomst. De oud-Ajacied had donderdag al een gesprek met Danny Blind, manager technische zaken van de Amsterdammers. Dat meldt het Parool.
"Ik heb Winston gevraagd hoe hij zijn toekomst ziet. En of hij wil nadenken over de mogelijkheid om, met zijn eigen achtergrond als topverdediger, één of twee keer per week een aantal uren individuele training te geven aan de jeugd van Ajax", aldus Blind. Bogarde heeft nog niets besloten, omdat hij meerdere opties heeft.
Met het diploma dat Bogarde onlangs behaalde in Ierland, kan hij aan de slag bij de jeugd, in het amateurvoetbal of als assistent in het betaalde voetbal. Volgend seizoen wil Bogarde in Belfast deelnemen aan de cursus coach betaald voetbal.
quote:Huis Winston Bogarde voor een prikkie verpatst
Het riante landhuis van oud-voetballer Winston Bogarde is vrijdag onder de hamer gegaan. Omdat hij niet aan zijn financiële verplichtingen kon voldoen werd het pand geveild door de bank.
Dit meldt koopeenveilinghuis.nl. De bonkige verdediger van onder meer Ajax, AC Milan, Barcelona en Chelsea zal in zijn leven nog nooit zo erg verloren hebben. Zijn gigantische landhuis in Amsterdam ging voor ‘slechts’ ¤1.100.000 onder de hamer, terwijl Winston een hypotheek op het pand had van ¤2.800.000.
Het huis werd openbaar geveild omdat Bogarde een enorme betalingsachterstand zou hebben. Hij zou hebben verzuimd de hypotheek op tijd te betalen. Het landhuis uit 1996 telt acht kamers, waaronder een feest- en een wijnkelder. Het perceel is in totaal 3260m2 groot.
Het grootste huis van Amsterdam, zoals het stulpje liefkozend genoemd wordt, stond al vier jaar te koop en werd eerder in prijs verlaagd, namelijk van ¤3.500.000,- naar ¤2.950.000. Eerder dit jaar bracht hypotheekverstrekker Van Lanschot Bankiers om dezelfde reden zijn luxueuze penthouse in de Rotterdamse wolkenkrabber De Hoge Erasmus naar de veiling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |