Heel mooi! Ik had laatst een ijsvogel en een torenvalk in de tuin. Rennen voor het fototoestel, te laat.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:39 schreef Flabberguest het volgende:
Had laatst ook wel een mooie vriend in de tuin, is nog jong maar de kleuren des te mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hij is wel mooiquote:Op maandag 9 juni 2008 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een jonge Vlaamse Gaai. Prachtige vogels om te zien maar roven als een gek jonge vogels uit nesten, pokkebeesten dus.
U is een kenner?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:12 schreef noekje het volgende:
Heel mooi! Ik had laatst een ijsvogel en een torenvalk in de tuin. Rennen voor het fototoestel, te laat.
Dr. tell it like it is, Beequeen!quote:Op maandag 9 juni 2008 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
U is een kenner?
Paniek bij BB UK, de stream is kaduuk en maar bléren daar. Ze weten niet half wat wij moeten doorstaan na 1 1/2 jaar DGK. Ik zal het ze eens even flink inpeperen.
mooie foto's zegquote:Op maandag 9 juni 2008 15:12 schreef blomst het volgende:
Vanmorgen even met m'n camera gespeeld, geen uiltjes, maar musjes zijn ook mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had net een mereltje in de tuin........ had, want Babe (mijn poezebeest) vond der errrug lekkerquote:Op maandag 9 juni 2008 18:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Heel mooi! Ik had laatst een ijsvogel en een torenvalk in de tuin. Rennen voor het fototoestel, te laat.
Lijstje in mijn hoofd is allang gemaakt!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Wow Noek, wat een prachtige foto's . Dat vosje is echt.
Je zei wel het D woord.
Ohh Noekie... .dat vosjequote:Op maandag 9 juni 2008 18:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Dr. tell it like it is, Beequeen!
Nee, ben niet echt een kenner maar kan wel een een mus van een uil onderscheiden. IJsvogel heb ik moeten googlen trouwens. Roofvogels zijn wel tof. Dat is dan weer een liefde van mijn eega.
Hier heb ik 50 foto's van, van één en dezelfde vogel. In opdracht van hem.
[ afbeelding ]
Mijn hart lag bij dit vosje. Een ontzettend treurig vosje. Ik heb hem zelfs geaaid. Dat beestje leek zo verdrietig, alleen op een klein stukje grond.
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk vind ik dat. Als een furie ren ik dan naar buiten,' Laat los!! Laat die vogel onmiddelijk los!!' Vingertje in de lucht en alles maar het helpt geen kut.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:18 schreef Desii het volgende:
[..]
ik had net een mereltje in de tuin........ had, want Babe (mijn poezebeest) vond der errrug lekker
Aw, wat een mooi verhaal!quote:Op maandag 9 juni 2008 19:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik zat 5 mei lekker in de zon, een katje verderop keek steeds naar boven, ik dacht die is
lekker aan het genieten van de zonnestralen, valt er een mereltje uit het nest en
ze pakt het, ik klappen in mijn handen , ze liet hem los, daarna een grote discussie
met een vriendin, die zei, dat het de natuur was, het belachelijk was, dat ik me hier mee bemoeide,
het komt erop neer, dat ik met een mereltje zat in een doos, die maar bleef happen, ik dacht
die is agressief, maar de vogelopvang-meneer vertelde dat ze per dag 40 wurmen eten,
de moeder de hele dag bezig is met wurmen zoeken , het nest dan onbeheerd is en er weleens
een merel uitvalt..........
Ik kon de merel brengen en die meneer en zijn vrouw zouden de merel opvangen en voeden, geen wurmen,
dat is onbegonnen werk voor al die vogels, aangereden meerkoetjes......eenden en egels.....
Maar blikken Kattenvoer geven zij de vogels en egels.
1 maand later
De merel leeft nog.........het gaat goed......
Je nick is niet voor niets @tuinfluiter hè, maar het in nu eenmaal de aard van het kattenbeestje hè?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Prachtig die natuurplaatjes.
Ik zat 5 mei lekker in de zon, een katje verderop keek steeds naar boven, ik dacht die is
lekker aan het genieten van de zonnestralen, valt er een mereltje uit het nest en
ze pakt het, ik klappen in mijn handen , ze liet hem los, daarna een grote discussie
met een vriendin, die zei, dat het de natuur was, het belachelijk was, dat ik me hier mee bemoeide,
het komt erop neer, dat ik met een mereltje zat in een doos, die maar bleef happen, ik dacht
die is agressief, maar de vogelopvang-meneer vertelde dat ze per dag 40 wurmen eten,
de moeder de hele dag bezig is met wurmen zoeken , het nest dan onbeheerd is en er weleens
een merel uitvalt..........
Ik kon de merel brengen en die meneer en zijn vrouw zouden de merel opvangen en voeden, geen wurmen,
dat is onbegonnen werk voor al die vogels, aangereden meerkoetjes......eenden en egels.....
Maar blikken Kattenvoer geven zij de vogels en egels.
1 maand later
De merel leeft nog.........het gaat goed......
maakt mij niet uitquote:Op maandag 9 juni 2008 20:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gaan WIJ COSSERS nou hier de wedstrijd volgen ?![]()
![]()
Tuuluk, we gaan wel voor de winst hè, of ben ik nu al te optimistisch?quote:
Ik heb werkelijk GEEN BAL verstand van voetbal.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk, we gaan wel voor de winst hè, of ben ik nu al te optimistisch?
Laat die nou net niet meedoen......quote:Op maandag 9 juni 2008 20:24 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb werkelijk GEEN BAL verstand van voetbal.
Weet alleen dat die Van Persie wel 'een redelijk leuk ding' is
Zet die in het doel en er komt geen bal meer doorquote:Op maandag 9 juni 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat die nou net niet meedoen......![]()
Je moet het doen met dotcomboy.
Dat is toch 'de verkrachter'?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk GEEN BAL verstand van voetbal.
Weet alleen dat die Van Persie wel 'een redelijk leuk ding' is
Nee gek, we zitten in een poule van 4, 3 wedstrijden, de 2 beste gaan door naar de volgende rondequote:Op maandag 9 juni 2008 20:30 schreef PeterNB het volgende:
Want hoe zit dat nou precies ? Als we vanavond verliezen dan zijn we er
niet gelijk uit toch ?
Aha okee, maar als we dan de tweede wedstrijd ook zouden verliezen zijn we er uit dus ?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee gek, we zitten in een poule van 4, 3 wedstrijden, de 2 beste gaan door naar de volgende ronde
Peter heeft er echt de BALLEN verstand vanquote:Op maandag 9 juni 2008 20:32 schreef Lobasca het volgende:
Nee gek, we zitten in een poule van 4, 3 wedstrijden, de 2 beste gaan door naar de volgende ronde
Ehm......quote:
Hoeft niet, als die andere ook 2 wedstrijden verliezen, of iig 2 van de 3, hoeft er geen vuiltje aan de lucht te zijn, dan gaat het om het doelsaldo.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Aha okee, maar als we dan de tweede wedstrijd ook zouden verliezen zijn we er uit dus ?
Voetbal dus! Nederlands elftalquote:Op maandag 9 juni 2008 20:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja het onderwerp is ietsje te gevoelig. Ik twijfelde ook over mijn opmerking
Zingen wel allemaal het Wilhelmus mee?quote:
Wat gezellig zo Kwieniequote:Op maandag 9 juni 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zingen wel allemaal het Wilhelmus mee?![]()
![]()
Zo is dat, krijg altijd kippenvel bij het volkslied. Let the game begin.quote:
Dan behoren we deze toch vol te baggeren ?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:46 schreef Lobasca het volgende:
DGK [COS # 3841] Nederland -Italië
staat klaar![]()
![]()
![]()
Bern..kunstgras?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan behoren we deze toch vol te baggeren ?
Mooi groen he ? Dat veld ?
Nee de tv-meneer vertelde net dat er echt-gras over het kunst-gras is gelegd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |