Flappie zend niet uit momenteel, vanaaf pas weer denk ikquote:Op maandag 9 juni 2008 14:32 schreef Lobasca het volgende:
Is it flappie or Justin's?
Nee Flappie is DotComBoy... Justin is zijn rivaal....quote:
Dus aanstaande zaterdagnacht kan ik tenminste nog terecht voor adviezenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Duidelijker kun je het niet maken, nog een weekje dus, thanks.
Dan zullen de uiltjes ook wel uitgevlogen zijn en de Space Shuttle hopelijk weer veilig geland.
Volgens mij werken Flappie en Justin samen. Zoiets staat op Flappie's forumquote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee Flappie is DotComBoy... Justin is zijn rivaal....
Flappy is upset cause Justin took all his viewers.
Lekker duidelijkquote:Op maandag 9 juni 2008 14:37 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Flappie zend niet uit momenteel, vanaaf pas weer denk ik
Zoiets hadden we ook in gedachtequote:Op maandag 9 juni 2008 13:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben meer voor een eind datum.... zeg maar as zondag de laatste dag en maandag dicht... weet iedereen waar ie aan toe is en staan we niet voor de dichte deur...
(Kan dan 16 juni alvast het DGK2 Subforum geopend worden?)....
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus aanstaande zaterdagnacht kan ik tenminste nog terecht voor adviezen
van Moeders als ik dan oppas ?![]()
![]()
Maar natuurlijk, jij vraagt en de moeders draaien.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef PeterNB het volgende:
![]()
Ik kijk deze site, als ik niet in de zon zit, that is.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
Maar natuurlijk, jij vraagt en de moeders draaien.![]()
Het is een beetje vreemd... DCB baalde van Justin omdat hij al zijn viewers inpikte.... maar zelf zond hij erg weinig uit.... Sterker nog hij heeft geen Channel4 op zijn TV... iig niet het kanaal waar BB live op te zien is. Wat ik begreep deed hij wel de regulier uitzendingen.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Volgens mij werken Flappie en Justin samen. Zoiets staat op Flappie's forum
BREAKING NEWS DOTCOMBOY11 IS TO DO A 24/7 STREAM ALONG WITH JUSTING TV!!!
dat staat er dus
Misschien in SHO, ik zal eens vragen of jullie asiel mogen bij staticquote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Moooooi.......kan ik met een gerust hart naar mijn Neeffie zaterdag.
(Wat zou ik zonder jullie anders moeten)
Maarre.....kan er niet een mini-sub-topicje ergens op Fok! gemaakt worden
voor ex-bb en ex-dgk verslaafden ?
ik vroeg me net af wanneer die mensen in de ruimte terug komen, maar zaterdag dusquote:Op maandag 9 juni 2008 14:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
Of ik ga de concurrentie aan met Fok....quote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoiets hadden we ook in gedachte
En dan wijs ik meteen even waar je voor uilen, africa en BB-UK heenkan, deal?
Yep als alles meezit (weer op aarde enzo) komen ze zaterdag weer terug naar aarde.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:56 schreef blomst het volgende:
[..]
ik vroeg me net af wanneer die mensen in de ruimte terug komen, maar zaterdag dus
Hoe laat ?
Static is altijd wel heel erg streng ...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:54 schreef yvonne het volgende:
Misschien in SHO, ik zal eens vragen of jullie asiel mogen bij static
Wat is SHO en STATIC dan voor iets ??quote:Op maandag 9 juni 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Static is altijd wel heel erg streng ...
Mooi zeg!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:12 schreef blomst het volgende:
Vanmorgen even met m'n camera gespeeld, geen uiltjes, maar musjes zijn ook mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sho is het showbizz subforum van FOK! En static is daar een van de twee moderators.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:27 schreef PeterNB het volgende:
Wat is SHO en STATIC dan voor iets ??
(Zitten daar 12 mod's non-stop te kijken dan ook ?? )
daar passen we mooi tussenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sho is het showbizz subforum van FOK! En static is daar een van de twee moderators.
Soaps, Showbizz & Sterren
Durf je buiten DGK te begeven!
Is leuk hè, fotograferen? Zo eens per maand krijg ik de geest en dan ga ik de paden op en de lanen in om wat op de gevoelige plaat te leggen. Vind het heel ontspannend altijd.quote:
GVD reden voor mij om een fobo te openenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
Ik verhuis wel naar het fotoboek van Smash-it als dit subforum dicht gaat.
Jaaaaaa! Jaaaaaaaaaaaaaaa! stabiel brother stabiel!
Oooooooooh dinges!
Dat vinnik eng !! Ik ben al blij dat ik hier aardig gewend benquote:
Misschien komen we Amanda tegen.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat vinnik eng !! Ik ben al blij dat ik hier aardig gewend ben
Maar goed, ik hoor wel of Yvonne daar een steegje voor ons wil uitvegen ...
quote:
ja, heel leuk, moet het weer wat vaker gaan doen.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Is leuk hè, fotograferen? Zo eens per maand krijg ik de geest en dan ga ik de paden op en de lanen in om wat op de gevoelige plaat te leggen. Vind het heel ontspannend altijd.
Wat helemaal leuk om te doen is de foto's op google maps te zetten, zo kun je hele gebieden in kaart brengen en hebben anderen er ook wat aanquote:Op maandag 9 juni 2008 16:04 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, heel leuk, moet het weer wat vaker gaan doen.
ik wet niet hoe dat werktquote:Op maandag 9 juni 2008 16:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat helemaal leuk om te doen is de foto's op google maps te zetten, zo kun je hele gebieden in kaart brengen en hebben anderen er ook wat aan
nee, het is hier lekker aangenaam.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Vinden jullie dit weer al too muchi?
Hoe dan!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:35 schreef Kaat38 het volgende:
Hoe is hier de voetbalstemming? Hier hysterisch in de buurt
Heb alvast een lasagneschotel er in gedrukt en straks gaan we uit ons dak
En de uiltjes danquote:Op maandag 9 juni 2008 16:46 schreef Giertje het volgende:
weg van hiersund mja er is wel geen gouden kooi meer voorlopig
http://www.thisisbigbrother.com/forum/index.php Hier mischien?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Allemaal naar het forum van Ik WeetNiets of een ander gezellig subforum van FOK!, keus genoeg.
http://fokjoe.multiforum.nl/
wat is dat voor soort?quote:Op maandag 9 juni 2008 17:39 schreef Flabberguest het volgende:
Had laatst ook wel een mooie vriend in de tuin, is nog jong maar de kleuren des te mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een jonge Vlaamse Gaai. Prachtige vogels om te zien maar roven als een gek jonge vogels uit nesten, pokkebeesten dus.quote:
Ik stem voor!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:41 schreef Dementor het volgende:
Ik verhuis wel naar het fotoboek van Smash-it als dit subforum dicht gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |