Mja ben een laatbloeier, heb gewoon een hele tijd geen oog gehad voor dames en dates enzoquote:
Zelfkennis is een goed dingquote:Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Eigenlijk is dit allemaal loos gezever in de ruimte waar we niks mee opschieten. Dat denk ik.
Maar dat denk ik over veel dingen. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik single ben.
Wat een analyse eigenlijk.....
Waar woon je ergens?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:46 schreef Feitosa het volgende:
Af en toe krijg ik het idee dat ik of te nuchter ben of alles overmatig relativeer.
Maar ik zal vast wel weer 1 van m,n buien hebben.
Dat krijg je ervan als je wakker wordt van zo,n brultokkie hier uit de buurt.......![]()
Omgeving kruisstraat.quote:
okee.quote:
Anders komt JB even terug en niemand merkt er iets vanquote:
Nou vooruit, vanuit een vereniging (sport-achtig) heb ik iemand leren kennen. Ze zat er al even bij maar eigenlijk niet zoveel contact buiten de normale small talk. Stom hoe weinig je dan van zo iemand weet. Totdat we een weekend met de groep bij elkaar waren, ook in het kader van die vereniging. Opeens elkaar wat meer opzoeken, en haar veel leren kennen. Ik merkte dat ik opeens meer en meer zin kreeg om haar weer te zienquote:
hebben ze wel gemerkt, ze zeggen gewoon niksquote:Op maandag 9 juni 2008 10:07 schreef Nexie het volgende:
[..]
Anders komt JB even terug en niemand merkt er iets van
Hi! Leuk dat je er weer bent
[..]
en was t leuk? (of moet je nog? )quote:Nou vooruit, vanuit een vereniging (sport-achtig) heb ik iemand leren kennen. Ze zat er al even bij maar eigenlijk niet zoveel contact buiten de normale small talk. Stom hoe weinig je dan van zo iemand weet. Totdat we een weekend met de groep bij elkaar waren, ook in het kader van die vereniging. Opeens elkaar wat meer opzoeken, en haar veel leren kennen. Ik merkte dat ik opeens meer en meer zin kreeg om haar weer te zienDaarna heb ik ook een paar keer (real life) contact gezocht buiten de vaste wekelijkse keren om.
Ook een paar keer niet al te slim gehandeld (een aantal weken zonder contact) maar goed, zij heeft na een tijdje mijn nummer geregeld (!!) en ik besloot laatst om toch maar af te spreken om iets leuks te gaan doen.
Behalve het feit dat ik me af vroeg waarom je zo snel weg moest, en een collectieve complot theorie waarom waar zelfs Dan Brown het schaamrood van op de kaken krijgt.. uuh nee niet zo heel veel eigenlijkquote:
Eigenlijk zou je het hele leven zo kunnen samenvatten...maar je moet toch iets met je tijdquote:Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Eigenlijk is dit allemaal loos gezever in de ruimte waar we niks mee opschieten. Dat denk ik.
Het leven is ook gewoon compleet nutteloos als je eerlijk bent. Niet deprimerend bedoeld verder.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je het hele leven zo kunnen samenvatten...maar je moet toch iets met je tijd
is het ook, en er is heel wat meer nodig om mij te deprimerenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het leven is ook gewoon compleet nutteloos als je eerlijk bent. Niet deprimerend bedoeld verder.
Het ging om mijn ex.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Behalve het feit dat ik me af vroeg waarom je zo snel weg moest, en een collectieve complot theorie waarom waar zelfs Dan Brown het schaamrood van op de kaken krijgt.. uuh nee niet zo heel veel eigenlijk
Die laatste kamer, dat behangquote:Op maandag 9 juni 2008 10:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn huisje met vorderingen:
Hal, net geschilderd door mij, niet de beste schilder...
[ afbeelding]afbeelding ]
Woonkamer (Met laminaat)
Keuken (met vader erin en witte tegeltjes)
Overloop, niet meer geel
De kamer van K, ik ben zo blij dat die schuine wanden niet meer bruin zijn
Mijn kamer (Daar ligt nu ook laminaat, maar het fototoestel was niet meer aanwezig, ik ben zo blij)
En de kamer van A, met heel leuk behang
Er moet nog veel gebeuren, maar aangezien ik nu gewoon zsm weg wil, zal het meeste moeten als ik erin zit...
Dat komt wel, het belangrijkste is gedaan
Zo gekochtquote:Op maandag 9 juni 2008 10:53 schreef kwaakvaak het volgende:
Die print van die konijntjes is koel! Heb je die kant en klaar gekocht of ergens laten drukken?
quote:Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.
Is zo,n printbehang nou duur? ( niet dat ik konijntjes wil.... )quote:Op maandag 9 juni 2008 10:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zo gekocht
Er is een speciale behangleverancier die heel goed en heel bijzonder behang heeft, ik kom alleen even niet op de naam
het gaat, volgens mij voor deze muur 125 euro ofzo, maar iki kan me vergissen, want A heeft het gekregen van haar vaderquote:Op maandag 9 juni 2008 11:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Is zo,n printbehang nou duur? ( niet dat ik konijntjes wil.... )
Veel witquote:Op maandag 9 juni 2008 11:12 schreef MLI het volgende:
JB is terug!
En waauw, je huisje wordt supermooi!
Wat is er mis met konijntjes?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O, en tis goed dat je het erbij zegt, want we zouden eens denken dat jij konijntjes op je muur zou willen
Oranjequote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Veel wit
En een rode bank en groene gordijnen en op mijn slaapkamer oranje
En ik wil een keer met je uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |